استخر بادی آکواریومی با بدنه مستطیلی

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 850 لیتر
  • طول: 289 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
4,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح آکواریوم در تنها نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی ، شرکت اینتکس تهران با ضمانت کالا

استخر بادی مستطیلی طرح آکواریوم یکی از استخر های بادی جدید و دوست داشتنی است که کیفیت بالایی داشته و همواره می تواند یکی از گزینه های بسیار خوب برای شما تلقی شود. این محصول با الگو برداری از استخر آکواریومی اینتکس و بست وی تولید شده است و بدنه آن ساختار مستحکمی دارد که فشار وارده را تا حد قابل قبول کمتر از یک تن برای تحمل وزن آب را به سادگی تحمل می کند. بدنه این استخر به صورت کامل در تمامی قسمت ها شفاف بوده و بخش هایی از آن با اشکال آکواریوم تزئین شده است این استخر بادی کف بادشو نداشته و کف آن معمولی است که برای بهبود تجربه استفاده از آن می توانید از فوم های تاتامی، به عنوان زیر انداز استفاده کنید. این استخر بادی بدنه سه طبقه داشته و در قسمت زیرین آن نیز یک دریچه تخلیه برای خارج کردن آب داخلی آن قرار داده شده است که در استخر های بادی یکی از ضروری ترین ویژگی ها به حساب می آید. 

اگر به دنبال خرید استخر بادی آکواریومی با طراحی فانتزی هستید قطعا همراه ما باشید تا تا شما را به صورت مختصر در ادامه با یکی از برترین مدل های بازار آشنا کنیم . این استخر بادی دارای بدنه ای ساخته شده از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم می باشد که در قسمت کف هم به صورت بادی به کار گرفته شده است تا راحتی وصف ناپذیری را برای محصول به همراه داشته باشد . این نوع متریال به صورت کاملا درجه یک به کار گرفته شده است تا در هنگام آب تنی بتواند وزن های بالا را درون خود مهار نماید به همین خاطر با خیالی راحت می توانید از آن در ظرفیت های دو و سه نفره کودک با توجه به ابعادی که در اختیارتان قرار می دهد استفاده کنید . برخلاف ابعاد بزرگی که این استخر بادی دارد به دلیل متریال سبک که در ساخت بدنه به کار گرفته شده است وزن آن به خوبی سبک نگه داشته شده است و برابر با 3 کیلو گرم می باشد .

یکی از نقاط قوت بدنه این استخر بادی را می توان طراحی طبقه ای دیواره های آن دانست که به صورت مجزا از هم ساخته شده اند تا بتوانند فشار وارده بر اثر آب تنی افراد به خوبی مهار نمایند و در این امر به خوبی موفق شده اند . برای راه اندازی هر چه سریع تر بدنه این استخر بادی بر روی آن می توان دریچه های انتقال باد دو کاره را مشاهده کرد که قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی سه الی چهار دقیقه می باشد . میزان آبی که درون این استخر جای می گیرد بالغ بر 850 لیتر می باشد که نشان از فضای بزرگ داخلی دارد و برای تخلیه آن یک دریچه در کف محصول تعبیه شده است که قابلیت اتصال شیلنگ را دارد و از آب داخل استخر می توانید برای آبیاری درختان خانه خود استفاده کنید .

استخر بادی آکواریومی با بدنه مستطیلی 

در سایت اینتکس تهران تمامی محصولات بادی کودک از قبیل تشک های بادی، قلعه بادی، استخر های بادی، وان بادی و ... موجود می باشند و با قیمتی مناسب به فروش می رسند. این سایت به عنوان نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران سعی دارد تمامی محصولات بادی را با کیفیتی عالی و قیمت ارزان به دست مصرف کنندگان رسانده و رضایت خاطر آن ها را فراهم نماید. استخر بادی آکواریومی با بدنه مستطیلی یک استخر بادی با ویژگی های خاص است که در این مرکز به فروش می رسد. در ادامه سعی داریم تمامی مشخصات این استخر بادی را به طور کامل بیان نماییم. 


