هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی

کد ۵۹۵۴۴۰

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,703,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی یکی دیگر از محصولات پرفروش نمایندگی مرکزی مبل شنی در ایران بوده که ظاهری متفاوت و زیبا با طراحی بدنه منحصر به فرد داشته و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد. برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت تولید کننده روکش بدنه این هپی چیر را از بهترین نوع پارچه مخمل طراحی و تولید می کند. زیرا این نوع روکش بدنه ضدتعریق بوده و در مصرف کنندگان ایجاد مشکل و یا حساسیت نخواهد کرد. این پارچه را می توانید به راحتی از آستر جدا کرده و به وسیله ماشین لباسشویی و یا به صورت دستی شستشو دهید. زیرا تماس روکش بدنه با آب و مواد شوینده موجب افت کیفیت آن نمی شود. محصول دارای 2 سال گارانتی معتبر بوده که تضمینی بر طول عمر بالای آن به شمار می رود. این محصول از یک تیکه گاه راحت با ارتفاع استاندارد و جای دستی برخوردار بوده پس می تواند در زمان تماشای تلویزیون و گیم و..... مورد استفاده قرار بگیرد. این هپی چیر دو نفره به دلیل طراحی ظاهری منحصر به فردو شیک مورد استقبال گسترده افراد قرار گرفته است. بخش داخلی هپی چیر مانند تمام نمونه های مشابه از مواد یونولیتی تشکیل شده که با توجه به نرمی و انعطاف پذیری بالا موجب راحتی شما می شود. این مواد قابلیت تعویض و یا شارژ مجدد داشته و در کنار وزن کم خود می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل کند. شما می توانید از طریق کاتالوگ موجود نزد فروشنده اصلی رنگ بدنه محصول را با توجه به نیاز خود انتخاب و سفارش بدهید. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس و یا استفاده از شماره های درج شده داخل سایت می توانید این هپی چیر را خریداری نمایید.

هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی جدیدترین محصول اورجینال با ساختاری شیک و باکیفیت قابل استفاده در محل کار و منزل با طول عمر بسیار بالا خرید از نمایندگی مرکزی مبل شنی با ارسال سریع و تحویل درب منزل در ایران

طول 250 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه طوسی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 250 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی

هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی مشابه با کاناپه بوده است و می تواند بهترین بدنه را داشته باشد. با داشتن چنین محصولی افراد می توانند در منزل محیطی طبی برای نشستن داشته باشند و با آن نهایت لذت و موقعیت را تجربه کنند. از این رو شرایط مناسبی برای استفاده از محصول موجود است و افراد را دچار مشکل نمی کند. این محصولات از بدنه ای منحصر به فرد ساخته شده اند و در تمامی بخش های آن نوعی استحکام وجود دارد. از این رو در نظر افرادد محبوب بوده است و می تواند پر فروش ترین وسیله طبی در سال های اخیر باشد. استفاده از هپی چیر که دارای ظرفیت دو نفره است برای تمامی افراد خوشایند می باشد و شرایط بهینه ای را مهیا می سازد. با این وجود افرادی که قصد خرید را دارند می بایست گنجایش و فضای مطلوب برای قرار دادن این محصول در محل را داشته باشند و از آن نهایت استفاده را به عمل بی آورند. محصول مورد نظر با ضمانت نامه اصالت کالا طراحی و تولید شده است و برای خرید افراد آماده می باشد. از این رو باید در زمان خرید آن به اورجینال بودن محصول توجه کرد. چرا که برخی از افراد به ساخت محصولات بی کیفیت اما مشابه مشغول شده اند وبه جای چنین محصولاتی به فروش می رسانند. مطالب زیر خلاصه ای از ویژگی های هپی چیر مد نظر است.


طراحی خاص بدنه

این هپی چیر دارای بدنه ای خاص می باشد که رویه ای از جنس مخمل دارد. این جنس در واقع می تواند لطافت و زیبایی را برای افراد داشته باشد و به بهترین شکل برای آن ها استفاده شود. لطافت رویه محصول سبب ایجاد متقاضیان زیادی در این باره شده است و محصول را بیش تر از سایر مواقع خریداری می کنند. طراحی بدنه نیز سبک طبی به خود گرفته است و در صورت نیاز می توان آن را در کنار محصولات دیگر قرار داد و در منزل از وجود آن بهره برداری کرد. از این رو پر کاربرد ترین وسیله برای خانم های خانه دار هستند که در طول روز و پس از انجام کارهای روزانه منزل نیاز به محلی برای استراحت دارند و تمایل دارند که بدنه آن طبی و راحتی باشد. از این رو آن را خریداری کرده و در محلی نزدیک به آشپزخانه قرار می دهند. همچنین می توان این محصول را در تی وی روم و جلوی تی وی قرار داد و از تماشای یک فیلم مهیج لذت کافی را برد. به همین خاطر است که از این هپی چیر خاص به منظور پر فروش ترین و محبوب ترین محصول در سال های اخیر یاد می کنند چرا که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد.


طراحی های طبی رویه

بخش نشیمن محصول که مانند کاناپه می باشد دارای طراحی هایی فرورفته و بر آمده است و در واقع می تواند شرایط را برای استفاده طولانی مدت از محصول مطلوب نماید. این مبل شنی رویه ای با طراحی طبی دارد که افراد را در زمان استفاده در بهترین موقعیت قرار می دهد و آن ها را دچار خستگی و کسل بودن نمی کند. با این وجود بدن نیز در حالت مناسبی قرار می گیرد و به هیچ عنوان دچار درد نمی شود. مبل شنی منطعف بوده است و با وجود این طراحی طبی بهترین تایم را برای علاقه مندان ایجاد می سازد و می تواند برای رفع خستگی آن ها گزینه ای مطلوب باشد. از این رو خرید آن به تمامی افراد توصیه می شود و وجود آن نیز در هر خانه ای لازم و ضروری است.


استحکام بدنه

این محصول خاص با توجه به آن که دارای قابلیت منعطف بودن است و نرم نیز می باشد استحکام لازم را نیز دارد و می تواند در زمان مصرف محکم و با مقاومت بالا باشد. استحکام در این محصول لازم بوده است چرا که بدنه به شکل کاناپه می باشد و با داشتن استحکام حالت خود را از دست نمی دهد. حفظ حالت اصلی محصول به افراد این امکان را می دهد تا در هر زمانی از محصول استفاده کنند و در هر حالتی از آن بهره برداری نمایند.


خرید

در صورت علاقه مندی به داشت هپی چیر دو نفره خارجی اصل با پشتی و جای دستی می توانید به فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را خریداری نمایید واز تخفیفات ویژه آن برخوردار شوید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...