استخر بادی کودک طرح دیزنی مستطیلی

کد intex 57465NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 750 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
3,110,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فروش استخر بادی کودک طرح دیزنی مستطیلی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد و ویژگی های بسیاری دارد و توانست است با طراحی کودک پسندانه ای که دارد نظر خریداران را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک و استخر بادی بزرگسال طرح دیزنی مستطیلی از سری محصولات شرکت بزرگ و با تجربه اینتکس می باشد و ویژگی های بسیاری دارد و توانست است با طراحی کودک پسندانه ای که دارد نظر خریداران را به خود جلب کند. این استخر بادی کودک از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول استخر 262 سانتی متر ، عرض ستخر 175 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 750 لیتر آب را نیز دارا می باشد. جنس بدنه استخر از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولابه با مقاومت بالا می باشد که از ویژگی های این استخر می باشد. 

استخر بادی کودک طرح دیزنی مستطیلی انتخابی فوق العاده برای کودکان است ، برای اینکه کودکان علاقه زیادی به شخصیت های کارتونی دارند و از آن جا که این استخر بادی شبیه به طراحی کارتون سینمایی شیر شاه می باشد ، می تواند علاقه کودکان را به استفاده از محصول دو چندان کند . این استخر بادی کودک به این دلیل با اسم دیزنی نام گذاری شده است که تولید کننده این کارتون سینمایی کمپانی دیزنی می باشد . طراحی استخر نیز همانطور که ملاحظه می کنید به صورت مستطیلی می باشد . استخر های بادی که به صورت مستطیلی ساخته می شوند ، اغلب ابعاد بزرگی دارند و شما می توانید حتی به همراه کودکان به بازی و تفریحات آبی بپردازید و وارد استخر شوید . ابعاد دقیق استخر بادی همچنین در بخش ابعاد و مشخصات آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . 

استخر های بادی سایز بزرگ قابل استفاده در فضای بیرون از خانه مانند حیاط و ... می باشند . برای همین شما بهتر است که زمین را خوب جارو بزنید و در صورت امکان از زیراندازی استفاده کنید که مانع از آسیب رسیدن به کف استخر بادی شود . اگر چه قسمت کف استخر بادی به صورت دو لایه بوده و برای جلوگیری از آسیب دیدن غیر بادی در نظر گرفته شده است ، ولی می تواند در برخورد اجسام تیز و برنده به راحتی و آسانی آسیب ببیند . برای همین نیز شما باید به آن توجه ویژه تری داشته باشید تا مانع از آسیب رسیدن به استخر بادی شوید . حتی در صورت آسیب دیدن نیز شما می توانید با استفاده از برچسب تعمیراتی که در کنار محصول قرار داده شده است و یا در صورت نیاز به برچسب تعمیرات آن را از فروشگاه اینتکس اصلی تهیه کرده و سپس محصول آسیب دیده را پنچرگیری کنید . 

استخر بادی طرح دیزنی مستطیلی

استخر بادی طرح دیزنی مستطیلی  | فروشگاه اینتکس 

استخر های بادی کودک با طرح های شاد و فانتزی تولید می شوند. به دلیل توجه کودک با این گونه محصولات، این استخر ها دارای طراحی خاص و زیبایی هستند. استخر های بادی کودک باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند، تا علاوه بر جلب توجه کودکان، بتوانند رضایت والدین را جلب کنند. کودکان در بازی های خود بی پروا هستند و با هیجان در آب بازی می کنند. به همین دلیل در حین بازی ممکن است ناخواسته به بدنه استخر های بادی آسیب وارد کنند. (مانند ضربه و ...) استخر های بادی با کیفیت این ضربه های وارده را دفع کرده و از آسیب رسیدن به بدنه استخر جلوگیری می کنند. هم چنین در صورتی که بدنه استخر کیفیت کافی را داشته باشد ایمنی کودک نیز در حین بازی حفظ می شود. در هنگام برخورد ناگهانی کودک با بدنه استخر بادی ، بدنه انعطاف نشان داده و به کودک آسیبی وارد نمی شود. در نتجه طراحی و کیفیت از اصول خرید یک استخر بادی مناسب برای کودک می باشند. پیشنهاد ما جهت خرید استخری با کیفیت و کم جا، استخر بادی مستطیلی می باشد. این استخر بادی تمامی ویژگی های مورد نیاز برای کودک را دارا می باشد. در ادامه به معرفی این استخر بادی می پردازیم. 


طراحی کم جا و زیبا

استخر بادی طرح دیزنی استخری با بدنه ای مستطیلی می باشد. این استخر بادی بزرگ با داشتن کفی طبی خاطر شما را از ایمنی و راحتی کودک آسوده می کند. کفی این استخر بادی به دلیل داشتن لایه بادشو و حبابی، بسیار نرم و منعطف می باشد. به همین دلیل در صورت افتادن کودک در کف استخر بادی، به بدن کودک هیچ آسیبی وارد نمی شود. هم چنین در صورت بازی طولانی مدت کودک در استخر، او خسته نشده و با انرژی به بازی ادامه می دهد. استخر بادی کودک دارای دیواره ای دولایه و ضخیم می باشد. این دیواره دارای دو دریچه باد مجزا می باشد که هر یک برای باد کردن یکی از لایه ها کاربرد دارد. دیواره استخر بادی ضخیم بوده که امکان تکیه دادن را به کودک می دهد. به علاوه در صورت برخورد کودک با دیواره، استخر تعادل خود را حفظ می کند. ضخیم بودن دیواره باعث انعطاف بیش تر دیواره نیز می شود. استخر بادی طرح دیزنی دارای رنگ غالب سبز فانتزی می باشد. این رنگ در قسمت دیواره داخلی استخر بادی، زرد است. در دیواره خارجی استخر بادی تصاویر فانتزی از انیمیشن های محبوب کودکان نقاشی شده است که ظاهری زیبا و جذاب به استخر می دهد. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی طرح دیزنی طول 262 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 56 سانتی متر است. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 3 سال طراحی شده است. استخر بادی دیزنی وزنی حدود 12 کیلوگرم دارد. رویه طرح چرم این استخر بادی، مقاومت بدنه این استخر بادی را افزایش می دهد. استحکام بدنه این استخر بادی در مقایسه با محصولات مشابه، مثال زدنی می باشد. این استخر بادی دارای کیفیتی بی نظیر می باشد که طول عمر بالایی دارد. 


قابلیت و کاربردها

استخر بادی طرح دیزنی به دلیل وزن مناسبی که دارد قابلیت حمل و جابه جایی آسان را به شما می دهد. این استخر بادی از سری استخر های بادی با راه اندازی آسان می باشد که در هر محیطی قابل استفاده است. این استخر بادی برای استفاده در فضاهای باز طراحی شده است و قرار دادن استخر بادی در برابر نور خورشید به کیفیت آن آسیب وارد نمی کند. استخر بادی طرح دیزنی برای استفاده چند کودک مناسب بوده و هم چنین بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند. این استخر بادی برای تمامی گروه های سنی طراحی شده است و ضخامت دیواره به شما این امکان را می دهد تا از استخر بادی برای مصارف آب درمانی نیز استفاده کنید. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح دیزنی مستطیلی با قیمتی ارزان می توانید به سایت اینتکس تهران مراجعه کنید و استخر بادی را با کیفیتی بی نظیر سفارش دهید. در زمانی کوتاه این محصول را درب منزل دریافت خواهید کرد. 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
750 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
12.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
مناسب استفاده چند نفر
وزن: 12.3 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...