هپی چیر یک نفره بزرگسال

کد : اینتکس 89313

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,905,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره بزرگسال بست و محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا با قیمتی مناسب و ارزان در فروشگاه اینتکس تهران عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و زن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که سیار نرم و راحت می باشد به همین منظور در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را تجربه خواهید کرد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ تعبیه شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و هپی چیر خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی با دستمالی نمدار تمیز نمایید . هپی چیر یک نفره بزرگسال سبت وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید هپی چیر یک نفره بزرگسال بست وی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

طول
 150 سانتی متر
عرض
 90 سانتی متر
ارتفاع
 110 سانتی متر
جنس رویه
 چرم مصنوعی
حجم داخلی
 220 لیتر
مواد داخلی مبل
 یونولیت
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 بست وی
نوع مبل
 یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
 وزن بسته بندی: 6 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه
-


هپی چیر یک نفره بزرگسال سبز رنگ اینتکس تهران از سری هپی چیر های دوست داشتنی و بزرگ می باشد که به صورت یک نفره در حالت نشسته و درازکش قابلیت استفاده را دارد . این هپی چیر به نسبت دیگر هپی چیر های یک نفره دارای ابعاد بزرگ تری می باشد و به همین خاطر می توانید در حالت درازکش نیز از آن بهره مند شوید . از کاربردی ترین استفاده های این محصول می توان برای تماشای تلویزیون و استراحت در محیط های خانگی نام برد . همچنین این هپی چیر به خوبی مورد توجه قشر جوان قرار گرفته است و از آن در اتاق های خواب و همچنین برای گیم بازی کردن استفاده می کنند زیرا بسیار نرم و راحت می باشد و می توانید ساعت ها بدون خستگی بر روی آن نشسته و با بازی کردن بپردازید .

رنگبندی عرضه شده این محصول بسیار متنوع می باشد و حتی فروشگاه اینتکس تهران به عنوان تولیدی مبل شنی در ایران این امکان را برای شما فراهم آورده است تا این محصول را در رنگ دلخواه و سفارشی داشته باشید . این قابلیت جذاب به شما این امکان را می دهد تا به راحتی این محصول را با سایر لوازم خانه خود ست کنید و محیطی با دیزاین جذاب در خانه خود درست کنید . ابتدای خرید هپی چیر با محصولی گرد و یکدست رو به رو می شوید اما پس از چند بار استفاده به خوبی نشیمنگاه در بخشی از محصول پدیدار می شود و حالت اصلی را به خود می گیرد که در تصویر مشاهده می کنید . ابعاد این هپی چیر به نسبت سایر هپی چیر های راحتی یک نفره بزرگ تر می باشد و برای استفاه های به صورت خوابیده و درازکش نیز مناسب است .

در این قسمت باید اشاره ای به مواد داخلی این هپی چیر داشته باشیم . مواد داخلی که به صورت متراکم درون محصول قرار داده شده است و علاوه بر حجم بزرگی که به وجود آورده دارای وزن سبک و انعطاف پذیری فوق العاده می باشد . این انعطاف پذیری بالا باعث می شود تا سطح هپی چیر به خوبی با بدن شما حالت بگیرد و فضایی راحت را به وجود آورد تا پس از ساعت ها استفاده از آن احساس خستگی نداشته باشید . در قسمت زیرین این هپی چیر می توانیم ، زیپی بزرگ را مشاهده کنیم که قابلیت دسترسی به مواد داخلی را به ما می دهد . همچنین برای جداسازی رویه این محصول از مواد داخلی نیز می توانید از این زیپ استفاده کنید .

رویه این محصول با دوخت های بسیار متراکم و ضخیم ساخته شده است که مقاومت بالایی را در هنگام فشار بالای وزن افراد به وجود می آورد و باعث جلوگیری از باز شدن درزها می شود . این نوع رویه به خوبی در برابر فشار ، ضربه و سوراخ شدن مقاوم سازی شده است اما با این حال باز هم باید در جهت استفاده استاندارد از این محصولات گام بردارید و بهتر است تا از برخورد اجسام تیز به محصول و همچنین جامپینگ بر روی آن ها خودداری کنید تاطول عمر بالاتری را برای هپی چیر شاهد باشید . قابلیت تحمل وزن این محصول 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از استاندارد است و برای هپی چیر یک نفره مناسب است و حتی می تواند مورد استفاده افراد سنگین وزن قرار بگیرد . همچنین وزن این هپی چیر بزرگ برخلاف ظاهر بسیار بزرگی که دارد ، سبک می باشد و بالغ بر 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن دارد و به راحتی قابل جا به جایی می باشد . این محصول را همین حالا می توانید با ارزان ترین قیمت و ضمانت اصل بودن از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...