هپی چیر دو نفره پارچه ای

کد ۵۵۵۵۰

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,400,500 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر دو نفرهپارچه ای یکی دیگر از پروفروش ترین محصولات کارخانه مرکزی مبل شنی بوده که با ساختاری نرم و طول عمر بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این هپی چیرارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل داشته و طراحی و ساخت ظاهری آن برگرفته از مبل های راحتی می باشد. به همین دلیل می توانید در سالن پذیرایی و اتاق کار و ... از این محصول استفاده کنید. محصول دارای تیکه گاهی مرتفع و سرخود بوده که تمامی سطح کمر فرد را پوشش می دهد. پس بدن شما در حالت استاندارد قرار گرفته و در زمان استراحت و مطالعه و... آرامش کافی خواهید داشت. برای تولید بدنه هپی چیر از مرغوب ترین نوع پارچه استفاده شده که ساختاری نرم و بادوام با توان تحمل وزن بسیار بالا را دارا بوده و کاملا قابل شستشو با آب و مواد شوینده می باشد. این روکش بدنه دارای ویژگی ضدتعریقی نیز بوده پس استفاده طولانی مدت از آن آسیبی برای شخص ایجاد نمی کند. مواد تشکیل دهنده داخل هپی چیر از بهترین نوع یونولیت خرد شده انتخاب شده که نرم و منعطف بوده و در کنار وزن کم خود می تواند وزن بسیار بالایی را تحمل نماید. با کم یا زیاد کردن میزان مواد یونولیتی می توانید فرم بدنه هیپ چیر را با توجه به خواسته خود تغییر دهید. رنگ بدنه محصول را در طیف گسترده ای تولید کرده اند. پس می توانید در زمان خرید رنگ بدنه محصول را با توجه به سلیقه خود شخصا سفارش بدهید. برای خرید هپی چیر با بهترین قیمت و تخفیف بالا تنها کافی بوده به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

هپی چیر دو نفره پارچه ای جدیدترین محصول برای تمام سنین با بدنه نرم و روکش محصول از نوع قابل شستشو و ضدتعریق و طول عمر بالا خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس با تحویل درب منزل و ارسال سریع در ایران

طول 250 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه سبز
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 250 کیلو گرم
نوع مبل دو نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-


هپی چیر دو نفره پارچه ای اینتکس را می توان از محبوب ترین و با کیفیت ترین هپی چیر های فروشگاه اینتکس تهران دانست که با قیمت بسیار مقرون به صرفه در بازار عرضه شده است . این هپی چیر ساختاری به همانند مبل های چوبی دارد که بسیار راحت و نرم است و باعث می شود تا از ساعت ها نشستن بر روی آن خسته نشوید . ابعاد این هپی چیر بزرگ می باشد و می توان آن را از پر فروش ترین هپی چیرهای دو نفره فروشگاه دانست که در ساخت آن از متریال بسیار مرغوب و درجه یک استفاده شده است . این هپی چیر گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط های خانگی جهت پذیرایی از مهمان ها و همچنین محیط های کاری جهت نشستن همکاران است . رنگ های تولید شده از این هپی چیر دو نفره به صورت سفارش نیز می باشد و به این ترتیب به راحتی می توانید آن را با سایر لوازم خانه و محیط کاری خود ست نمایید و دیزاینی دوست داشتنی را برای خود بسازید .

با نگاهی به ساختار این هپی چیر به طراحی دقیقا شبیه به مبل ها چوبی دو نفره پی می بریم ، جایی که نشیمنگاه در ارتفاعی استاندارد قرار گرفته است و در بخش عقبی آن تکیه گاهی تقریبا بلند وجود دارد که به خوبی کمر را در برمیگیرد و باعث می شود تا به هنگام نشستن در طولانی مدت با خستگی رو به رو نشوید . طول این هپی چیر 250 سانتی متر و عرض آن 110 سانتی متر می باشد که ابعاد مورد نیاز به دو نفر بزرگسال را به صورت همزمان فراهم می آورد . دوخت های موجود در بدنه این مبل شنی بسیار پرتراکم و با با نخ های ضخیم صورت گرفته است که باعث می شود تا باز شدن درزها غیرممکن شود و بتوانید سال های سال از این محصول کاربردی در خانه خود استفاده نمایید .

بدنه اصلی این مبل شنی در بخش رویه از پارچه ضخیم جیر ساخته شده است ، این نوع پارچه از پرطرفدار ترین پارچه ها به حساب می آید که قابل جدا شدن از بدنه اصلی است . پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این محصول به صورت کامل قابل شستشو است و باعث می شود تا دغدغه ای بابت کثیف شدن آن در صورت ریخت هر گونه مایعات نداشته باشید زیرا به راحتی می توانید آن را از بدنه اصلی جدا کرده و بشویید . این پارچه کاملا ضد حساسیت و منعطف می باشد و حس راحتی که به شما می دهد در مقایسه با انواع رویه هپی چیر ، بهتر و راحت تر است . قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به بکار گرفتن مواد اولیه درجه یک در ساخت این محصول 250 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری دو نفر سنگین وزن نیز مناسب است .

اما این قابلیت تحمل وزن بالا به دلیل استفاده از یونولیت خرد شده مخصوص در بخش داخلی این محصول می باشد . ینولیت خرد شده درون این هپی چیر در داخل آستر پارچه ای قرار گرفته می شود تا از برهم ریختگی ساختار مبل شنی به هنگام جدا شدن رویه آن جلوگیری کند . این متریال در عین نرمی و انعطاف پذیری ، بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد و باعث می شود تا به راحتی بتواند وزن های بالا را بر روی خود مهار نماید . مواد داخلی این هپی چیر نیز به صورت کامل توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است قابل تعویض می باشد . وزن این محصول 10 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد استاندارد می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...