استخر بادی بزرگسال پشتی دار

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 238 لیتر
  • قطر: 151 سانتی متر
  • ارتفاع: 61 سانتی متر
2,970,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی بزرگسال با بهترین و ارزان ترین قیمت در سایت نمایندگی استخر بادی تهران اینتکس در ایران با ارسال رایگان و گارانتی معت

استخر بادی بزرگسال با بادنه شفاف یکی از استخر های بادی تولید شده توسط برند جیلانگ بوده که طراحی بسیار زیبا و متفاوتی دارد. این استخر فضای محدودی داشته و تنها برای استفاده یک نفر مناسب بوده، از این رو می توانید آن را به عنوان وان بادی نیز مورد استفاده قرار دهید. بدنه استخر بادی کودک گرد بوده و قطر یک و نیم متری دارد. دیواره های استخر شفاف بوده و تم رنگی آب دارد. بخش پشتی تشک و قسمت عمودی نشیمنگاه نیز به همین صورت می باشد. سایر بخش های بدنه اعم از لبه بالایی و کف استخر به رنگ سفید هستند که با ترکیب رنگی آبی روشن بدنه حین پر شدن آن از آب انعکاس نور بسیار زیبایی را به وجود آورده است و بدون شک نظرتان را جلب خواهد کرد. برای راحتی استفاده یک حفره در لبه آن قرار داده شده است که می تواند به عنوان جای لیوان و یا بطری مورد استفاده قرار گیرد. جنس بدنه به صورت کامل در تمامی قسمت ها از پی وی سی بوده و مقاومت بسیار خوبی دارد. به لطف طراحی خوب این استخر بادی می تواند به دلیل حجم بسته بندی کوچک آن برای حمل و نقل نیز مناسب باشد از این رو می توان این استخر بادی را در دسته محصولات بادی پرتابل نیز قرار داد. 

با شنیدن نام استخر بادی ، شاید اولین چیزی که به ذهن شما خطور کند ، این است که استخر های بادی معمولا برای کودکان ساخته می شود و برای این رده سنی قابل استفاده هستند ، ولی فروشگاه اینتکس با موجود کردن استخر هایی مانند استخر بادی بزرگسال پشتی دار ، نشان داده است که استخر های بادی نه تنها برای کودکان ساخته نشده اند ، بلکه با تولیدات استخر های بادی سایز بزرگ ، استخر هایی مناسب برای بزرگسالان طراحی شده است که حتی به صورت چند نفره می توانند از این استخر ها استفاده کنند . البته یک نکته ای که در رابطه با استخر بادی بزرگسال وجود دارد ، این است که شما نمی توانید در داخل آن شنا کرده و بر روی آب شناور بمانید . زیرا استخر های بادی ابعادی محدود دارند و حتی شاید کودکان نیز  نتوانند اینکار را انجام دهند ، برای همین بیشتر استخر ها برای نشستن و استراحت کردن ساخته شده اند . برای راه اندازی این محصول می توانید از پمپ باد استفاده کنید . 

استخر بادی بزرگسال پشتی دار  فوق که به صورت گرد ساخته شده است ، دارای قطری 151 سانتی متری بوده و ارتفاع آن نیز 61 سانتی متر می باشد . این ابعاد می تواند برای استفاده دو بزرگسال یا یک کودک و یک بزرگسال مناسب باشد . زیرا ابعاد آن خیلی برای استفاده چند نفره بزرگ نیست . یک سکو و صندلی برای نشستن در این استخر بادی طراحی شده است که اگر به آن توجه داشته باشید ، یک پشتی نیز در بالای آن قرار داده شده است ، با این شرایط شما می توانید در یک شرایط ایده آل از استخر بادی استفاده کنید و لحظه های خوشی را داشته باشید . همچنین زمانی که کودکان شما مشغول بازی با این استخر است ، شما می توانید بر روی صندلی نشسته و با آن ها بازی کنید و همچنین مراقب بازی آن ها باشید تا مشکلی برای آن ها به وجود نیاید . استخر های بادی به واسطه ساختار بادی که دارند وزن بسیار سبکی نیز خواهند داشت ، به طور مثال استخر بادی بزرگسال پشتی دار تنها 2.3 کیلوگرم وزن دارد . 


استخر بادی بزرگسال پشتی دار از سری استخر های بادی مناسب برای تمامی سنین می باشد که دارای پشتی و نشیمنگاه می باشد . این استخر بادی تولید شده توسط شرکت جیلونگ می باشد که با کیفیت بسیار بالا و بدنه ای بسیار مقاوم تولید شده است . از این استخر می توان به صورت یک نفری استفاده کرد و دارای یک صندلی بادی برای نشستن می باشد . بدون شک این استخر یکی از زیبا ترین استخر های بادی کودک تولید شده می باشد و دارای شکل ظاهری همه پسند است . در ادامه نیز قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید استخر بادی مدنظرتان یاری کنیم . پس با ما همراه باشید با استخر بادی بزرگسال پشتی دار ..

