هپی چیر پشتی دار راحتی یک نفره اینتکس

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,880,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشتی دار راحتی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی و پارچه مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار می باشد . محتویات داخل آن از یونولیت خرد شده درنظر گرفته شده است که انعطاف بالایی به محصول بخشیده است . این هپی چیر دارای تحمل وزن بالایی بوده و در عین حال بسیار سبک می باشد . خرید هپی چیر بزرگسال به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق فروشگاه اینتکس از تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد .

هپی چیر پشتی دار راحتی یکی از محبوب ترین محصولات برند بست وی بوده که با توجه به ظاهری شکیل و کاربردی بودن آن مورد توجه بسیار از علاقمندان به هپی چیر های بست وی قرار گرفته است . نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه بلند می باشد که پشت شما را در موقعیت مطلوبی قرار داده و مانع از خستگی شما خواهد شد . به همین منظور می توانید از آن به جهت استراحت ، مطالعه و سایر امور استفاده نمایید . کناره های این هپی چیر از چرم مصنوعی درنظر گرفته شده است که استحکام قابل قبولی به محصول بخشیده و نیز به منظور افزایش راحتی هپی چیر ، سطح نشیمنگاه و تکیه گاه آن از پارچه مخمل تهیه شده است که این امر موجب شده در حین استفاده بدن دچار تعریق نشود . محتوای تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده درنظر گرفته شده است که قابلیت شکل پذیری را به محصول بخشیده و شما می توانید با تغییر حجم یونولیت ها ، آن را متناسب با نیز خود فرم دهید . وزن این محصول تنها 5 کیلو گرم بوده که به سادگی قابل حمل می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو رم را تحمل نماید . برای تهیه این هپی چیر زیبا می توانید به صورت حضوری و اینترنتی و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام نموده و آن را به همراه ضمانت نامه ای دو ساله دریافت نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه و چرم مصنوعی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

 

هپی چیر پشتی دار راحتی یک نفره اینتکس از جدیدترین و با کیفیت ترین تولید فروشگاه اینتکس می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است . این هپی چیر دارای بدنه ای بسیار با کیفیت می باشد و ابعادی بزرگ نیز دارد که برای یک نفر بزرگسال قابل استفاده است . این هپی چیر راحتی می تواند یکی از بهترین جایگزین ها برای صندلی های سنتی راحتی باشد و علاوه بر راحتی بیشتر ، دارای قیمت ارزان تری و طول عمر بالاتری نیز است که مزیت های بزرگی به شمار می آید . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران از برترین تولیدکنندگان انواع هپی چیر در ایران می باشد که به همراه این محصول ضمانت یک ساله به همراه خدمات پس از فروش را ارائه می دهد و می توانید خریدی لذت بخش را با این فروشگاه تجربه کنید .

ابتدای بررسی این محصول بهتر است تا به سراغ ساختار طراحی آن برویم ، جایی که می توانیم نشینگاهی بلند را ارتفاع تقریبی 50 سانتی متری را مشاهده کنیم . این ارتفاع باعث می شود تا به هنگام نشستن بر روی این محصول زانو های شما در استانداردترین حالت قرار بگیرد و پس از استفاده های طولانی مدت با خستگی و درد در زانو ها رو به رو نشوید . همچنین تکیه گاه این هپی چیر بلند می باشد و هنگام نشستن به خوبی کمر شما را در بر می گیرد و باعث می شود تا به کمر درد نیز دچار نشوید و در مجموع می توان طراحی این محصول را پیرو استانداردهای جهانی دانست که به خوبی فرم استاندارد و ایده آل برای نشستن و استراحت را برای شما به همراه دارد .

اما تفاوت بزرگ این هپی چیر راحتی را به نسبت دیگر تولیدات این برند می توان ترکیب مواد اولیه در ساخت بدنه آن دانست . جایی که در بخش نشیمنگاه و تکیه گاه می توان پارچه مخمل را مشاهده کرد ، پارچه ای که از نوع ضد تعریق می باشد و باعث می شود تا به هنگام نشستن بدن شما دچار تعریق نشود و راحت ترین حالت را برایتان در انواع شرایط آب و هوایی به وجود می آورد . اما در بخش های کناری و کف این هپی چیر می توان چرم مرغوب را مشاهده کرد که در برخی از قسمت های برای افزایش استحکام و قابلیت تحمل وزن به صورت دو لایه به کار گرفته شده است . این نوع ترکیب به خوبی می تواند سالیان سال مورد استفاده شما قرار بگیرد و بیشترین استحکام را از آن مشاهده کنید . همچنین در سراسر بدنه این محصول دوخت های ریز و پرتراکم دیده می شود که باز شدن درزها را به نوعی غیرممکن می کند .

قابلیت تحمل وزن این هپی چیر که در ظرفیت یک نفره ساخته شده است بالغ بر 150 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالا و استحکام فراتر از استاندارد است . اما در اینجا بهتر است اشاره ای به وزن سبک این محصول داشته باشیم ، وزن سبکی که با به کارگیری مواد اولیه سبک در این محصول به وجود آمده است و به این طریق به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . وزن این هپی چیر بزرگ یک نفره اینتکس بالغ بر 5 کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و در خانه تکانی ها به سادگی می توانید هپی جیر را جا به جا کنید . موارد استفاده از این هپی چیر علاوه بر محیط های خانگی ، در محیط های کاری و دوستانه نیز می باشد و با ظاهر مدرن و جذابی که دارد به خوبی جا خود را در میان مردم باز کرده است .

اما بخش آخر این نقد و بررسی را بهتر است به مواد داخلی این محصول اختصاص دهیم . جایی که در داخل آستر پارچه ای این هپی چیر از فوم های خرد شده ریز استفاده شده است . این فوم ها با تراکم بسیار بالای و به فرم خاصی درون هپی چیر قرار گرفته اند و علاوه بر استحکام بالا دارای انعطاف پذیری ایده آل نیز می باشند . لازم به ذکر است که با توجه به تعبیه شده زیپی بزرگ در بخش کف این هپی چیر ، قابلیت تعویض مواد داخلی و همچنین جدا کردن رویه از بدنه اصلی به منظور شست و شوی پارچه رویه به سادگی وجود دارد و برای این امر کار سختی را ندارید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...