هپی چیر شکلاتی اینتکس

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,495,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شکلاتی اینتکس با بدنه ای نرم و راحت و ساخته شده از چرم مصنوعی ، با محتویاتی از جنس شن های یونولیتی قابل تعویض و یک دستگیره به جهت حمل آسان گزینه مناسبی برای استراحت بزرگسالان می باشد . خرید هپی چیر شکلاتی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق شرکت اینتکس از سراسر نقاط کشور میسر می باشد .

هپی چیر شکلاتی اینتکس از سری هپی چیر های اسپورت اینتکس می باشد که قابل استفاده در هر مکانی بوده و افراد با سلایق متفاوت آن را به منظور استراحت و یا دکوراسیون منزل و دفتر کار خود انتخاب می نمایند. بدنه این هپی چیر دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی بوده که علاوه بر استحکام و مقاومت در برابر آسیب دیدگی از نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار می باشد. همچنین با توجه به درنظر گرفتن ضمانت نامه ای دو ساله با خیالی آسوده قادر به جابجایی و استفاده از آن به مدت طولانی خواهید بود. 

داخل آن به منظور افزایش انعطاف پذیری از شن های یونولیتی قرار داده شده است که از نرمی و انعطاف بالایی برخوردار بوده و همین امر موجب شده تا به خوبی با بدن شما شکل گرفته و در صورت لزوم شما قادر به تغییر شکل آن باشید. همچنین این قابلیت وجود دارد که محتوای آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به سایز و ابعاد مورد نظر خود تبدیل نمایید.

 وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده که با استفاده از دستگیره تعبیه شده بر روی تکیه گاه، به سادگی قادر به حمل و جا به جایی آن خواهید بود. با توجه به نکات ذکر شده می توان دریافت که از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از تولیدی اینتکس دریافت نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر شکلاتی اینتکس یکی دیگر از سری هپی چیر های راحتی دارای تکیه گاه می باشد که در فروشگاه اینتکس تهران عرضه شده است . این هپی چیر دارای رنگبندی های بسیاری می باشد که در این قسمت برای شما رنگ شکلاتی را فراهم آورده ایم . لازم به ذکر است که قابلیت سفارش این هپی چیر در رنگبندی سفارشی وجود دارد و این می تواند مزیت بزرگی باشد تا به راحتی بتوانید آن را با سایر لوازم خانگی خود ست نمایید و دیزاینی زیبا را برای خانه بسازید . نرمی و انعطاف پذیری این هپی چیر اینتکس استاندارد می باشد و باعث می شود تا پس از ساعت ها نشستن بر روی آن احساس خستگی نکنید و به خوبی بتوانید بر روی آن به استراحت بپردازید .

بسیاری از افراد از هپی چیرهایی همچون هپی چیر چرمی اینتکس برای دیزاین خانه و دفتر های کاری خود استفاده می کنند تا علاوه بر پذیرایی از مهمانان خود ، خودشان نیز بتوانند بر روی این صندلی های راحتی به استراحت بپردازند . جنس بدنه این محصول از نوع چرمی می باشد که متریال چرم مصنوعی درجه یک در ساخت آن به کار گرفته شده است تا علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه ، کاملا نیز ضد آب شود . بدنه بیرونی این محصول در برابر نفوذ آب تا حد زیادی مقاوم می باشد و به همین خاطر می توانید به برای تمیز نگه داشتن آن نیز از پارچه های نم دار استفاده کنید . رویه این هپی چیر توسط یک پارچه نم دار به سادگی تمیز می شود و برای تمیز نگه داشتن آن کار سختی را نخواهید داشت . همانطور که در تصاویر این هپی چیر نیز مشخص است ، از دوخت های بسیار مقاوم و متراکم برای جلوگیری از باز شدن درزها استفاده شده است و کیفیت ساخت بالای آن به خوبی به چشم می خورد .

اما در بخش پشتی این محصول می توان تکیه گاهی بلند را مشاهده کرد که به خوبی قسمت های زیادی از کمر را در بر می گیرد و باعث می شود تا بتوانید ساعت ها بدون خستگی و کمر درد از این محصول استفاده کنید . علاوه بر پذیرایی می توانید از این هپی چیر بزرگسال اینتکس در اتاق های خواب و همچنین به عنوان صندلی گیمینگ نیز استفاده کنید و کافه ها و سالن های آرایشی و گیم نت ها از دیگر درخواست کنندگان این محصول به حساب می آیند . اما مواد داخلی این محصول بسیار نرم اما متراکم می باشد و در ساخت آن از یونولیت های فشرده شده و خرد شده استفاده شده است که تراکم بالای این متریال در کنار هم می تواند استحکام را به همراه نرمی و راحتی برای مصرف کننده فراهم کند . لازم به ذکر است که این مواد داخلی و همچنین رویه هپی چیر به سادگی قابل تعویض به وسیله زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است می باشد .

اما نکته قابل توجه این هپی چیر را می توان تحمل وزن بالای آن دانست که از این رو می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که حاکی از این امر است . همچنین برخلاف ابعاد بزرگ این هپی چیر ، وزن آن سبک می باشد و برابر با 5 کیلو گرم است که به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . تمامی این موارد در کنار هم می تواند یک جایگزین ایده آل برای استفاده در خانه ها ، محیط های کاری و تجاری را به شما معرفی کند که با قیمت های بسیار ارزان تر عرضه می شود و همین حالا می توانید آن را از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...