وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر

کد ۵۵۷۲۱

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • قطر: 75 سانتی متر
  • عمق: 106 سانتی متر
  • وزن: 4 کیلو
  • نوع جنس: PVC
1,895,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

وان بادی اینتایم با عمق 106 این وان زیبا به تازگی به بازار عرضه شده و یکی از منحصر بفرد ترین وان های موجود در بازار میباشد که با طراحی زیبایی که دارد این محصول را از محصولات دیگر جدا میکند .در حال حاضر وانی وجود ندارد که با این قطر کم چنین ارتفاعی داشته باشد .جنس بدنه این وان حمام بادی از پی وی سی درجه یک ساخته شده و قسمت بیرونی این وان پی وی سی مات و داخل وان بادی پی وی سی روشن میباشد . رنگ های این محصول ابی و سفید و سبز و سفید تولید شده است . بسیار کم حجم و کار امد میباشد . وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر از محصولات جدید و با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران نمایندگی فروش وان بادی اینتکس و اینتایم ، 

وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر از نمونه وان های بادی طراحی شده با عمق زیاد برند اینتایم می باشد که یکی از پر فروش ترین شرکت های تولید کننده محصولات بادی بوده و با توجه به کیفیت بالایی که تولید می کند ، در سراسر دنیا شناخته شده است . این وان بادی برخلاف بسیاری از وان های بادی که با آن ها برخورد کرده اید ، دارای طراحی استوانه ای است و با برخلاف داشتن قطر کم دارای ارتفاع زیادی بوده و می تواند تمامی بدن کودک را با آب پوشش دهد . 

البته توجه داشته باشید که این وان بادی استفاده ای متفاوت با سایر وان ها داشته و در این نوع وان ، کودک بر روی آب شناور باقی خواهد ماند و برای اینکار نیاز به بازوبند های بادی و یا حلقه های بادی گردنی خواهد بود . وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر به دلیل اینکه دارای قطری 75 سانتی متری می باشد ، برای استفاده کودکان بوده و برای بزرگسالان قابل استفاده نخواهد بود . 

یکی دیگر از دلایلی که شرکت اینتایم برای ساخت وان بادی این قطر را در نظر گرفته است ، قابلیت استفاده از آن در داخل حمام می باشد ، چرا که اغلب از وان های بادی در داخل حمام استفاده شده و افراد و کودکان با استفاده از آن به استحمام کردن می پردازند . شرکت اینتایم برای اینکه کودکان حمام کردن را به چشم بازی کردن ببینند ، دیواره های این وان را به صورت طرح دار تولید کرده است و دیواره های آن را با اشکال و رنگ های خاص و مختلف مزین کرده است تا وان بسیار زیبا دیده شود . 

شرکت اینتایم برای اینکه وان بادی را با عمق زیاد تری طراحی کند ، لاجرم به استفاده از طراحی لایه لایه شده است تا اینچنین دیواره های وان به خوبی بتواند حجم داخلی آب را تحمل کند . بنابراین اگر به تصویر نیز توجه داشته باشید مشاهده خواهید کرد که این وان بادی دارای 5 لایه است که به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کند . اگر این وان های بادی که عمق بالایی دارند ، به صورت تک لایه ساخته شوند ، آب موجود می تواند فشار زیادی را به دیواره وان متحمل کرده و به آن آسیب برساند یا حساسیت آن را در برابر آسیب دیدگی بیشتر نماید . 

بخش داخلی وان بادی دارای رنگ آبی براق است که بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد بود ، به خصوص برای کودکان که دوست دار رنگ های روشن و زیبا هستند . با توجه به رنگی که این وان بادی دارد ، شاید بیشتر مورد پسند پسران واقع شود . برای راه اندازی و استفاده از وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر شما نیاز به یک پمپ باد دارید تا بتوانید آن را سریع تر از حالت عادی راه اندازی کنید . نوع دریچه بادی که برای این وان بادی در نظر گرفته شده است می تواند این اجازه را بدهد تا بتوانید با استفاده از تمامی پمپ های باد راه اندازی را انجام دهید . 

شرکت اینتایم برای ساخت وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر به مانند برخی دیگر از برند های بزرگ دنیا همچون اینتکس و بست وی ، از لایه های پی وی سی ضخیم استفاده کرده است که کاملا ضد آب بوده و ویژگی های بسیار زیاد دیگری را به وان بادی بخشیده است . این وان بادی طول عمر بالایی را دارد ، به شرط اینکه از آن به درستی استفاده شود و از برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه محصول جلوگیری شود ، با این وجود باز هم شما می توانید نسبت به ترمیم محصول کار هایی را انجام دهید . 

فروشگاه اینتکس تهران نیز به دلیل اینکه وان بادی اینتایم که کیفیت بالایی دارد آن را موجود کرده است . وان بادی اینتایم با عمق 106 سانتی متر برای کودکان مناسب بوده و بدنه ای ضد حساسیت دارد . سبکی و کم حجم بودن وان بادی به شما اجازه می دهد تا به سادگی آن را جابجا کنید . وان بادی وزنی 4 کیلوگرمی دارد . شما می توانید برای پر کردن وان بادی حتی از آب های گرم تا 40 درجه سانتی گراد نیز استفاده کنید . 

قطر
75 سانتی متر
عمق
106 سانتی متر
وزن
4 کیلو
نوع جنس
PVC
نوع پمپ باد
دستی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...