هپی چیر شیبدار دو رنگ اینتکس

کد 66065

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر شیبدار دو رنگ اینتکس دارای رویه ای مقاوم و در عین حال شیک و زیبا و محتویاتی از شن های یونولیتی منعطف ، تولید شده از بهترین متریال روز دنیا از محبوب ترین تولیدات برند معروف اینتکس می باشد . خرید هپی چیر دو رنگ به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق کمپانی اینکس از تمام نقاط کشور میسر می باشد .

هپی چیر شیبدار دو رنگ اینتکس با توجه به ظاهری جذاب و ترکیب رنگی خاص و چشم نواز محصولی پرفروش و محبوب بوده که قادر است نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید . به کار گیری رنگ های زرد و مشکی در طراحی این هپی چیر آن را به محصولی خاص مبدل نموده است . بسیاری از افراد از این محصول به منظور دکوراسیون منزل و یا دفتر کار خود استفاده نموده و برخی دیگر با استفاده از آن ساعت ها به مطالعه و تماشای تلوزیون و استراحت می پردازند. نشیمنگاه این محصول کاملا گرد بوده و دارای یک تکیه گاه متناسب با استاندارد های موجود می باشد . این نوع طراحی بدن را در بهترین حالت ممکن قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی می شود . بدنه این هپی چیر زیبا از چرم مصنوعی تهیه شده است که علاوه بر دارا بودن ظاهری شیک ، از استحکام قابل قبولی در برابر ضربه و برخورد با اطراف برخوردار می باشد . همچنین با توجه به ضد آب بودن آن می توانید با اسپری نمودن آب بر روی بدنه آن را به خوبی تمیز نمایید .داخل این هپی چیر از شن های یونولیت تشکیل شده است که انعطاف پذیری محصول را افزایش داده و آن را به گزینه ای مناسب برای استراحت تبدیل نموده است . از ویژگی های محبوب این محصول می توان به وزن 5 کیلو گرمی و تحمل وزن 150 کیلو گرمی آن اشاره نمود . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از طریق کمپانی اینتکس دریافت نمایید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

 

هپی چیر شیبدار دو رنگ اینتکس ، محصولی دوست داشتنی و زیبا برای استفاده در محیط های شخصی جهت استراحت و پذیرایی از مهمانان می باشد . هپی چیر هایی که در فروشگاه اینتکس تهران به فروش می رسند دارای تنوع بسیار بالایی در رنگبندی می باشند که این مدل از هپی چیر به صورت دو رنگ ساخته شده است و می تواند جذابیت بالایی را برای محیط به همراه داشته باشد . در قسمت رویه این هپی چیر اینتکس از رویه بسیار مقاوم اما نرم استفاده شده است و مواد داخلی آن با تراکم بالا به خوبی می توانند راحتی استاندارد را برای نشستن و استراحت کردن شما فراهم آورند . در ادامه این مطلب اقدام به بررسی این محصول می کنیم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی می کنیم پس بهتر است از قصد خرید را دارید تا انتهای این مسیر همراه ما باشید .

وزن این هپی چیر بسیار سبک است و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی در محیط های مختلف می باشد . با دید اول شاید فکر کنید که این محصول بسیار سنگین می باشد اما باید گفت که وزن این هپی چیر به صورت کلی 5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن و سهولت در جا به جایی دارد . در این صورت همانند مبل های چوبی با مشکل در هنگام خانه تکانی رو به رو نخواهید شد و می توانید آن را از محیطی به محیط دیگر منتقل نمایید . علاوه بر آن با بررسی های صورت گرفته تحمل وزن این محصول فراتر از استفاده تک نفره و بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

اما نکته اصلی که در هنگام خرید هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید ، جنس بدنه و متریالی که در ساخت مورد استفاده قرار می گیرد می باشد . جنس رویه این هپی چیر از چرم مصنوعی است ، چرمی که به صورت تک لایه می باشد و به دوخت های مقاومی که بر روی آن انجام شده است ، استحکام بالایی را در برابر فشار و ضربه به دست آورده است . این نوع چرم در برابر آب نیز تا حد زیادی مقاوم می باشد و برای تمیز نگه داشتن آن می توانید از پارچه های نم دار و یا اسپری کردن آب و سپس تمیز کردن با دستمال های خشک استفاده کنید که به راحتی آلودگی از روی آن پاک خواهد شد . ترکیب دو رنگ در بدنه به خوبی توانسته است بر زیبایی های این هپی چیر بیافزاید و همواره یکی از پرفروش ترین محصولات در دسته بندی هپی چیر به شمار می آید .

اما در قسمت داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص خرد شده استفاده شده است ، فوم خرد شده ای که به صورت دانه های ریز درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته است و به همین خاطر از هم پاشیده نمی شود . این فوم ها با تراکم بالایی که درون آستر قرار گرفته اند علاوه بر استحکام بالا به خوبی ، نرمی و انعطاف پذیری ایده آل را به وجود آورده اند تا بتوانید استراحتی راحت را بر روی این هپی چیر تجربه کنید . نکته قابل توجه در طراحی این محصول تعبیه شدن زیپی بزرگ در کف آن می باشد که توسط آن به راحتی می توانید رویه هپی چیر را از بدنه جدا کرده و یا مواد داخلی آن را تعویض نمایید . برای خرید این محصول همین حالا می توانید سفارش خود را از طریق تولیدی مبل شنی اینتکس تهران ثبت کرده و محصول  را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...