هپی چیر خانواده اینتکس

کد ۶۷۵۵۵۵

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر خانواده اینتکس یکی دیگر از جدید ترین محصولات کمپانی اینتکس بوده که با ظاهری متفاوت و توان تحمل وزن بسیار بالای خود مورد استقبال گسترده خانواده ها قرار گرفته است. تولیدی مرکزی برای راحتی مصرف کنندگان رنگ بدنه محصول را بسیار متنوع تولید کرده تا افراد بتوانند در زمان خرید رنگ بدنه محصول را شخصا سفارش بدهند. این هپی چیر توان تحمل وزن بدنه بالغ بر 280 کیلوگرم را بر روی خود داشته اما وزن بدنه آن تنها 10 کیلوگرم می باشد. پس در زمان چیدمان داخلی منزل و یا تغییر دکوراسیون مشکلی برای حمل محصول ندارید. روکش بدنه محصول از مرغوب ترین نوع چرم مصنوعی با ساختاری ضدآب و ضدتعریق تولید شده که در برابر وزن و فشار بالا دچار آسیب نمی شود. این نوع روکش بدنه قابل شستشو با اب و مواد شوینده را داشته و کاملا نرم و بادوام است. مواد داخلی تشکیل دهنده محصول نیز مانند تمامی هپی چیر ها از شن های یونولیتی بوده زیرا این مواد وزنی کم داشته اما قابلیت تحمل وزن بسیار بالایی دارند. میزان مواد یونولیتی قابل تغییر و کنترل بوده و شما می توانید از نرمی و انعطاف پذیری بالای این شن های یونولیتی نهایت لذت را ببرید. این هپی چیر تکیه گاهی سرخود و نشیمنگاهی مستطیل شکل دارد. این تکیه گاه سرخود تمامی سطح کم شما را پوشش داده تا احساس راحتی داشته باشید. اگر می خواهید هپی چیر را با بهترین کیفیت و قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید توصیه می کنیم به نمایندگی انحصاری اینتکس مراجعه نمایید.

هپی چیر خانواده اینتکس بهترین هپی چیر سایز بزرگ برای خانواده با تحمل وزن بسیار بالا و ساختار مقاوم وباکیفیتبا طول عمر زیاد خریداری از فروشگاه اصل اینتکس ایران با گارانتی معتبر دوساله و تخفیف بالا

طول 150 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 55 سانتی متر
جنس رویه چرم مصنوعی
جنس بخش کناری چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت ( فوم )
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل سه نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها انعطاف پذیر
 مقاومت بالا در برابر ساییدگی
اقلام همراه-

 

هپی چیر خانواده اینتکس

هپی چیر خانواده اینتکس قیمتی ارزان دارد و می تواند توسط تمامی خانواده ها خریداری شود. این هپی چیز باارزش و زیبا دارای امکانات بسیار زیادی بوده است که می تواند شرایط را برای علاقه مندان و استفاده آن ها افزایش دهد و به این گونه در ابعاد بزرگ ساخته شده است. ابعاد این محصول سبب می شود تا اعضای یک خانواده به صورت همزمان بر روی بدنه بنشینند و بهترین موقعیت را تجربه کنند. از این رو می توان گفت که این محصول یکی از ضروری ترین محصولات می باشد که با بدنه ای طبی و راحتی در اختیار خانواده ها قرار می گیرد و در ایجاد همبستگی آن ها نقش مهمی را ایفا می کند. مبل شنی دارای رویه ای مقاوم است که بر این اساس ظرفیت بالایی دارد. همچنین می تواند با چنین رویه ای طول عمر بالا داشته باشد و در زمان طولانی برای اعضای خانواده کاربرد داشته باشد. از این رو در هر زمان قادر به استفاده است و برای استفاده دائمی در منزل ایجاد شده است. این مبل شنی مزیت هایی در مورد بدنه دارد که به طور کل مزیت های محصول را ایجاد می سازد. چرا که بدنه ساده بوده و از یک بخش تشکیل شده است. از این رو می توان با ارائه مطالب زیر به کسب اطلاعات بیش تر در این باره پرداخت و بهترین گزینه را برای خانه خود خریداری کرد.


خصوصیات محصول

این مبل شنی بزرگ و جادار می باشد و به راحتی چهار فرد یک خانواده را در داخل خود جای می دهد. از این رو می تواند جادار باشد و بهترین شرایط را داشته باشد. محصول مورد نظر نشیمنی بزرگ و وسیع دارد تا به راحتی این افراد بر روی محصول بنشینند و شرایط خوبی را داشته باشند. از این رو یکی از طراحی های طبی و راحتی برای این مبل شنی لحاظ شده است. علاوه بر این موارد محصول دارای تکیه گاه نیز است که می تواند برای زمان استفاده افراد مفید باشد و کمر افراد را در حالت مناسبی قرار دهد. از این رو با استفاده از تمامی آیتم های راحتی و استاندارد این محصول منحصر به فرد ساخته شده است و در مدت زمان طولانی نیز استفاده می گردد. مبل شنی رویه ای ضد حساسیت دارد که سبب طولانی شدن اقامت بر روی آن می شود. چرا که هر فرد در زمان استفاده از محصول نیاز به شرایطی دارد که بعد از استفاده دچار مشکل نشود. از این رو رویه با ویژگی های خوب و مفید برای این محصول در نظر گرفته شده است. پا ها و ستون فقرات در زمان مصرف این محصول در حالت استاندارد قرار می گیرند و می توانند در طولانی مدت نیز شرایط مناسبی را ایجاد سازند. همچنین افراد را برای استفاده دچارمشکل نسازند.


منعطف بودن محصول

این مبل شنی بدنه ای منعطف و راحت دارد که از این رو مورد توجه و علاقه افراد زیادی قرار گرفته است. علاوه بر این موارد منعطف بودن محصول نیز دلیلی دارد که در کیفیت آن نیز نقش مهمی ایفا کرده است. بدنه با توجه به این که در داخلش از شن های یونولیتی تشکیل شده است می تواند منعطف باشد و دارای نرمی و لطافت باشد. از این رو با بالاترین فروش برای افراد در نظر گرفته شده است. با وجود منعطف بودن است که شرایط برای استفاده طولانی مدت از این محصول فراهم می گردد و می تواند بهترین گزینه برای داشتن راحتی زیاد در افراد شود. در صورت وجود این شن های یونولیتی است که وزن کلی بدنه کم می شود و به صورت سبک در اختیار افراد قرار گرفته است.


ضد حساسیت بودن رویه محصول

این مبل شنی دارای قابلیت ضد حساسیت می باشد و می تواند بهترین محصول در زمان استفاده کودکان باشد. از این رو دارای رویه ای بوده است که فاقد تعریق و حساسیت می باشد و می تواند شرایط را برای استفاده طولانی مدت از محصول فراهم سازد. از این رو علاقه مندان به خرید این هپی چیر رغبت نشان می دهند و تمایل به داشتن آن دارند.


خرید 

هپی چیر خانواده اینتکس یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران به فروش می رسد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...