هپی چیر راحتی بزرگسالان مدل چرمی شیبدار

کد : اینتکس ۹۸۶۹13

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرمی شیبدار بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ بندی متنوع می باشد . این محصول با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . از محصول فوق شما می توانید به عنوان تماشای تلویزیون و استراحت های طولانی مدت استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد . بدنه این محصول ضد تعریق می باشد به همین دلیل در صورت اسراحت طولانی مدت بدنه محصول عرق نخواهد کرد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و هپی چیر خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین با توجه به بدنه انعطاف پذیر بعد از مدتی استفاده هپی چیر فرم بدن شما را خواهد گرفت و راحتی بیستری را تجربه خواهید کرد  . در صورت کثیف شدن بدنه شما می توانید با دستمالی نمدار آن را تمیز نمایید . هپی چیر چرمی شیبدار بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . برای خرید هپی چیر چرمی شیبدار از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

طول
 90 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


هپی چیر راحتی بزرگسال مدل چرمی شیبدار از جمله هپی چیر های راحتی می باشد که برای استفاده در محیط های خانگی و حت کاری جزو بهترین گزینه ها به شمار می آید . این هپی چیر دارای رویه ای آبی و سفید می باشد که ساخته شده از بهترین متریال است و به همین خاطر می توان طول عمر بالایی را برای آن در نظر داشت . این محصول دارای وزن بسیار سبکی است و به همین خاطر به راحتی قابل جا به جایی است و در خانه تکانی ها برای تکان دادن آن کار سختی را پیش رو نخواهید داشت . اگر قصد خرید هپی چیر راحتی را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا این محصول را برای شما به نقد و بررسی بگذاریم .

ابتدا باید به سراغ جنس بدنه این محصول برویم ، جایی که در بخش رویه از چرم مصنوعی درجه یک با ضخامت لایه ای استاندارد استفاده شده است . این ضخامت بالای رویه باعث شده تا بدنه به خوبی بتواند در برابر فشار و ضربه و همچنین سوراخ شدگی استانداردسازی شود و کیفیت ساخت بالایی را به خود اختصاص دهد . با این حال باز هم شما در هنگام استفاده باید به صورت استاندارد و در وزن های مشخص شده از آن استفاده کنید و همچنین از برخورد اجسام تیز به بدنه خودداری کنید تا آسیبی به رویه وارد نشود . هر چه ضخامت لایه رویه این محصول بیشتر باشد باز هم همانند سایر لوازم خانگی نمی تواند در برابر اجسام تیز همانند چاقو مقاومت بالایی داشته باشد اما با مقایسه این رویه با سایر هپی چیر ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

قابلیت تحمل وزن این محصول با توجه به متریال با کیفیتی که در ساخت آن به کار گرفته شده است بالغ بر 130 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر بزرگسال استاندارد می باشد و نوید این امر را می دهد که حتی می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن نیز قرار بگیرد . همچنین برخلاف ابعاد بزرگی که این محصول دارد ، دارای وزن سبکی می باشد که 6 کیلو گرم است و به راحتی توسط دسته ای که در بخش بالای تکیه گاه قرار داده شده است می توانید آن را جا به جا کنید . وزن سبک ، سهولت در جا به جایی و همچنین قابلیت تحمل وزن بالا از جمله مزیت های بزرگی می باشد که این هپی چیر به نسبت مبل های راحتی دارد .

اما مواد اولیه داخلی این هپی چیر از سبک ترین متریال می باشد که از این رو به خوبی توانسته است با وجود ابعاد بزرگ ، وزن نهایی هپی چیر را سبک نگه دارد . تولیدی مبل شنی اینتکس تهران در بخش داخلی این هپی چیر از فوم مخصوص خرد شده استفاده کرده است که با تراکم بالا و درون آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته است . این مواد داخلی با توجه به زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است قابل تعویض می باشد و به راحتی می توانید برای افزایش و یا کاهش حجم به آن دسترسی داشته باشید . اما آستر پارچه ای که مواد داخلی را درون خود جای می دهد این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بتوانید رویه بیرونی را از مواد داخلی جدا نگه دارید و بتوانید رویه را نیز توسط زیپی که در بخش کف تعبیه شده است برای تمیز کردن جدا کنید .

قابلیت تمیز کردن رویه این هپی چیر توسط دستمال های نم دار وجود دارد با توجه به جنس رویه این محصول به راحتی تمیز می شود و در این راه کار سختی نخواهید داشت . همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل و کم شدن حجم مواد داخلی به راحتی می توانید فوم های مخصوص را به صورت جداگانه از نمایندگی اینتکس تهران خریداری کرده و تعویض نمایید . برای خرید این هپی چیر در تنوع رنگبندی و همچنین ده ها مدل دیگر هپی چیر همین حالا می توانید به دسته بندی مربوطه از طریق منوی سایت مراجعه کرده و خریدی لذت بخش داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...