هپی چیر یک نفره خزدار اینتکس

bean bag 226321

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر یک نفره خزدار اینتکس با یونولیت و الیاف ریز شده با قابلیت تحمل وزن بالا تعبیه شده از پارچه خز دار با نشیمنگاه راحت و نرم همراه با آستر داخلی با قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی ، برای استفاده در منزل برای تماشای تلویزیون و استراحت مقطعی ، یک وسیله زیبا و بسیار نرم و راحت با قیمت مناسب برای خرید هپی چیر خزدار اینتکس به قیمت تماس با ما مراجعه فرماییدیا به صورت اینترنتی سفارش دهید

هپی چیر یک نفره خزدار اینتکس محصولی با سختار جذاب و زیبا بوده که در با نهایت راحتی توسط نمایندگی بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. ساختار اصلی این محصول کاملا گرد بوده که نشیمنگاه و تکیه گاه ان کاملا به یکدیگر متصل بوده و در اثر نشستن به فرم و نرمی ایده ال خواهد رسید. جنس مواد داخلی محصول از نوع یونولیتی بوده در مقابل وزن بسیار کم ساختاری نرم با تحمل وزن بسیار بالا دارند. ای مواد داخلی در صورت بروز هرگونه اسیب امکان تعویض و یا شارژ مجدد را نیز خواهد داشت. برای تولید بدنه محصول از پارچه خزدار با نرمی بالا و ساختار انعطاف پذیر استفاده شده زیرا این جنس کاملا ضد تعریق است. این پوشش بدنه در صورت بروز اسیب امکان تعمیرات و یا تعویض را داشته و همچنین ساختاری قابل شستشو می باشد.  توجه داته باشید طول عمر محصول به دلیل جنس بدنه ای مرغوب و مقاوم در برابر ساییدگی کاملا بالا است. این محصول با توجه به وزن کم بدنه به راحتی حمل خواهد شد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را جهت استفاده در سالن های پذیرایی و اتاق خواب تهیه کنید.

طول
 110 سانتی متر
عرض
 110 سانتی متر
ارتفاع
 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه
 50 سانتی متر
جنس بدنه
 پارچه خزدار
مواد داخلی مبل
 یونولیت (فیبر)
ضمانت
 2 سال
شرکت سازنده
 اینتکس
نوع مبل
 یک نفره
سایر ویژگی ها
 قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه
-


هپی چیر یک نفره خزدار اینتکس از جمله هپی چیر ها محبوب با ساختاری زیبا و دوست داشتنی می باشد که توسط تولیدی مبل شنی اینتکس تهران عرضه شده است . هپی چیر های خزدار از جمله محبوب ترین مدل های هپی چیر می باشد که در بازار عرضه شده است و کاربردهای بسیاری دارد . این نوع هپی چیر بخاطر رویه جذابی که دارد بیشتر در محیط های پذیرایی خانگی و اتاق های خواب و توسط جوانان مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند دیزاینی بسیار زیبا را برای محیط مورد نظر به وجود بیاورد . اگر قصد خرید هپی چیر خزدار را دارید تا انتهای این نقد و بررسی همراه ما باشید تا با یکی از پرفروش ترین مدل های هپی چیر آشنا شوید .

در بخش رویه این هپی چیر از پارچه خزدار استفاده شده است ، پارچه ای که بسیار نرم و البته از مواد درجه یک ضد حساسیت ساخته شده است که می تواند مورد استفاده افراد با تمامی پوست ها حتی پوست حساس قرار بگیرد . خز موجود بر روی بدنه این محصول از نوع کوتاه است و کیفیت درجه یک را داراست به همین خاطر از بدنه هپی چیر در طول مصرف به هیچ عنوان جدا نمی شود و حتی در هنگام شستشو نیز کیفیت بالای خود را از دست نخواهد داد . رویه این هپی چیر قابلیت شستشو را دارد اما بهتر است تا مدام اقدام به شستشو نکنید و شستشو با آب سرد صورت بگیرد تا بیشترین بازدهی را شاهد باشید . برای شستشوی هر چه راحت تر این محصول در بخش کف آن یک عدد زیپ تعبیه شده است که باعث می شود تا بتوانید رویه را از بدنه اصلی جدا کرده و اقدام به شستشوی آن نمایید .

اما نکته اصلی بدنه این محصول را می توان مواد داخلی آن دانست ، مواد داخلی که در صورت نرمی و انعطاف پذیری استاندارد به خوبی می تواند راحتی را برای شما فراهم آورد تا حتی پس از ساعت ها استفاده دچار درد در قسمت های مختلف بدن نشوید . موادی که در فضای داخلی این هپی چیر تعبیه شده است از نوع فوم خرد شده مخصوص با تراکم بالا می باشد که به صورت دانه های ریز درآمده است . این مواد داخلی درون یک آستر پارچه ای داخلی قرار گرفته اند که از به هم ریختگی فوم های داخلی جلوگیری می کند و باعث می شود تا تراکم داخلی محصول به هم ریخته نشود . اما شما به راحتی می توانید توسط زیپی که در بخش کف این محصول تعبیه شده است به فوم داخلی آن دسترسی داشته باشید و در جهت تعویض ، افزایش و یا کاهش مواد داخلی گام بردارید .

قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که فراتر از استانداردهای تعیین شده برای هپی چیر های راحتی است و به راحتی می توانید با وزن های بالا از این محصول استفاده کنید . ابعاد بزرگ این محصول نیز باعث شده تا علاوه بر استفاده به صورت نشسته در حالت درازکش نیز بتوانید از آن بهره مند شوید . نشیمنگاه این محصول به در ارتفاع پایین تری قرار دارد و در بخش پشتی تکیه گاهی نسبتا بلند واقع شده که به خوبی کمر را در بر میگیرد و باعث می شود تا بدن در بهترین فرم خود قرار بگیرد . ارتفاع نشیمنگاه تا زمین 50 سانتی متر می باشد که این امر باعث می شود پس از نشستن زانوی شما در حالت استاندارد قرار بگیرد و پس از استفاده طولانی با کمر درد و یا درد پا رو به رو نشوید . وزن این هپی چیر 6 کیلو گرم می باشد و سبک بودن آن باعث شده تا برای جا به جایی با مشکل مواجه نشوید . شما عزیزان می توانید این هپی چیر را به همراه ده ها مدل دیگر با ارزان ترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران با ضمانت اصالت خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...