هپی چیر چرمی راحتی

کد : اینتکس 409313

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر جرمی راحتی بست وی یکی از زیباترین و جدیدترین محصولات شرکت بست وی می باشد که با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقام در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیر این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کمک یا زیاد نموده و هپی چیر خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . هپی چیر چرمی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی متنوعی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار اتسفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خیرد هپی چیر چرمی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های آن مرکز تماس بگیرید . 

طول
 80 سانتی متر
عرض
 80 سانتی متر
ارتفاع
 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


هپی چیر چرم راحتی سبز رنگی که در این بخش برای شما موجود کرده ایم یکی از پر فروش ترین رنگبندی های هپی چیر می باشد که در بخش های دیگر فروشگاه اینتکس تهران با دیگر رنگبندی های آن آشنا شده بودید . این رنگ می تواند بهترین دیزاین را برای اتاق های خواب و محیط های پذیرایی جوان پسند ایجاد کند که مورد استقبال گسترده ای نیز از سوی طرفداران مبل های شنی و هپی چیر قرار گرفته است و به خوبی توانسته جای خود را در میان مردم باز کند . برند سازنده این محصول در ساخت بدنه و همچنین متریال داخلی از مواد اولیه بسیار با کیفیت استفاده کرده است که از این رو به خوبی می تواند مدت زمانی طولانی بدون افت کیفیت مورد استفاده قرار بگیرد .

این هپی چیر راحتی دارای رویه ای از جنس چرم مصنوعی درجه یک می باشد که با ضخامت بالایی در بدنه به کار گرفته شده است تا به راحتی بتواند در برابر فشار بالای استفاده افراد سنگین وزن نیز از خود مقاومت نشان دهد . این نوع چرم مصنوعی بر خلاف مقامت بسیار بالایی که دارد ، دارای رویه ای بسیار نرم و مناسب برای استفاده می باشد که باعث می شود تا با داشتن پوست دارای حساسیت نیز به راحتی بتوانید از آن استفاده نمایید . این نوع رویه کاملا ضد حساسیت می باشد و در رده های سنی مختلف از کودک تا بزرگسال می توانید از آن استفاده کنید . در بخش بالایی بدنه این هپی چیر یک دستگیره چرمی تعبیه شده است که با استفاده از آن به راحتی می توانید هپی چیر را جا به جا کنید و با توجه به وزن پایینی که این مدل از هپی چیر دارد مشکل زیادی برای جا به جایی نخواهید داشت .

وزن این محصول با توجه به بررسی های صورت گرفته بالغ بر 6 کیلو گرم می باشد که در دسته بندی هپی چیر های تک نفره در رده استاندارد است و وزن بالایی نخواهد داشت . به همین خاطر به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی همانند بخش پذیرایی خانه و یا اتاق خواب های جوانان می باشد و علاوه بر آن در محیط های کاری نیز به خوبی می تواند کاربردهای خود را به نمایش بگذارد . این محصول دارای دوخت های متراکم و ریز با استفاده از نخ های ضخیم می باشد که باعث شده تا تحمل فشار این محصول را به خوبی افزایش دهد و در وزن های بالا نیز بتوانید از آن با خیالی راحت استفاده کنید .

قابلیت تحمل وزن یکی از اصلی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید هپی چیر باید به آن توجه داشته باشید زیرا رابطه مستقیمی با انتظاراتی که از یک مبل راحتی دارید ، خواهد داشت . این هپی چیر با بررسی های صورت گرفته به راحتی می تواند وزن افراد تا 150 کیلو گرم را بر روی خود مهار نماید که باعث می شود تا حتی بتوانید از آن برای نشستن افراد سنگین وزن نیز استفاده کنید . این قابلیت تحمل وزن برای ظرفیت یک نفره ای که این هپی چیر دارد حتی فراتر از استاندارد های تعیین شده نیز می باشد .

یکی از اصلی ترین بخش های سازنده این هپی چیر مواد اولیه ای می باشد که در بخش داخلی آن مورد استفاده قرار گرفته است . شرکت سازنده این هپی چیر در بخش داخلی این هپی چیر از فوم خرد شده مخصوص استفاده کرده است که به صورت دانه های ریز درون آستر پارچه ای قرار گرفته اند . این آستر داخلی باعث می شود تا از برهم ریختن مواد داخلی به خوبی جلوگیری به عمل بیاید و فرم اصلی هپی چیر به خوبی حفظ شود . یکی از مهمترین قابلیت هایی که این هپی چیر دارد قابلیت جداسازی پارچه رویه از بدنه اصلی با استفاده از زیپی می باشد که در بخش کف محصول تعبیه شده است . این زیپ بزرگ به شما این امکان را می دهد تا به راحتی بتوانید به مواد داخلی دسترسی داشته باشید و همچنین رویه را برای شستن و تمیز کردن از بدنه اصلی جدا نمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...