استخر بادی کودک مستطیلی

کد intex 57492

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 750 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
3,330,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح کارتونی مستطیلی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد که در نمایندگی فروش استخر بادی عرضه شده است

استخر بادی طرح کارتونی مستطیلی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد و ویژگی های بسیاری دارد و توانست است با طراحی کودک پسندانه ای که دارد نظر خریداران را به خود جلب کند. این استخر بادی کودک از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول استخر 262 سانتی متر ، عرض ستخر 175 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 750 لیتر آب را نیز دارا می باشد. جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولابه با مقاومت بالا می باشد که از ویژگی های این استخر می باشد. این استخر در دو طرح کارتونی و دیزنی تولید شده است و این استخر نوع کارتونی آن می باشد. 

استخری با دوام می تواند مانند استخر بادی کودک مستطیلی باشد که از نظر ظاهری نیز می توان تشخیص داد که دوام آن بالاست . اگر به دیواره های استخر نگاهی بیاندازید ، یک ضخامت بسیار خوب و بالایی را خواهید دید که به خوبی می تواند در برابر ضربه ها مقاوم باشد و حتی اگر کودکان روی آن نشسته و یا تکیه دهند ، باز هم آسیبی به استخر بادی وارد نخواهد شد . جنس استخر بادی تاثیر مستقیمی بر کیفیت آن دارد که پیش تر نیز به آن اشاره هایی شد . بهترین راه برای راه اندازی کردن استخر بادی کودک مستطیلی این است که از پمپ های باد استفاده کنید . استفاده از پمپ باد دستی می تواند برای شما بسیار مناسب باشد ، برای اینکه دیگر نیازی به آن نخواهید داشت که استخر بادی را با دهان و روش های سنتی راه اندازی کنید . همچنین اگر پمپ های باد بسیار قوی و یا کمپرسور های باد دارید ، نباید با آن ها استخر را راه اندازی کنید . طراحی ظاهری استخر نیز به ویژگی های آن افزوده است . 

این طراحی در واقع طراحی کارتونی شیر شاه است که یکی از کارتون های دوست داشتنی بچه ها بوده و آن ها با دیدن استخری که دارای چنین طراحی می باشد بسیار شاد و خندان خواهد شد . به همین دلیل است که شرکت اینتکس استخر های بادی را با این نوع طراحی ها تولید کرده است . حتی طراحی های دخترانه نیز در تولیدات شرکت اینتکس دیده می شود . به طور مثال استخر بادی طرح فروزن یکی از آن هایی است که مخصوص برای استفاده دختر بچه ها بوده و آن ها علاقه مند به استفاده از این نوع استخر های بادی می باشند . دیواره داخلی استخر به رنگ نارنجی است ولی طبق معمول شرکت اینتکس برای ساخت بخش کف استخر ، از لایه های آبی رنگ استفاده کرده است . معمولا استخر های بادی شرکت اینتکس دارای کف آبی رنگ هستند تا زمانی که شما داخل استخر را با آب پر می کنید ، متوجه آبی تر دیدن شدن آب باشید . این محصول به صورت دولایه ساخته شده است و به همین خاطر می تواند وزن بالای آب را به خوبی تحمل کند .

استخر بادی کودک مستطیلی

استخرهای بادی با طراحی ساده همواره مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان می باشد. این استخرها با کیفیت بالا ساخته می شوند و در طراحی آن ها از نقش و رنگ بهره گرفته می شود. در این میان استخرهایی که طرح های جذاب و انیمیشنی دارند بیش تر مورد توجه کودکان قرار می گیرند. به علاوه این استخر ها در سایز های گوناگون تولید شده و خریداران این محصولات می توانند با توجه به فضای مورد استفاده و هم چنین سن کودک خود، سایز مناسب را انتخاب و تهیه نمایند. نمایندگی مرکزی پخش محصولات بادی در ایران با توزیع وسیع نمونه های این محصولات به شما کمک می کند تا بتوانید در میان انبوه نمونه های این استخر ها، گزینه مورد نظر خود را انتخاب و برای دلبندتان تهیه نمایید. استخر بادی کودک مستطیلی یکی از این نمونه ها می باشد که توسط شرکت بزرگ اینتکس تولید شده است و دارای ویژگی های قابل قبولی می باشد که رضایت کودکان و والدین آن ها را به دنبال دارد. 


