استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس از روش ساخت دو طبقه ای بهره می برد که کیفیت آن را به خوبی بالا برده است . این استخر بادی در سال 2022 تولید شده است و می توان آن را جدیدترین تولید این شرکت رده بالا دانست . شرکت اینتکس در ساخت این محصول از رنگ نارنجی در بدنه اصلی و در لبه های آن از رنگ سفید استفاده کرده است که زیبایی و جذابیت بالایی را برای استخر بادی خود به همراه داشته است . وزن این محصول به طور کلی برابر با 4.2 کیلو گرم می باشد و هنگامی که درون بسته بندی قرار دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی قابل حمل در مسافرت ها و استفاده در باغ و ویلای ها می باشد زیرا با بهره گیری از بدنه با کیفیتی که دارد ، شرایط استفاده در فضای باز و به زیر نور خورشید را به وجود آورده است . بدنه این استخر بادی اینتکس ساخته شده از پی وی سی طرح چرم می باشد و در بخش کف آن از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است . فضای داخلی این استخر مناسب استفاده برای آب تنی می باشد و با توجه به ارتفاع 48 سانتی متری که دارد برای شنا نمی توان از آن استفاده کرده و فضای داخلی 600 لیتر آب را درون خود جای می دهد . 

استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس

استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس طراحی ساده اما بسیار شیک و زیبایی دارد که کودکان نیز با توجه به رنگ خاص آن ، حتما علاقه مند به استفاده از این استخر بادی خواهند شد . البته در نظر داشته باشید که استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس در رنگ دیگری یعنی رنگ آبی نیز ساخته شده است که علاقه مند به استخر های آبی رنگ می توانند آن مدل را از فروشگاه اینتکس خریداری کنند . البته از نظر ابعاد و نوع طراحی ، هر دو استخر بادی مشابه یکدیگر می باشند و تفاوتی در میان آن ها وجود ندارد . طول استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس برابر با 229 سانتی متر است که یک طول زیاد برای استخر های بادی کودکان محسوب می باشد . حتی عرض استخر بادی که 152 سانتی متر است ، آن را به یکی از بزرگترین استخر های بادی کودکان تبدیل کرده تا اینچنین حتی رده سنی بزرگسال نیز  بتوانند از محصول استفاده کنند . این محصول را فقط از نمایندگی اصلی اینتکس در ایران سفارش دهید.

اگر کودک شما علاقه مند است که با شما بازی و آب تنی کند ، استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس یکی از گزینه های مناسب برای شما خواهد بود . قیمت استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس نیز بسیار مناسب بوده و نیازی نیست که برای داشتن یک استخر بادی سایز بزرگ ، هزینه زیادی را بپردازید . چرا که شما این محصول را از نمایندگی اینتکس خریداری می کنید و محصول بدون واسطه مستقیما به دست شما خواهد رسید . حمل و نقل استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس بسیار کار اسانی است و حتی به واسطه داشتن ابعاد کوچک بسته بندی ، نگهداری از آن نیز کاملا کار ساده و راحتی است تا در هر زمان که دوست داشته باشید ، بتوانید استخر را برداشته و از آن استفاده کنید و پس از استفاده دوباره آن را جمع کنید . 

طول : 229  سانتی متر

عرض : 152 سانتی متر

ارتفاع : 48 سانتی متر

ظرفیت آب : 600 لیتر

وزن : 4.2 کیلو گرم

جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم

ضخامت لایه های بدنه : 0.3

کد محصول : intex 57181

استخر بادی کودک مستطیل زرد اینتکس با ابعاد بزرگی که دارد می تواند بهترین انتخاب برای استفاده چند کودک به صورت همزمان جهت آب تنی باشد . این استخر بادی دارای ساختار طبقه ای شکل می باشد که بهترین نوع ساختار بدنه برای استخرهای بادی است و باعث می شود تا استحکام فوق العاده ای برای بدنه استخر به وجود بیاید . رنگ بدنه این محصول زرد می باشد و در بخش های لبه آن از رنگ سفید استفاده شده است که ترکیبی از دو رنگ روشن و شاد می باشد و در افزایش شادابی کودکان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد . در ادامه این مطلب اقدام به بررسی این محصول می کنیم و اگر قصد خرید استخر بادی اینتکس کودک را دارید در ادامه این راه همراه ما باشید تا اطلاعات مفیدی را قبل از خرید به شما منتقل کنیم .

در قسمت های ابتدایی این نقد و بررسی گفتیم که این استخر دارای طراحی طبقه ای می باشد ، جایی که بدنه استخر به دو قسمت در دیواره ها تبدیل می شود و به همین خاطر باعث می شود تا فشار آب و افراد استفاده کننده از آن به صورت مساوی بین لایه های دیواره تقسیم شود و مهار کردن آن به طبق می تواند بسیار راحت تر باشد . کف این محصول به صورت غیر بادی تعبیه شده است و دلیل آن نیز می تواند حفظ تعادل استخر به هنگام استفاده باشد . این نوع طراحی در اغلب استخرهای بزرگ و مستطیلی شکل اینتکس و بست وی دیده می شود و با توجه به تجربیاتی که در ساخت این محصولات دارند ، کیفیت ساخت استخرهای این ساختار را بسیار بالاتر از مدل های دیگر می دانند و به همین خاطر برای اطمینان و استحکام بیشتر از این نوع طراحی استفاده می کنند . ظرفیت آب این استخر بادی بزرگ اینتکس بالغ بر 600 لیتر می باشد که برای خالی کردن آب داخلی می توانید از دریچه تعبیه شده در بدنه استفاده کنید . دریچه ای که قابلیت اتصال به شیلنگ های معمولی را دارد و باعث می شود تا بتوانید از آب داخلی استخر در جهت آبیاری درختان خود استفاده کنید .

جنس بدنه از اصلی ترین فاکتورهایی است که در هنگام خرید باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، جنس بدنه این استخر بادی از پی وی سی چرمی می باشد که کیفیت ، استحکام و وزن سبک از مهمترین خصوصیات آن محسوب می شود . این نوع پی وی سی به صورت دو لایه در قسمت کف استخر به کار گرفته شده است تا ضربه های به هنگام جنب و جوش کودکانه را راحت تر دفع کند و از آسیب رسیدن به استخر جلوگیری به عمل آید . ضخامت لایه های پی وی سی به کار گرفته شده در ساخت این استخر 0.30 میلیمتر می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و طول عمر بالاتر به هنگام استفاده استاندارد دارد . لازم به ذکر است که در لایه های بیرونی این استخر بادی از الیاف شمعی استفاده شده است و به همین خاطر این محصول کاملا مقاوم در برابر نور خورشید نیز می باشد و می توانید از آن در فضای باز نیز استفاده کنید .

یکی از مزیت های این استخر را می توان حجم کم آن به هنگام خالی شدن از باد دانست ، جایی که به راحتی می توانید آن را درون بسته بندی قرار داده و به کمد دیواری خانه انتقال دهید و به همین خاطر گزینه مناسبی برای خانه هایی می باشد که با کمبود فضا رو به رو هستند . وزن این محصول 4.2 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد بسیار مناسب و سبک تر از نمونه های مشابه می باشد . خرید استخر بادی کودک اینتکس را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران انجام داده و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...