یک آکواریوم بزرگ

این استخر بادی بسیار شبیه به یک آکواریوم بزرگ طراحی شده است. بدنه استخر بادی مستطیلی شکل بوده و در ساخت دیواره آن از دو مدل دیواره شفاف و رنگی استفاده شده است. به گونه ای که با پر شدن آب در داخل استخر، حس یک آکواریوم بزرگ را زنده می کند. این دیواره در قسمت خارجی به رنگ آبی روشن می باشد و بر روی آن تصاویر گیاهان آکواریومی به همراه ماهی های فانتزی و رنگارنگ زیبا نقش بسته است. کودک با دیدن این استخر زیبا به وجد آمده و به بازی کردن ترغیب می شود. 


ساختمان استخر بادی 

این استخر بادی فرمی مستطیلی شکل دارد. کفی این استخر بادی از نوع بادشو بوده و به دلیل دارا بودن لایه های حبابی بسیار نرم و راحت است. هم چنین در صورت بازی کردن طولانی مدت کودک، بدن او اذیت نشده و خسته نمی شود. در صورت افتادن کودک در کف استخر، به او هیچ آسیبی نمی رسد. دیواره استخر بادی نیز به صورت پهن طراحی شده است. این دیواره سه لایه بوده و لایه های آن به صورت مجزا از یکدیگر باد می شوند. بر روی هر یک از این لایه ها یک دریچه باد تعبیه شده است. به دلیل پهن بودن دیواره در صورت برخورد کودک با بدنه استخر، استخر به خوبی تعادل خود را حفظ کرده و واژگون نمی شود. هم چنین کودک به راحتی می تواند به دیواره استخر بادی تکیه بدهد. این استخر بادی از ایمنی کاملی برای بازی کودکان برخوردار می باشد. 


پارامتر های ظاهری استخر بادی 

استخر بادی دارای طول 289 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع استخر بادی 50 سانتی متر است. استخری با این ابعاد برای استفاده تمامی گروه های سنی مناسب می باشد و کودکان و بزرگسالان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند. هم چنین این استخر بادی برای استفاده گروهی کودکان نیز مناسب می باشد و هم زمان چند کودک می توانند در این استخر بادی به بازی بپردازند. این استخر بادی دارای وزن 3 کیلوگرم است که در مقایسه با ابعاد بزرگ محصول، وزن ناچیزی محسوب می شود. 


استخری با کیفیت بالا

این استخر بادی از بدنه ای از جنس وینیل ساخته شده است. این نوع جنس بدنه باعث سبکی محصول نهایی شده و سبک بودن استخر بادی به دلیل استفاده از این جنس است. در تولید استخر های بادی کودک مرغوبیت مواد اولیه مورد استفاده جزو نکات الزامی تولید می باشد. بهترین نوع جنس بدنه در تولید این محصولات استفاده از جنس وینیل بوده که این استخر بادی با دارا بودن تمامی استانداردهای روز دنیا این نکته را رعایت کرده است. بدنه محصوب در برابر ضربه و فشار از مقاومت بالایی برخوردار است و می توان از آن در فضاهای باز و در برابر آفتاب مستقیم استفاده کرد. نور مستقیم آفتاب بر کیفیت بدنه تأثیری ندارد و باعث تغییر رنگ بدنه نیز نمی شود. می توان این استخر بادی را در مسافرت ها به همراه خود برد. به دلیل داشتن انعطاف زیاد، استخر بادی به راحتی پس از استفاده و تخلیه، تا شده و فضای کمی را در خودرو اشغال می کند. این استخر بادی دارای طول عمر زیادی می باشد که نیاز شما را از خرید استخر بادی جدید مرتفع می کند. 


روش خرید

استخر بادی آکواریومی با بدنه مستطیلی یک استخر بادی زیبا و کامل می باشد. این استخر بادی را می توانید از طریق سایت intex تهران خریداری کنید. 

نوع
خانگی
ظرفیت
850 لیتر
طول
289 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
3 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
ساک حمل
شرکت سازنده
Rihachan

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...