هپی چیر مشکی دو تکه

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,585,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مشکی دو تکه یکی از زیبا ترین و خاص ترین مدل های هپی چیر اینتکس می باشد که از مرغوب ترین نوع پارچه چرم تهیه شده است که جلوه ای فوق العاده زیبا به ان بخشیده و طول عمر محصول را تا حد زیادی افزایش داده است . این هپی چیر به صورت دو تکه طراحی شده است که قسمت اصلی آن خود هپی چیر با نشیمنگاه گرد و یک تکیه گاه استاندارد می باشد و قسمت دیگر یک زیر پایی با ارتفاع مناسب بوده که پا های شما را نیز در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد . بدنه این هپی چیر همانطیور که گفته شد از پارچه چرم تهیه شده است و از مقاومت چشمگیری در برابر آسیب دیدگی برخوردار بوده در صورت ایجاد لکه به سبب ضد آب بودن به راحتی با اسپری نمودن آب بر روی بدنه تمیز خواهد شد . علاوه بر زیبایی و مقاومت ، انعطاف پذیری محصول نیز مثال زدنی است . به صوری که با هر بار نشستن به خوبی فرم بدن شما را به خود گرفته و آن را به طور کامل در بر خواهد گرفت . این انعطاف پذیری به سبب وجود یونولیت های خرد شده با ابعاد بسیار کوچک در ساختار داخلی آن می باشد . قابل ذکر است که امکان افزایش و یا کاهش حجم یونولیت ها با توجه به نیاز و سلیقه شما وجود خواهد داشت . وزن این محصول در حدود 7 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیقه اینمحصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب به همراه ضمانت نامه دو ساله از تولیدی اینتکس دریافت نمایید .

هپی چیر مشکی دو تکه ساخته شده از چرم مصنوعی مرغوب و شن های یونولیتی در داخل آن ، با وزن بسیار اندک و تحمل وزن بالا و مقاوم در برابر ضربه و فشار می باشد . این محصول بهترین گزینه برای استفاده در منزل و محیط کار و به منظور استراحت و دکوراسیون می باشد . خرید هپی چیر دو تکه به صورت حضوری و اینترنتی و از سراسر کشور از طریق کمپانی بزرگ اینتکس مقدور می باشد .

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
دارای زیرپایی شنی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر مشکی دو تکه ای که در این بخش برای شما فراهم آورده ایم ، یکی از برترین نمونه های هپی چیر راحتی به همراه زیرپایی می باشد که شرایط را برای استراحت و حتی پذیرایی از مهمانان فراهم می کند . هپی چیر های راحتی طرفداران بسیاری دارند و این طرفداران به دلیل ساختار های راحتی که این محصولات در اختیار قرار می دهند از جمله تکیه گاه های بلند و نشیمنگاه های راحت که باعث می شود تا بدن شما در بهترین حالت قرار بگیرد . همانطور که در تصاویر این هپی چیر مشاهده می کنید در بخش پشتی نشیمنگاه این محصول از تکیه گاهی بلند استفاده شده است که بخش بزرگی از کمر را به هنگام نشستن مهار می کند و دقیقا حس نشستن بر روی مبل های خانگی را به شما می دهد . این موضوع باعث می شود تا بدن در بهترین حالت قرار بگیرد و به هنگام استفاده در طولانی مدت با درد هایی همچون درد کمر رو به رو نشوید .

علاوه بر هپی چیری که در به هنگام خرید برای شما ارسال می شود ، یه عدد زیرپایی نیز در ابعاد استاندارد برای شما ارسال می شود . این زیرپایی کاربرد های بسیاری دارد و می توانید از آن برای قرار دادن لیوان نوشیدنی استفاده کنید و یا ظرف میوه را بر روی آن بگذارید . تمامی بخش های هپی چیر و همچنین زیرپایی که به همراه آن است ، ساخته شده از چرم مصنوعی می باشد که به صورت تک لایه در قسمت های مختلف بدنه به کار گرفته شده است و با ضخامت بالای لایه ای که دارد می تواند در برابر فشار و ضربه به خوبی مستحکم باشد . این نوع چرم مصنوعی از متریال درجه یک ساخته شده است و با توجه به دوخت های متراکمی که بر روی آن کار شده است ، باز شدن درزها به هیچ عنوان اتفاق نمی افتد . اما برای دسترسی به بخش داخلی این محصول و همچنین امکان جداسازی پارچه رویه از بدنه ، برند سازنده در بخش کف آن ، زیپی بزرگ را تعبیه کرده است که توسط آن می توانید اقدام به جداسازی پارچه بدنه نمایید .

همچنین مواد داخلی این محصول نیز توسط همین زیپ قابل شارژ مجدد و یا تعویض هستند و این امکان به راحتی توسط خود شما می تواند انجام شود . اما نقطه قوت این هپی چیر را می توان تراکم بالای مواد داخلی آن دانست ، جایی که در ساخت مواد داخلی از فوم های مخصوص خرد شده استفاده شده است که می تواند نرم و در عین حال استحکام را برای شما به وجود آورد . انعطاف پذیری این هپی چیر به خوبی باعث می شود تا پس از چند بار نشستن ، فرم بدن شما به هپی چیر انتقال پیدا کند و آرگونومی بدن در بهترین حالت قرار بگیرد . اما به توجه به استفاده از متریال درجه یک در ساخت این هپی چیر ، قابلیت تحمل وزن آن به خوبی افزایش پیدا کرده و به 150 کیلو گرم رسیده است که برای استفاده تک نفره استاندارد می باشد و افراد سنگین وزن نیز می توانند از این محصول بهره مند شوند .

اما برخلاف ابعاد بزرگ این هپی چیر ، این محصول دارای وزن سبکی می باشد که با بررسی های صورت گرفته وزن هپی چیر به همراه زیرپایی 7 کیلو گرم است . در بخش بالایی تکیه گاه این هپی چیر یک دستگیره تعبیه شده است که برای جا به جایی هر چه راحت تر این محصول به شما کمک شایانی می کند . امکان خرید هپی چیر مشکی دو تکه به همراه صد ها مدل دیگر هی چیر در نمایندگی اینتکس تهران مهیا می باشد و همین حالا می توانید آن را با ارزان ترین قیمت از فروشگاه سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...