استخر بادی بزرگ مستطیلی

intex 58484

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 1161 ليتر
  • طول: 305 سانتي متر
  • عرض: 183 سانتي متر
3,130,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی بزرگ با قیمت ارزان مستطیلی در نمایندگی محصولات بادی تهران اینتکس با قیمت ارزان ،ارسال به سراسر کشور ، استخر بادی اینتکس مدل 58484

استخر بادی بزرگ کودک مستطیلی از سری استخر های ویژه موجود در بازار که برای استفاده سنین بالای 6 سال طراحی و تولید شده است. این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . این استخر بادی بزرگ توسط برند بزرگ و نامدار بست وی که تولیدات بسیار دارد و محصولات خود را به کشور های مختلف صادر می کند تولید شده است و هر خریداری می تواند به راحتی با مراجعه به سایت اینتکس تهران این محصول را به راحتی سفارش داده و به سبد خرید خود بیفزاید. این استخر بادی در نوع خانگی طراحی و تولید شده و دارای ابعاد بزرگی می باشد ، طول این استخر بادی 305 سانتی متر ، عرض استخر بادی 183 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد. با توجه به همین ابعاد استخر بادی بزرگ مستطیلی ظرفیت 1161 لیتر آب را دارا می باشد. جنس رویه این استخر بادی بزرگ از پی وی سی ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس بخش کف استخر از پی وی سی دولایه می باشد. همراه داشتن برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما از سایر ویژگی های این استخر بادی کودک بزرگ بست وی می باشد. که در مواقع ضروری به کمک مصرف کننده می آید , 

موردی که این استخر بادی را جذاب تر از همیشه کرده است ، داشتن ابعاد بزرگ به تنهایی نیست ، بلکه داشتن عمق زیاد در این استخر بادی ، آن را جذاب کرده است . زیرا اگر استخر بادی عمیق باشد ، کودکان می توانند به راحتی شنا کرده و در هنگام شنا کردن دست و پا بزنند . معمولا این عمق زیاد نباید باعث شود که کودکان در هنگام شنا کردن و استفاده از استخر ، در داخل آن شیرجه بزنند ، شیرجه زدن در استخر های بادی کاملا ممنوع است و می تواند خطراتی را به دنبال داشته باشد ، حتی در سایر استخر ها نیز توصیه نمی شود که کودکان شیرجه بزنند . برای راه اندازی این استخر می توانید از پمپ باد استفاده کنید . این خود شما هستید که می توانید انتخاب کنید که از پمپ باد برقی استفاده کنید یا پمپ باد دستی . پمپ های باد برقی مسلما سرعت راه اندازی بیشتری دارند ، ولی استخر های بادی دستی نیازی به برق ندارند و در هر شرایطی قابل استفاده هستند . 

در رابطه با ابعاد و ظرفیت این استخر بادی توضیحاتی ارائه گردید . همانطور که دانستید ، این استخر بادی ظرفیت بالایی از آب را در داخل خود جای می دهد . بنابراین یک استخر که بیش از هزار لیتر آب را داخل خود جای می دهد ، متحمل وزن زیادی خواهد بود ، برای همین استخر بادی باید بدنه مقاومی داشته باشد . با توجه به اینکه استخر بادی بزرگ مستطیلی می تواند این وزن بالای آب را تحمل کند ، نشان دهنده این است که استخر بادی به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند و اجازه ندهد که هیچ مشکلی برای استخر بادی به وجود بیاید . این استخر های بادی پس از تولید تست می شوند و از آن جایی که توسط برند معروفی ساخته شده است ، جای نگرانی وجود ندارد و با خیال راحت می توانید استخر بادی را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس این استخر بادی با گارانتی تعمیر نیز برای فروش گذاشته است . 

استخر بادی بزرگسال مستطیلی یکی دیگر از محصولات جدید شرکت بست وی می باشد که در ابعاد بزرگ طراحی شده و مناسب برای کودکان زیر شش سال است . این استخر را می توان به راحتی در منزل راه اندازی کرد  و حتی در سفر ها نیز ان را همراه خود داشت . این استخر بی نظیر می تواند به خوبی محلی مناسب برای تفریحات آبی کودکان ما باشد و باعث شادی و لذت آن ها شود . برای کسب اطلاع از سایر ویژگی های این استخر و نحوه ی طراحی و دیگر خصوصیات آن ، ادامه ی مطلب را نیز مطالعه کنید تا با اطلاعاتی کامل تر اقدام به خرید استخر بادی مد نظر خود کنید . پس در ادامه همراه ما باشید با استخر بادی بزرگ مستطیلی ...


