هپی چیر چرم قهوه ای

کد : اینتکس 475613

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,270,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر چرم قهوه ای محصولی جذاب و پرکاربرد طراحی و تولید شده توسط نمایندگی مرکزی اینتکس در سال جدید می باشد. جنس بدنه این محصول از نوع مرغوب ترین چرم مصنوعی انتخاب شده که بسیار مقاوم بوده و ساختاری کاملا انعطاف پذیر دارد. برای داخل محصول از مواد یونولیتی و یا همان فیبر مصنوعی استفاده می شود. این مواد نرمی و راحتی بالایی داشته و در هنگام استفاده با فرم بدن شکل گرفته و ان را به موقعبت استانداردی می رساند. به همین دلیل استفاده از ان در زمان های طولانی موحب خستگی بدن شما نخواهد شد. قسمت نشیمنگاه محصول دارای یک فرورفتگی بوده که راحتی زمان های استراحت را دوچندان می کند. این هپی چیر دارای یک عدد زیرپایی بوده که با استفاده ار ان می توانید برای خوابیدن محیط مناسبی را مهیا سازید. این محصول با توجه به وزن کم بدنه قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و به راحتی جا به جا می شود. شرکت اینتکس به منظور جلب رضایت مصرف کنندگان ضمانت نامه ای دو ساله در اختیار شما قرار خواهد . شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

طول
 110 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 95 سانتی متر
رنگ بدنه
 قهوه ای
جنس بدنه
 چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
تحمل وزن
 150 کیلو گرم
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


هپی چیر چرم قهوه ای فوق یکی از پر طرفدار ترین و پر فروش ترین محصولات شنی فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به صورت دو تکه طراحی و تولید شده است ، این محصول بسیا زیبا بوده و می توان از آن در محل کار ، خانه و هر جای دیگری استفاده کرد . این محصول برای نشستن و دراز کردن پا بسیار مناسب است و می تواند بستر ایده آلی برای استراحت کردن ، مطالعه کتاب ، تماشای فیلم و ... مناسب باشد ، در این بخش با نقد و بررسی بیشتر شما را با هپی چیر چرم قهوه ای آشنا خواهیم کرد .


طراحی و آرگونومی ساخت


همانطور که اشاره شد هپی چیر چرم قهوه ای فوق به صورت دو تکه ساخته شده است که یک تکه آن همان مبل شنی بوده و تکه دیگری زیرپایی محصول می باشد ، وجود این زیرپایی اجازه دراز کردن پا در همان ارتفاع سطح نشیمنگاه را به فرد می دهد تا در حالت بهتری استراحت کند ، این زیرپایی نیز همانند طراحی هپی چیر از سه بخش رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است . آرگونومی ساخت هپی چیر فوق نیز بسیار عالی و ایده آل است و نوع فرم آن باعث شده است تا بدن در راستای صحیحی قرار بگیرد . فشاری بر روی اندام ها حس نشود .

جنس بدنه


جنس بدنه یا همان رویه یا پوسته هپی چیر فوق همانطور که از نام محصول پیداست از چرم ساخته شده است ، این چرم که چرم مصنوعی یا صنعتی می باشد کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد به همین دلیل طول عمر آن بالا بوده و مقاومت هپی چیر را در برابر ساییدگی ، فشار و یا ضربه بیشتر کرده است ، این نوع از پارچه ها بسیار شیک و زیبا هستند به طوریکه از آن ها در ساخت پوشاک نیز استفاده می شود . محتوای شنی این محصول نیز از یونولیت های خرد شده و به اصطلاح شن مانند ساخته شده است . استفاده از این محتوا باعث شده است تا وزن محصول و همچنین انعطاف پذیری آن بسیار عالی باشد .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد هپی چیر چرم قهوه ای زیبا و خوشرنگ فوق برابر با ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع 95 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد کاملا استاندارد بوده و می تواند بزرگسالان را به خوبی بر روی خود جای دهد ، البته تحمل وزن این محصول نیز 150 کیلوگرم است که از این بابت خیال مشتری را راحت کرده است . وزن کلی هپی چیر نیز به واسطه محتوای یونولیتی و سبک خود به 7 کیلوگرم رسیده است به همین علت نیز می توان به سادگی محصول را جابجا کرد .


مراقبت ، نگهداری و تعمیرات


این محصول از پارچه چرمی ساخته شده است و کیفیت بالایی دارد ، اما نیاز است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید ، در هنگام ایجاد لکه و یا کثیف شدن می توانید با استفاده از یک دستمال مرطوب به راحتی هپی چیر چرمی خود را تمیز کنید ، تابش نور خورشید برای مدت طولانی می تواند به پارچه آسیب برساند . در صورت پاره شدن هپی چیر از دوخت می توانید آن را دوباره ترمیم کنید ، اما در غیر اینصورت شما می توانید رویه را به کلی تعویض کنید چرا که تعویض رویه برای این هپی چیر امکان پذیر است ، همچنین شما می توانید محتوای شنی مبل فوق را نیز شارژ کرده و یا به کلی تعویض کنید .


سخن پایانی


با خرید هپی چیر چرم قهوه ای بی شک بستری ایده آل و بسیار دوست داشتنی و شیک را برای خود و سایر افراد خانواده فراهم کرده اید ، این محصول با قیمت مناسب ارائه شده است و دارای ضمانت 2 ساله است تا با خیال راحت بتوانید محصول خود را از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...