ظاهری جذاب در عین سادگی 

بدنه این استخر بادی به صورت یک مستطیل بزرگ طراحی شده است. دیواره های این استخر بادی دو تکه می باشد که مقاومت استخر را تا حد زیادی بالا می برد. به علاوه دیواره ها بسیار ضخیم بوده و لبه دیواره ها سفید رنگ است. دیواره خارجی استخر به رنگ آبی روشن بوده که بر روی آن طرح انواع شخصیت های کارتونی را مشاهده می کنید. طراحی استخر به گونه ای است که هم برای دختران و هم برای پسران جذابیت داشته باشد. داخل استخر به رنگ نارنجی می باشد زیبایی خاصی دارد. هم چنین بر روی بدنه این استخر دریچه هوا دیده می شود که با استفاده از آن می توانید استخر را در مدت کوتاهی باد کنید. هم چنین پس از استفاده نیز می توانید با استفاده از همین دریچه هوا، باد استخر را در مدت کوتاهی خالی کنید. 


قابلیت های استخر بادی

این استخر بادی دارای اندازه ای نسبتا بزرگ می باشد (طول 262 سانتی متر، عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 15 سانتی متر). استخری با این اندازه مناسب برای استفاده کودکان بالای 3 سال بوده و بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از این استخر استفاده کنند. این استخر بادی طیف وسیعی از گروه های سنی را دربرمی گیرد. به همین دلیل مقرون به صرفه بوده و کودک می تواند سال های زیادی از این استخر استفاده نماید. وزن بسته بندی استخر 7 کیلوگرم می باشد که قابلیت حمل و نقل و جابه جایی آن را تسهیل می کند.


کیفیت بالای استخر بادی

استخر بادی کودک مستطیلی ساخته شده با بهترین فناوری های روز دنیا می باشد و در سرتاسر جهان توزیع می شود. این استخر از بهترین و مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده ساخته شده است و بدنه بیرونی آن طرح دار می باشد. کف استخر بادی نیز دو لایه بادشو است. این استخر را می توانید در فضای باز استفاده نمایید و آفتاب و دماهای مختلف آب بر روی کیفیت بدنه آن اثری نخواهد داشت. شما باید از کشیدن استخر بادی بر روی زمین ناهموار خودداری کنید و اشیای تیز را به بدنه استخر نزدیک نکنید. در صورت رعایت نکات فوق استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی است. 


سایر اقلام همراه استخر بادی

به همراه این استخر بادی یک عدد پمپ بادی برقی مجزا وجود دارد که می توانید در زمان کوتاهی آن را توسط این پمپ باد راه اندازی کنید. هم چنین به همراه استخر یک دفترچه راهنما نیز وجود دارد که در صورت نیاز به آن مراجعه کنید. یک بسته برچسب تعمیرات نیز به همراه استخر موجود است تا اگر بدنه استخر آسیب جزئی دید بتوانید آن را ترمیم کنید. 


نحوه خرید

شما می توانید استخر بادی کودک مستطیلی را با ارزان ترین قیمت از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. برای خرید این استخر به سایت فروشگاهی اینتکس تهران مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید. اگر برای خرید محصول به مشاوره و راهنمایی نیاز داشتید می توانید با شماره های این شرکت تماس بگیرید.

نوع
گرد
ظرفیت آب
750 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
قابلیت استفاده برای کودکان و بزرگسالان
وزن
7 کیلوگرم
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...