هپی چیر پشتی دار تک نفره راحتی

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشتی دار بست وی با دارا بودن رویه ای از جنس چرم مصنوعی و پارچه مخمل یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین هپی چیر های بست وی به شمار می آید . استفاده از یونولیت های خرد شده به عنوان محتویات داخلی آن، انعطاف پذیری محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و موجب راحتی آن شده است . این محصول قابل استفاده در اتاق خواب ، پذیرایی و نیز دفتر کار بوده و با توجه به وزن اندک آن به سادگی قابل حمل می باشد . خرید هپی چیر بست وی به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس و از تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

هپی چیر پشتی دار بست وی از سری هپی چیر های خاص و شکیل شرکت بست وی بوده که با دارا بودن ظاهری متفاوت توانسته در لیست پرفروش ترین هپی چیر های سال قرار گیرد. همانطور که در تصویر مشاهده می نماید این محصول از ترکیب دو رنگ محبوب سفید و مشکی تهیه شده است که قسمت تیره رنگ آن از پارچه مخمل درنظر گرفته شده است که بسیار نرم و لطیف بوده و راحتی نشیمنگاه محصول را تضمین نموده است . همچنین این ویژگی مانع از تعریق در طولانی مدت خواهد شد .

 کناره های هپی چیر از جنس چرم مصنوعی تهیه شده است که علاوه بر افزایش زیبایی هپی چیر ، مقاومت و استحکام آن را بیش از پیش افزایش داده و موجب طول عمر بالای محصول شده است . محتویات داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده قرار داده شده است که دارای خاصیت شکل پذیری بالایی بوده و به همین جهت این محصول دارای انعطافی بینظیر می باشد . نشیمنگاه مرتفع و تکیه گاه بلند و استاندارد این هپی چیر علاوه بر مطالعه و انجام سایر امور روزمره ، استفاده از آن را در دفتر کار نیز میسر نموده است . وزن 5 کیلو گرمی این محصول موجب سهولت در امر جابه جایی شده و تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم استفاده از آن را برای افراد سنگین وزن نیز امکان پذیر نموده است . برای تهیه این محصول شکیل و کاربردی با قیمتی مناسب می توانید به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را درب منزل دریافت نمایید .

طول 85 سانتی متر
عرض 85 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی و پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر پشتی دار تک نفره راحتی یکی از پرفروش ترین هپی چیر های تولیدی مبل شنی اینتکس تهران می باشد که بسیار زیبا و مناسب برای پذیرایی از مهمانان علاوه بر استفاده های راحتی می باشد . هپی چیرها کاربردهای بسیاری دارند و می توان آن ها را در بسیاری از محیط های دوستانه و خانوادگی مشاهده کرد که به خوبی توانسته اند خود را به عنوان جایگزینی شایسته برای مبل های راحتی معرفی کنند . این هپی چیر راحتی ساخته شده از متریال درجه یک و مرغوب می باشد که طول عمر بالایی را برای آن به وجود آورده است . رنگ بدنه این هپی چیر راحتی به صورت ترکیبی از رنگ های مشکی و سفید می باشد که زیبایی خاصی را برای آن به وجود آورده است و باعث شده تا به خوبی بتواند دیزاینی زیبا را برای محیط های مختلف به وجود آورد .

در ابتدای این نقد و بررسی بهتر است تا به بررسی طراحی ظاهری این محصول بپردازیم ؛ جایی که به خوبی می توان تکیه گاه بلند پشت نشیمنگاه این هپی چیر را دید . تکیه گاهی که دارای ارتفاع بلند می باشد و به خوبی کمر را در برمیگیرد که باعث می شود تا به هنگام نشستن در طولانی مدت دچار کمر درد نشوید . نشیمنگاه این محصول در ابعاد استاندارد است و برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد و با توجه به بررسی های صورت گفته ارتفاع آن تا زمین بالغ بر 50 سانتی متر می باشد که ارتفاع استاندارد است و باعث می شود تا زانوهای شما در هنگام نشستن به طرز درستی قرار بگیرد و حس راحتی فوق العاده ای داشته باشید .

اما پس از بررسی طراحی ظاهری این هپی چیر باید به سراغ جنس بدنه آن برویم ، جنس بدنه ای که به صورت ترکیبی ساخته شده است و می تواند بهترین عملکرد را برای شما به نمایش بگذارد . این هپی چیر در بخش رویه خود از پارچه جیر استفاده کرده است ، پارچه جیری که بسیار نرم و البته مقاوم در برابر فشار و ضربه می باشد . این نوع پارچه کاملا ضد حساسیت می باشد و باعث می شود تا با خیالی راحت بتوانید از آن با انواع پوست بدن بدون دغدغه استفاده کنید . اما در بخش های کناری و کف این هپی چیر از چرم مصنوعی استفاده شده است . چرم مصنوعی که به خوبی مقاوم سازی شده است و با دوخت های متراکم و ریزی که در درزهای آن وجود دارد به خوبی وزن های بالا را بر روی خود مهار می کند .

مواد داخلی که در ساخت این هپی چیر مورد استفاده قرار گرفته است از فوم های خرد شده مخصوص ساخته شده . فوم هایی که به صورت دانه های ریز در آمده است و با تراکم بالایی که دارد ، می تواند علاوه بر انعطاف پذیری فوق العاده ، وزن های بالا را نیز بر روی خود مهار نماید . این مواد داخلی درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند تا به صورت یکجا گردآوری شوند و فرم اصلی خود را از دست ندهند . یکی از مزیت هایی که این هپی چیر همانندن اغلب هپی چیرهای تولید شده توسط فروشگاه اینتکس تهران دارد ، زیپ کف آن می باشد . این زیپ به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید و آن را کم یا زیاد کنید . همچنین علاوه بر دسترسی به مواد داخلی ، قابلیت تعویض پارچه رویه نیز به راحتی وجود دارد و باید گفت که می توانید آن را برای تمیز کردن از بدنه اصلی جدا کنید .

لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید از این هپی چیر تا وزن 180 کیلو گرم استفاده کنید که با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد فراتر از استاندارد و قابل استفاده برای افراد سنگین وزن نیز است . همچنین با بکارگیری سبک ترین نوع مواد داخلی درون این هپی چیر ، وزن آن به خوبی کاهش پیدا کرده است و دارای وزنی بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل جا به جایی است . شما عزیزان می توانید این هپی چیر راحتی اینتکس را به همراه ضمانت اصالت و کیفیت از تولیدی مبل شنی اینتکس تهران خریداری نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...