طراحی این استخر بادی بسیار زیبا و شیک است و به طور حتم می تواند در دل مشتری جای بگیرد . این استخر برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است و دارای یک نشیمنگاه استاندارد برای نشستن می باشد وهمچنین دارای یک پشتی بادی متصل به بدنه ساخته شده است که فرد با تکیه دادن بر آن در موقیت بهتری قرار میگیرد . ساختار این استخر بادی به صورت دو طبقه بوده و هر طبقه به صورت جداگانه راه اندازی می شود به دلیل اینکه دارای دریچه هوا جداگانه می باشد . بخش های کناری این استخر شفاف بوده و قسمت های داخلی آن به رنگ آبی می باشد . این طراحی سبب شده تا با برخورد نور به آب داخل استخر منعکس شده و جلوه زیبا و با نشاطی را به استخر بدهد . بر روی لبه سمت راست این استخر نیز یک جا لیوانی تعبیه شده است که افراد می توانند نوشیدنی خود را در آن جا قرار بدهند و دیگر نیازی به خروج از استخر نباشد .

جنس بدنه از مهم ترین نکاتی می باشد که همواره می بایست در هنگام خرید استخر های بادی به آن توجه داشته باشید . استخر های بادی از آنجا که از آب پر می شوند ، لازمه این است که بدنه بسیار مقاومی داشته باشد به طوری که بتواند در بهترین حالت فشار آب را تحمل کند و آسیبی نبیند . جنس بدنه این استخر نیز از مواد بسیار مقاوم و باکیفیت pvc تولید شده که این جنس یکی از بهترین مواد در ساخت استخر های بادی می باشد .بخش های بیرونی و دیواره های استخر از pvc شفاف و لبه های آن به صورت مات و به رنگ سفید طراحی شده است که موجب شده استخری بسیار زیبا و خاصی را داشته باشیم . همچنین قسمت کف استخر نیز به دلیل مقاومت بیشتر از دولایه ضخیم تر pvc تشکیل شده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت نیز فاکتور های هم در هنگام خرید استخر بادی می باشد . برای اینکه ببینیم استخری که می خواهیم بخریم مطابق با میل ما می باشد باید این فاکتور ها را بدانیم . ابعاد این استخر ( قطر : 151 سانتی متر و ارتفاع : 61 سانتی متر ) می باشد که همین موضوع باعث شده تا برای همه سنین مناسب باشد . ظرفیتی که این استخر نیز می تواند درون خود جای دهد هم به 238 لیتر می رسد ، پس می توان به سرعت آب آن را پر و یا تخلیه کرد . وزن کلی این محصول نیز بسیار کم بوده و بزرگی ابعاد آن دلیل بر وزن زیاد آن نخواهد بود چرا که بیشتر آن را هوا تشکیل می هد . پس به راحتی قابل جایجایی می باشد . 

راه اندازی این استخر بادی به راحتی امکان پذیر است و از طریق دریچه هوای تعبیه شده در بدنه ممکن شده است . برای سریع تر شدن روند راه اندازی می توانید از پمپ های دستی و یا برقی کمک بگیرید . این استخر با استفاده از پمپ باد برقی می تواند ظرف مدت زمان 4 دقیقه باد شود . همچنین برای تخلیه نیز می توان از همان پمپ استفاده کرد . برای پر شدن داخل آن نیز می توانید با شلنگ های معمولی آب را به داخل استخر هدایت کنید . برای مراقبت بهتر نیز خوب است که محل های مناسبی برای قرار گیری استخر در نظر بگیرید و پس از هر بار استفاده به خوبی آن را تمیز و خشک کنید . و به دلیل ضعف بدنه این محصولات وسایل تیز و یا داغ را به بدنه نزدیک نکنید . اگرچه ناخواسته بدنه استخر شما آسیب دید نگران نباشید ، چرا که به راحتی می توانید آن را با برچسب های تعمیراتی تعمیر کنید .

استخر بادی بزرگسال پشتی دار یکی از بهترین استخر های بادی می باشد که مناسب برای همه سنین می باشد و به علت داشتن نشیمنگاه و پشتی سرخود ، محبوبیت زیادی را کسب کرده است . شما می توانید به راحتی در این استخر ریلکس کرده و ساعت ها در آن ریکاوری و آب تنی کنید . جنس بدنه این محصول بسیار با کیفیت بوده و ابعاد بزرگ و استانداردی دارد . برای خرید این محصول نیز می توانید به راحتی و با مراجعه به فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را با قیمتی بسیار ارزان تر از هر فروشگاه دیگری خریداری کنید .

نوع
خانگی
ظرفیت آب
238 لیتر
قطر
151 سانتی متر
ارتفاع
61 سانتی متر
وزن
2.3 کیلوگرم
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC شفاف
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساختار دو طبقه ای
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه بادی
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای جای مخصوص بطری
قابل استفاده در فضای باز
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
jilong
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...