هپی چیر مخملی یک نفره

bean bag 96421

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,440,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخملی یک نفره بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عضره می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استراحت حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و هپی چیر خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . هپی چیر مخملی یک نفره بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید هپی چیر مخملی یک نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 پارچه مخملی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
قابل شست و شو
اقلام همراه
-


هپی چیر مخملی یک نفره

هپی چیر مخملی یک نفره محصولی طبی و راحتی می باشد که کاربرد های زیادی دارد و می تواند در فضای خانه نقش راحتی برای افراد داشته باشد. محلی راحت به جهت استراحت در طول روز مناسب ترین گزینه برای تمامی خانه ها می باشد که دارای طراحی خوب و استانداردی نیز بوده است که سبب می شود تا افراد به راحت ترین صورت از وجود محصول بهره مند شوند و از بخش رویه آن نیز بهره برداری های ویژه ای را داشته باشد. مبل شنی مخمل می تواند دارای لطافت در ساخت باشد و به بهترین صورت سبب راحتی افراد باشد. از این رو اغلب مبل های شنی با این رویه ساخته می شوند و می تواند دارای دوام بالا نیز باشد. از این رو برای خرید افراد آماده شده است و می تواند مناسب ترین بدنه را داشته باشد. از این رو بدنه ی گرد و ساده این محصول کارایی زیادی دارد و منحصر به فرد می باشد. داشتن مبل شنی به علاقه مندان این امکان را می دهد که بتوانند در طول زمانی که از آن استفاده می کنند شرایط مناسبی را تجربه کنند و بدن خود را نیز دچار آسیب نکند. از این رو یکی از خاص ترین وسایل خانه ای بوده است که بدنه ای طبی دارد. برای معرفی این محصول مطالب زیر ارائه شده است که آن ها را مطالعه کنید.


سبک اسپرت محصول

این مبل شنی بدنه ای گرد و ساده دارد و همان طور که گفته شد این سادگی را به بهترین شکل دچار کارایی کرده است. کارایی محصول به دلیل وجود بدنه ای بادوام و منعطف افزایش پیدا کرده است و محصول به طور کلی جزو پر فروش شدن وسایلی می باشد که به سبک اسپرت ساخته شده است. اسپرت بودن بدنه می تواند جهت استفاده از آن در اتاق خواب افراد مناسب باشد و در اتاق خواب پسران که تمایل به استفاده از محصولات اسپرت را دارند بهترین گزینه می باشد. بدنه تنها خصوصیاتی که دارد بخش فرورفته ای در وسط خود می باشد. در این بخش فرورفتگی سبب تعیین نشیمنگاه طبی برای افراد بوده است و می تواند بدن را در راحت ترین صورت قرار دهد. در این صورت زمانی که افراد از این محصول استفاده می کنند می توانند از بروز خستگی و آسیب در بدن جلوگیری کند و به این صورت علاقه مندان را به خرید این محصول تشویق می نماید. افرادی که سیستم دکور اتاق خوابشان اسپرت می باشد از این محصول ساده و ابتدایی استفاده می کنند و اتاق خواب خود را زیبا تر می نمایند.


جیب کناره محصول

مبل شنی برروی بدنه خود دارای یک عدد جیب نسبتا بزرگ می باشد که می تواند برای موارد مختلف مناسب باشد. وجود این بخش می تواند سبب راحتی بیش تر افراد گردد و آن ها را در زمان استراحت دچار مشکل نسازد. از این رو بدنه دارای این بخش شده است تا استفاده کنندگان دچار هیچ مشکلی نشوند و بتوانند تایم طولانی تری را بر روی مبل شنی استراحت نمایند. این محصول خاص با داشتن جیب در کناره خود می تواند ابزار و وسایل مورد نیاز استفاده کنندگان را در زمان استراحت به آن ها بدهد و به این صورت برای داشتن وسایل شخصی خود دیر نیازی به ترک محصول نمی باشند. از این رو به راحتی افراد کمک بزرگی می شود.


بدنه ضد تعریق محصول

مبل شنی را می توان در محیط های بیرونی نیز استفاده کرد و در هوای گرم نیز آن را به کار برد. چرا که بدنه آن به گونه ای طراحی شده است که ضد تعریق بوده است و می تواند برای استفاده افراد شرایط را مطلوب و مفید کند. این محصول خاص داخل خود دارای فضای خالی برای عبور هوا دارد و از این رو می تواند ضد تعریق باشد و برای زمان گرما نیز مشکلی را برای علاقه مندان ایجاد نسازد.


خرید هپی چیر

هپی چیر مخملی یک نفره قیمتی مناسب و ارزان دارد و در سایت اینتکس تهران به فروش می رسد. برای خرید محصول به این سایت معتبر مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...