طراحی و آرگونومی ساخت


همانطور که از اسم محصول پیداست این استخر بادی کودک دارای شکل هندسی مستطیلی می باشد . رنگ بندی آن ترکیبی از آبی و سفید است که در نهایت سادگی بسیار شیک و همه پسند است . ساختار این استخر به صورت دو طبقه ای می باشد  و هر طبقه به صورت جداگانه دارای دریچه ی ورود و خروج هوا می باشد ، این خاصیت به شما این امکان را می دهد تا به طور همزمان هر طبقه را به صورت جداگانه باد کنید . ابعاد این استخر بسیار بزگ است و برای استفاده ی چند نفری کودکان نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین فاکتور ها در استخر های بادی می باشد . چر که هرچقدر جنس بدنه از مقاومت بیشتری برخوردار باشد ، استخر نیز به همان مقدار قوی خواهد بود . pvc یکی از بهترین و مقاوم ترین مواد در تولیدات استخر های بادی می باشد . این جنس کاملا ضد آب بوده و می تواند فشار های آب را به بهترین شکل تحمل کند . بنابراین این استخر را نیز با توجه به خصوصیات پی وی سی ، از همان جنس تولید کرده اند . رویه طرح چرم و بخش های کناری طرح دار این مدل نیز باعث شده تا زیبایی استخر دو چندان شود . همچنین قسمت کف این استخر از دولایه ضخیم pvc ساخته شده است که باعث شده تا مقاومت قسمت زیرین آن دوچندان شود .

ابعاد ، وزن و ظرفیت

این استخر از ابعاد بسیار بزرگتری به نسبت استخر های مشابه دارد و می تواند ظرفیت زیادی ، معادل 1161لیتر را در خود جای دهد . ابعاد آن ( طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر و ارتفاع : 56 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های استاندارد برای قرار گیری افراد بالای 6 سال مناسب است . افراد نوجوان و بزرگسال نیز می توانند با تعداد نفرات کم تر به راحتی در این استخر جای بگیرند و حتی دراز بکشند چرا که طول آن بسیار زیاد است  . وزن کلی که این محصول در هنگام قرار گیری در بسته بندی خود دارد به 8 کیلوگرم می رسد . این وزن کم باعث شده تا استخر کاملا پرتابل و قابل حمل باشد .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر به راحتی امکان پذیر است . از آنجا که این استخر دارای پمپ نمی باشد ، شما می توانید با تهیه پمپ باد دستی و یا برقی به راحتی و در مدت زمان بسیار کم راه اندازی کنید ، شما می توانید این استخر را با پمپ باد برقی ، ظرف مدت زمان 5 دقیقه و یا کمتر راه اندازی کنید . برای مراقبت این محصولات کمی می بایست کوشا باشید ، چرا که بدنه این استخر در مقابل اشیاء نوک تیز آسیب پذیر است و به همین دلیل بهتر است که آن ها را دور نگه دارید . همچنین پس از هر بار استفاده بهتر است استخر را کاملا خشک کرده و سپس آن را بسته بندی کنید . اگر چه استخر بادی شما دچار آسیب شد نگران نباشیذ ، چرا که به راحتی می توانید با برچسب های تعمیری قسمت های آسیب دیده را تعمیر کنید .

جمع بندی

با توحه به مطالبی که در بالا گفته شد دیدیم که این استخر یعنی استخر بادی بزرگ مستطیلی یکی از برترین و بزرگ ترین استخر های تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که دارای ساختار عالی و قدرتمند می باشد . ابعاد این استخر بزرگ است و می تواند به راحتی افراد بالای 6 سال را نیز درون خود جای دهد . ساختار آن دو طبقه ای بوده و از جنس بسیار مرغوب pvc تولید شده است . شما عزیزان می توانید این محصول بی نظیر و با کیفیت را با صرف هزینه ی بسیار کمتر از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید و لحظات خوشی را برای کودکان خود رقم بزنید.  با تشکر از صبر و حوصله ی شما برای مطالعه ای این نقد و بررسی 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
1161 ليتر
طول
305 سانتي متر
عرض
183 سانتي متر
ارتفاع
56 سانتي متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندي: 8 کيلوگرم
دارای کف ساده
مناسب سنين بالای 6 سال
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولايه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...