هپی چیر بنفش رنگ اینتکس

bean bag 6630021

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر بنفش رنگ اینتکس محصولی زیبا و بسیار راحت می باشد که با دارا بودن رویه ای مقاوم از جنس پارچه برزنتی مدت های طولانی در اختیار شما خواهد بود . استفاده از یونولیت های خرد شده در داخل این هپی چیر انعطاف بالایی به آن بخشیده و به خوبی بدن شما را در بر گرفته و احساس راحتی را برای شما به ارمغان خواهد آورد . این محصول با وزن اندک خود قادر به تحمل وزن بالایی می باشد. خرید هپی چیر بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر نقاط کشور از نمایندگی اینتکس میسر می باشد .

هپی چیر بنفش رنگ اینتکس از سری هپی چیر های راحتی شرکت محبوب اینتکس بوده که با دارا بودن رنگی جذاب و شاد، محصولی متفاوت برای بزرگسالان به شمار می آید. رویه این هپی چیر از پارچه برزنتی تهیه شده که علاوه بر راحتی، از استحکام قابل توجهی در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده و نیز به سادگی قابل شستشو می باشد.

 محتویات داخل این هپی چیر از یونولیت های ریز خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که انعطاف پذیری چشمگیری به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. همچنین شما می توانید با تغییر حجم این یونولیت ها آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید. این هپی چیر به صورت گرد طراحی شده و قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد. وزن این محصول اندک و در حدود 6 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد. همچنین این هپی چیر قادر است تا وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم را تحمل نماید که یکی از بهترین گزینه ها برای استراحت افراد بزرگسال می باشد. برای تهیه این هپی چیر می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

هپی چیر بنفش رنگ اینتکس با بدنه بسیار مقاوم و همچنین رنگبندی فوق العاده متنوع و زیبایی که دارد می تواند برای تمامی سبک ها و سلیقه ها مورد استفاده قرار بگیرد . هپی چیر ها دسته بندی از مبل های شنی راحتی می باشند که برای استفاده های شخصی همچون استراحت در محیط های خانگی و کاری انتخاب می شوند و بازخورد های بسیاری خوبی پس از استفاده از این محصولات به گوش می خورد . این هپی چیر دارای ابعاد استانداردی می باشد که برای استفاده یک نفر بزرگسال طراحی شده است و در همان ابتدای خرید به شکل گرد می باشد اما پس از یک الی دو بار استفاده حالت استاندارد را به خود می گیرد و تکیه گاهی نسبتا بلند در بخش پشتی نشیمنگاه ایجاد می شود و باعث می شود تا به هنگام استفاده های طولانی مدت نیز خستگی به بدن شما دست ندهد .

به طور کلی می تواند گفت که خرید هپی چیر ها با توجه به کاربردهای مشابهی که با صندلی های راحتی دارند و قیمت بسیار ارزان تری که شامل می شوند ، می تواند مقرون به صرفه تر باشد . این هپی چیر راحتی دارای بدنه ای بسیار مقاوم ساخته شده از برزنت تک لایه می باشد که در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدگی کاملا مقاوم سازی شده است . این بدنه علاوه بر مقاومت بالایی که دارد ، بسیار سبک می باشد و در مجموع باعث شده تا با هپی چیری سبک وزن رو به رو باشید که به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی می باشد . استفاده از برزنت نرم ، منعطف و مرغوب در ساخت رویه این هپی چیر باعث شده تا بتوانید از آن در محیط های روباز نیز استفاده کنید و با توجه به تست های صورت گرفته برای استفاده در محیط های روباز همانند بالکن ها و فضای باز ویلا ها نیز محدودیتی نخواهید داشت .

دوخت های موجود در بدنه این هپی چیر از نوع برزنتی و با تراکم بالا می باشند که باعث شده تا باز شدن درزها تقریبا غیرممکن شود و به همین خاطر بتواند به راحتی وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . قابلیت تحمل وزن از جمله مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر ها باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با میزان انتظاری که از این محصولات دارید خواهد داشت . هپی چیر فوق دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که برای استفاده یک نفره بزرگسال تحمل وزنی استاندارد است و حتی برای افراد سنگین وزن نیز قابل استفاده می باشد .

اما مواد داخلی این هپی چیر نیز ساخته شده از موادی مرغوب و سبک به نام فوم خرد شده می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده است و درون آستر پارچه ای قرار گرفته . این فوم ها با تراکم بالایی که دارند ، ابعاد بزرگ را برای هپی چیر به وجود آورده اند اما با توجه به ناچیز بودن وزن شان ، در نهایت وزن این هپی چیر را به 6 کیلو گرم رسانده اند که نشان از سبک بودن محصول و سهولت در جا به جایی دارد . این موضوع باعث می شود تا در هنگام خانه تکانی ها برای جا به جایی این هپی چیر کار سختی را پیش رو نداشته باشید و به راحتی بتوانید آن را جا به جا کنید .

یکی از مزیت های بزرگ این هپی چیر را می توان قابلیت شستشوی پارچه رویه آن دانست ، جایی که توسط زیپ بزرگی که در کف این هپی چیر تعبیه شده است به راحتی می توانید پارچه رویه را از بدنه جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید . این پارچه برزنتی پس از شستشو اصلا با افت کیفیت رو به رو نخواهد شد و در واقع از مرغوبیت بالایی برخوردار می باشد . علاوه بر پارچه رویه ، تمامی مواد داخلی این هپی چیر نیزتوسط زیپی که در کف محصول قرار گرفته است در دسترس و قابل تعویض و یا تغییر در حجم می باشد . برای خرید این هپی چیر دوست داشتنی همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق تولیدی مبل شنی اینتکس تهران ثبت کنید .

سلام.چرا توضیحات نداره؟

457 روز پیش ارسال پاسخ

سایز و مشخصات

457 روز پیش ارسال پاسخ

با سلام ابعاد هپی چیر در قسمت توضیحات درج شده است

62 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...