استخر بادی اینتکس آبی بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 530 لیتر
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
2,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی اینتکس آبی بزرگ از سری محصولات جدید و زیبای شرکت اینتایم می باشد ، این استخر از ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان برخوردار است.

استخر بادی عمیق اینتکس آبی بزرگ از سری محصولات جدید و زیبای شرکت اینتایم می باشد ، این استخر از ابعاد مناسبی برای استفاده کودکان و بزرگسالان برخوردار است ، طول این استخر 130 سانتی متر ، عرض آن 990 سانتی متر و ارتفاع استخر 50 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد استخر بادی مستطیل ظرفیت 530 لیتر آب را دارا است. جنس رویه این استخر از پی وی سی با رویه مات ، جنس بخش کناری از پی وی سی مات و جنس کف استخر از پی وی سی دولایه می باشد که باعث افزایش مقاومت این استخر بادی شده است. به همراه این استخر بادی یک پمپ باد از نوع دستی به رایگان تحویل مشتری می شود که به استفاده آسان و راحت تر از این محصول کمک بسیاری می کند. این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید. 

این استخر بادی بزرگ اینتکس در دو مدل مختلف وجود دارد ، نمونه اول دارای کف بادی می باشد و مدل دیگر دارای کف غیر بادشونده می باشد که بسته به سلقه شخصی و انتظارهایی که از یک استخر بادی ایده آل دارید می توانید از مدل مد نظر خود استفاده نمایید . ساختار سه طبقه ای این استخر بادی بر افزایش استحکام کلی استخر بسیار تاثیر گذار می باشد به دلیل اینکه فشار به صورت یکسان به بخش های مختلف وارد می شود . هر کدام از لایه ها همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به صورت مجزا باد می شوند و راه اندازی کلی استخر توسط پمپ باد دستی و یا برقی صورت می گیرد و مدت زمان چهار دقیقه ای را از شما می گیرد .

برند اینتکس با کمک گرفتن از بدنه پی وی سی توانسته است وزن این محصول را به خوبی کاهش دهد و با توجه به ابعاد بزرگی که این استخر  دارد ، وزن 2.8 کیلو گرمی را دارد که استاندارد است . استفاده از لایه های مات در بدنه بیرونی می تواند کمی از جذابیت این استخر بکاهد اما استخرهای بادی ساده نیز طرفداران خاص خود را دارند و این استخر بادی اینتکس با توجه به کیفیت ساخت بالا ، طول عمر استاندارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد می تواند بهترین گزینه برای آب تنی در روزهای گرم سال در فضای سرپوشیده و همچنین روباز باشد .

استخر های بادی با طراحی کم جا همیشه مورد استقبال مصرف کننده قرار می گیرد. این استخر ها برای استفاده احتیاج به فضای کمی داشته و در هر محیطی قابل استفاده هستند. این استخر ها عموما به صورت مستطیلی و گرد ساخته می شوند. استخر بادی با روکش مات یکی از این استخر های کم جا می باشد که برای استفاده در محیط های کوچک طراحی شده است. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر بادی می پردازیم.


ویژگی های طراحی استخر بادی 

استخر بادی با روکش مات به صورت مستطیلی ساخته شده است. این استخر بادی دارای کفی بادی می باشد. کفی استخر بادی به صورت طبی بوده و بسیار راحت می باشد. این استخر بادی برای استفاده طولانی مدت کودک بسیار مناسب می باشد. زیرا با استفاده طولانی مدت پاهای کودک خسته نمی شود و در صورت نشستن در کف استخر بادی بدن کودک اذیت نخواهد شد. دیواره های استخر بادی به صورت پهن ساخته شده است. این گونه ساخت دیواره مزایای متعددی دارد. اولین نکته این است که کودک می تواند به راحتی به دیواره استخر تکیه بدهد و دیواره استحکام بالایی دارد. نکته بعدی این است که امکان تکان خوردن و واژگون شدن استخر بادی به حداقل می رسد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه طراحی شده است. این لایه ها بر روی یکدیگر بسیار محکم متصل هستند و دارای دریچه باد می باشند. لبه دیواره استخر بادی به رنگ سفید بوده و بدنه استخر بادی به رنگ آبی فیروزه ای می باشد. این استخر زیبا با رنگ جذاب خود توانسته به فروش بالایی در سطح دنیا دست پیدا کند. 


مشخصات فنی استخر بادی 

استخر بادی با روکش مات دارای طول 130 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی 50 سانتی متر می باشد. ظرفیت آب استخر بادی 530 لیتر می باشد. وزن استخر در حالت بسته بندی کم تر از 3 کیلوگرم است. 


کیفیت بدنه استخر بادی 

استخر بادی با روکش مات دارای بدنه ای از جنس پلاستیک فشرده منعطف می باشد. این ساختار بدنه باعث شده است که محصول نهایی دارای وزن بسیار کمی باشد و به سادگی بتوانید آن را حمل کرده و جابه جا نمایید. استحکام این نوع بدنه استخر بادی نیز فوق العاده است. این نوع بدنه دارای انعطاف بالایی می باشد که تمامی ضربه های وارد شده را دفع می کند و استخر بادی آسیب نمی بیند. جنس رویه استخر بادی به صورت مات و جنس کف استخر دولایه بادی می باشد. شما باید از نزدیک کردن اشیای تیز به بدنه استخر بادی خودداری کرده و استخر بادی را بر روی زمین نکشید. در صورت رعایت این نکات استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. در صورتی که استخر بادی آسیب دید، جهت تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.


نحوه استفاده 

استخر بادی با روکش مات به دلیل استحکام و ساخت مقاوم بدنه قابلیت استفاده در فضاهای باز را دارا می باشد. می توانید از این استخر بادی در محیط های باز و در مقابل آفتاب استفاده نمایید. برای راه اندازی این استخر بادی کافی است محیطی را انتخاب نمایید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد. استخر بادی را بر روی زمین پهن کنید. با استفاده از پمپ باد دستی می توانید در زمان بسیار کوتاهی از طریق دریچه های هوای موجود در بدنه استخر بادی را راه اندازی کنید. این پمپ دستی در بسته بندی استخر موجود است که شما را از خرید تجهیزات اضافی بی نیاز می کند. استخر بادی به دلیل انعطاف بالای بدنه به سادگی قابل جمع شدن است. پس از جمع کردن، استخر بادی به اندازه بسیار کوچکی تبدیل خواهد شد که فضای بسیار کمی را اشغال می کند. به همین دلیل می توانید در مسافرت ها نیز استخر بادی را به همراه خود ببرید. ابعاد استخر بادی به گونه ای می باشد که برای استفاده کودکان و بزرگسالان مناسب است. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی با روکش مات با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه کنید و استخر بادی را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت
530 لیتر
طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه مات
جنس بخش کناری
PVC مات
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
2.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
شرکت اینتایم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...