استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی

کد bestway 54150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 795 لیتر
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
3,275,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی یکی از استخر های بادی جدید در نمایندگی محصولات بادی در ایران با ارسال به تمام نقاط کشور

استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی یکی از استخر های بادی جدید و متفاوت می باشد که با الگو برداری از خلاقیت های شرکت بست وی تولید شده است چرا که بیش از این شرکت بست وی اقدام به تولید استخر بادی با چنین ویژگی هایی کرده بود. این استخر بادی همانند سایر مدل های مشابه دارای دیواره های آبی رنگ دو طبقه و لبه سفید می باشد که می تواند نظر شما و کودکتان را به خود جلب کند. مهم ترین تفاوت این استخر بادی با سایر مدل های تولید شده تا به امروز ساختار دیواره داخلی آن است که با اشکال اقیانوس به صورت سه بعدی همراه شده است. برای بهره گیری از این ویژگی کودک باید عینک شنا موجود در بسته بندی را به چشم خود زده و با رفتن به زیر آب با محیط متفاوتی روبرو شود. این محصول زیبا را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

فضای داخلی این استخر بادی به خوبی فانتزی سازی شده است و در ساختار داخلی این محصول از فضاسازی سه بعدی استفاده شده است که بهترین عملکرد را در هنگام استفاده کودکانی دارد که رابطه خوبی با آب تنی ندارند . این استخر بادی در بخش دیواره ها دارای طراحی طبقه ای می باشد که از این رو استحکام فوق العاده ای را برای آن می توان در نظر گرفت ؛ به این دلیل که این دیواره ها به صورت مجزا از هم می باشند و از ساختار دو لایه بهره مند می شوند که می تواند فشار وارده را به خوبی مهار نماید و در هنگام استفاده استحکام فوق العاده ای را از خود به نمایش بگذارد . البته این طراحی فانتزی شکل فقط در بخش داخلی استخر می باشد و در قسمت بیرونی از لایه های مات استفاده شده است .

با توجه به بکارگیری متریال درجه یک و البته سبک در بدنه این استخر بادی ، وزن آن نیز به خوبی سبک نگه داشته شده است و به 4 کیلو گرم رسیده تا برای جا به جایی آن کار سختی را پیش رو نداشته باشید . همچنین انعطاف پذیری بالای بدنه این استخر باعث شده تا به هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند . ابعاد داخلی این استخر بادی به گونه ای می باشد که خودتان نیز می توانید در هنگام آب تنی کودک در کنار آن درون آب بنشینید و با توجه به تست های صورت گرفته این محصول می تواند به صورت همزمان مورد استفاده سه الی چهار نفره قرار بگیرد . برای راه اندازی هر چه سریع تر این استخر بادی بر روی بدنه آن از دریچه های بادی دو کاره استفاده شده است که علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز کارایی دارند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و برای راه اندازی آن به مدت زمان سه الی چهار دقیقه ای نیاز خواهید داشت .

استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی 

استخر های بادی از انواع مختلفی برخوردار هستند. این محصولات خاص برای استفاده در هر محیطی تولید شده اند و در فضاهای گوناگون می توان از آن ها استفاده کرد. برخی از این محصولات برای استفاده گروه های سنی مختلف مناسب می باشند و از سنین خردسالی تا بزرگسالی قابل استفاده هستند. خرید این استخر های بادی مقرون به صرفه بوده و تا سال ها می توان از آن استفاده کرد. استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی یک استخر بادی با طراحی ویژه می باشد که در ادامه آن را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


طراحی خاص استخر بادی 

این استخر بادی فرمی مستطیلی شکل دارد. کفی استخر بادی به صورت بادشو بوده و یک دریچه باد جهت این کار در کفی تعبیه شده است. کفی استخر بادی کاملا نرم و راحت می باشد و در صورت استفاده کردن طولانی مدت کودک، به پاهای حساس کودک آسیبی وارد نمی شود. این استخر بادی از دیواره ای پهن و ضخیم برخوردار است. دیواره استخر بادی به صورت دولایه ساخته شده است. لایه های دیواره نیز به صورت مجزا از کفی دارای دریچه باد هستند. این لایه ها به صورت کاملا محکم بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و هیج فضای گسسته ای در میان آن ها دیده نمی شود و از قسمت بیرونی به صورت یک تکه می باشند. با وجود طراحی پهن دیواره، با برخورد کودک به دیواره استخر بادی، بدن او دچار آسیب نشده و اذیت نمی شود. وجه تمایز این محصول با دیگر محصولات مشابه در طراحی کف استخر و دیواره داخلی می باشد. دیواره داخلی و کفی استخر به رنگ آبی بوده و از ماهی های رنگارنگ پوشیده شده است. این ماهی ها به گونه ای ترسیم شده اند که با ریختن آب داخل استخر بادی، به صورت سه بعدی دیده شده و کاملا زنده به نظر می رسند. این گونه طراحی خاص برای کودکان و حتی بزرگسالان بسیار جذاب به نظر می رسد و کودکان تا ساعت ها می توانند در این استخر بادی بازی کنند. دیواره خارجی استخر بادی نیز به رنگ آبی می باشد و لبه دیواره سفید رنگ است. به دلیل پهن بودن دیواره استخر بادی، کاربر به راحتی می تواند به دیواره تکیه دهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود. 


استخری مناسب برای تمامی گروه های سنی 

این استخر بادی دارای طول 261 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 15 سانتی متر است. این استخر بادی با ابعاد بزرگ برای استفاده خردسالان، کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و حتی سالمندان مناسب می باشد. ظرفیت آب استخر 795 لیتر بوده که تخلیه آب استخر دشوار به نظر می رسد. برای این کار تولید کننده یک دریچه تخلیه آب در کف استخر تعبیه کرده است که به راحتی می توانید این کار را در زمان کوتاهی انجام دهید. به دلیل مقاومت بالای بدنه در برابر دماهای مختلف آب، سالمندان جهت مصارف آب درمانی به راحتی می توانند از این استخر استفاده نمایند. هم چنین این استخر بادی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و کودکان در بازی های گروهی خود می توانند از این محصول استفاده کنند. 


کیفیت بدنه 

این استخر بادی مستطیل از بدنه ای با جنس پلاستیک منعطف ساخته شده است. به همین جهت استخر بادی وزن کمی داشته و به راحتی می توان آن را حمل و جابه جا نمود. این استخر بادی در برابر تغییر رنگ در مقابل نور آفتاب مقاوم بوده و می توان در هنگام استفاده این محصول را در برابر آفتاب قرار داد تا ضمن لذت بردن از گرمای آب، از گرمای آفتاب نیز بهره مند شوید. بدنه استخر بادی در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی دارد و در برابر بازی های پر هیجان کودکان، دچار هیچ آسیبی نمی شود. این استخر بادی از طول عمر زیادی بهره مند است و در صورت وارد شدن آسیب احتمالی قابل تعمیر می باشد. برای تعمیرات تخصصی استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


ثبت سفارش 

استخر بادی مستطیلی با دیواره سه بعدی را می توانید با قیمتی ارزان از طریق سایت اینتکس تهران سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
795 لیتر
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای طراحی داخلی سه بعدی
دارای ساختار بدنه دو لایه
مناسب سنین کودکان و بزرگسالان
دارای دریچه تخلیه آب
دارای عینک شنا کودک
وزن
4 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...