هپی چیر بزرگسال مشکی اینتکس

کد ۰۰۰۴۳

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,805,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بزرگسال مشکی اینتکس با برخورداری از رویه ای چرمی و به رنگ مشکی دارای ظاهری شیک و چشم نواز بوده و توجه بسیاری از علاقمندان به هپی چیر های راحتی را به خود جلب نموده است . این رویه در عین زیبایی از از مقاومت قابل قبولی در برابر برخورد با محیط اطراف و نشست و برخاست برخوردار بوده و دچار آسیب دیدگی نخواهد شد . یک ویژگی محبوب در رابطه با این محصول قابلیت تعویض رویه و رنگ آن می باشد که در صورت استفاده پس از مدتی قادر خواهید بود در رنگ و طرح آن تنوع ایجاد نمایید . همچنین این رویه ضد آب بوده و با یک دستمال نم دار به راحتی تمیز خواهد شد . اما انعطاف پذیری بی نهایت بالای آن متوجه یونولیت های خرد شده در ساختار داخلی محصول می باشد که با ابعادی بسیار کوچک و جنس نرم ، این هپی چیر را به یک محصول نرم مبدل نموده است که با هر نوع نشستن به سرعت شکل بدن شما را به خود گرفته و آن را در موقعیتی مناسب قرار خواهد داد . به همین منظور ساعت ها بدون هیچ گونه احساس خستگی قادر به استراحت خواهید بود . وزن اندک این هپی چیر در حدود 5 گیلو گرم بوده و به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد . همچنین قادر است تا وزنی معادل 120 کیلو گرم را تحمل نماید که برای بزرگسالان گزینه ایده آلی می باشد . برای تهیه هپی چیر با رویه چرمی می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی و از طریق شرکت اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب دریافت نمایید .

هپی چیر بزرگسال مشکی اینتکس دارای بدنه ای مقاوم و زیبا و همچنین انعطاف پذیر با قابلیت شکل گیری با بدن و مناسب استفاده در منزل و دفتر کار می باشد . وزن محصول اندک و دارای تحمل وزن بالای می باشد . خرید هپی چیر بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق کارخانه اینتکس از سراسر کشور مقدور می باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر بزرگسال مشکی اینتکس را می توان یکی از هپی چیر های جوان پسند دانست که در رنگبندی های بسیاری تولید و عرضه شده است . این هپی چیر دارای طراحی راحتی می تواند و در بخش پشت نشیمنگاه خود از تکیه گاهی نسبتا بلند بهره می برد که علاوه بر نشستن می توایند به حالت نیمه درازکش نیز از آن استفاده کنید . جنس لایه بیرونی بدنه این هپی چیر از متریالی ضد آب بهره می برد که دغدغه ای بابت ریختن آب بر روی آن نخواهید داشت و برای تمیز نگه داشتن آن کار بسیار ساده ای دارید . این محصول یکی از انتخاب های ایده آل برای استفاده در محیط های خانگی ، اتاق خواب نوجوانان و جوانان و همچنین بسیاری از محیط های دیگر همچون سالن های آرایشی و گیم نت ها می باشد که خواستار پذیرایی از مهمانان به صورت خودمانی هستید .

ابتدای خرید هپی چیر های گرد با ساختاری توپی شکل رو به رو هستید که البته این شکل ظاهری را نمی توان شکل اصلی آن ها دانست و پس از چند بار استفاده ، هپی چیر حالت صندلی های راحتی را به خود می گیرد و مزیت این امر این است که از ابتدا با فرم بدنی خاص خود می توانید آن را شکل دهید تا به هنگام نشستن آرگونومی بدنی شما به خوبی حفظ و از خستگی بدن جلوگیری به عمل آید . رنگ بدنه این محصول که در تصویر مشاهده می کنید مشکی است اما باید بگوییم شاهد تنوع بالایی در رنگبندی این محصول خواهید بود و می توانید به راحتی رنگ دلخواه را انتخاب و با دیگر لوازم خانگی خود ست کنید . ارتفاع نشیمنگاه این هپی چیر تا زمین در حدود 50 سانتی متر می باشد که این ارتفاع باعث می شود تا پاها به خوبی در ارتفاع استاندارد به هنگام نشستن قرار بگیرند و از کمر درد و درد در قسمت زانوها جلوگیری به عمل آید .

اما جنس بدنه که از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر مورد نظر باید آن را بررسی کنید در این محصول با کیفیت بالا ساخته شده است . در ساخت بدنه این محصول در بخش بیرونی از چرم مصنوعی استفاده شده است ، چرم مصنوعی که از نوع درجه یک می باشد و با ضخامت بالا در بدنه استفاده شده تا به خوبی بتواند در برابر فشار و ضربه مقاومت خود را به نمایش بگذارد . این نوع متریال کاملا ضد آب می باشد و برای تمیز کردن آن به راحتی می توانید از پارچه نم دار استفاده کنید و به سادگی تمیز می شود . اما باید بگوییم که برای جدا کردن این رویه از بدنه اصلی نیز کار سختی ندارید و برای این کار باید از زیپی که در بخش کف هپی چیر تعبیه شده است استفاده کنید . 

این زیپ علاوه بر قابلیت جداسازی پارچه رویه ، قابلیت جدا کردن مواد داخلی را نیز برای شما فراهم می آورد . مواد داخلی این محصول ساخته شده از فوم خرد شده مخصوص می باشد که درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند . توسط زیپ گفته شده می توانید مواد داخلی این هپی چیر را شارژ و یا به طور کلی تعویض نمایید که مزیت بسیار بزرگی برای شما است و طول عمر هپی چیر را چندین سال بیشتر می کند . اما ظرفیت استفاده از این محصول یک نفر بزرگسال می باشد و تا وزن 120 کیلو گرم می توانید از آن استفاده کنید که این با این استحکام بالایی که دارد می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . برخلاف ابعاد بزرگ این هپی چیر ، باید بگوییم که با هپی چیر راحتی سبکی رو به رو هستید که وزن کلی آن به 5 کیلو گرم می رسد و به سادگی قابل جا به جایی است . شما عزیزان می توانید از هپی چیر را با قیمت ارزان به همراه قابلیت تحویل حضوری و اینترنتی از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...