استخر بادی بزرگ مستطیلی بست وی

کد bestway 54150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 850 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
3,250,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ مستطیلی از سری محصولات شرکت بست وی که تجربه بسیاری در تولید انواع استخر های بادی دارد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

استخر بادی بزرگ مستطیلی از سری محصولات شرکت بست وی که تجربه بسیاری در تولید انواع استخر های بادی دارد و توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند ، این استخر بادی دارای ویژگی های زیادی است ، مناسب بودن برای تمام سنین ، دارا بودن دریچه تخلیه آب ، قابل استفاده در مسافرت ها به دلیل وزن پایینی که این محصول دارد ، وزن این استخر 6 کیلوگرم می باشد که برای این استخر با ابعاد بزرگ بسیار مناسب است. طول این استخر 305 سانتی متر ، عرض آن 183 سانتی متر و ارتفاع استخر بادی 46 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد استخر ظرفیت 850 لیتر آب را دارد. 

معمولا در هنگام خرید استخر بادی برای کودک خود ، شاید به این فکر کنید که یک استخر بزرگ تر را خریداری کنید تا کودکان آزاد تر بتوانند بازی و سرگرمی های آبی داشته باشند ، یا با خرید استخر بادی بزرگ ، بتوانید شرایط ایده آلی را برای خود نیز فراهم کنید تا در کنار کودکان تفریحات آبی دوست داشتنی داشته باشید و لحظه های خوشی را رقم بزنید . به همین دلیل است که ما به شما استفاده از استخر بادی سایز بزرگ مانند استخر فوق را پیشنهاد می دهیم که از هر نظر عالی است . اگر این استخر بادی را باد کنید ، شما یک استخری خواهید داشت که بیشتر از سه متر طول آن است ، برای همین است که گفته می شود یکی از بزرگ ترین استخر های بادی برند بست وی و حتی فروشگاه اینتکس تهران است . حتی با مقایسه بین این استخر و سایر استخر ها می توانید تفاوت های عمده آن را بشناسید . 

با توجه به بزرگ بودن این استخر بادی ، دیواره هایی که برای استخر در نظر گرفته است ، قطور تر است . قطور بودن استخر می تواند دیواره هایی با دوام را ایجاد کند تا استخر بادی بتواند در برابر ضربه ها و فشار های وارده مقاومت خوبی را از خود نشان دهد . این استخر می تواند یک استخر عمیق نیز برای کودکان باشد تا آن ها بتوانند بسیار راحت در داخل استخر شنا کرده و دست و پا بزنند . توجه داشته باشید که شیرجه زدن در استخر بادی ممنوع است ، زیرا عمق آن کم است و این کار برای افراد و کودکان که حرفه ای نیستند مناسب نخواهد بود . حتی در صورت حرفه ای بودن کودکان باز هم نباید در این استخر شیرجه زد ، برای اینکه عمق آن برای اینکار کم است . از آن جایی که استخر بادی ابعادی بزرگ دارد ، محفظه های آن نیز حجم بالایی دارد و برای راه اندازی شما زمان بیشتری نیاز دارید ، ولی با استفاده از یک پمپ باد قوی که می توانید مدل های مختلفی از آن را در فروشگاه مشاهده کنید ، استخر بادی را در کوتاه ترین زمان راه اندازی کنید . 

استخر بادی بزرگ مستطیلی بست وی

استخر بادی بزرگ مستطیلی بست وی یک استخر بادی استاندارد با طراحی بدنه ساده بوده که برای استفاده در تمامی رده های سنی مناسب می باشد. این استخر بادی کیفیت قابل قبولی داشته و در کنار قیمت مناسب آن موجب می شود مصرف کنندگان بیشتری تمایل به استفاده از این محصول سایز بزرگ از خود نشان بدهند. در بخش نقد و بررسی شما می توانید با تمامی ابعاد بدنه این محصول به طور کامل آشنا شوید. پس اگر قصد خرید استخر بادی دارید با ما همراه گردید.


طراحی ظاهری استخر بادی

طراحی ظاهری استخر بادی به دلیل توجه به روحیات مصرف کننده و تاثیر در جلب نظر آن در کنار حفظ ایمنی و سلامت فرد در زمان استفاده از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. به همین دلیل در قسمت ابتدایی به معرفی این بخش از استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس خواهیم پرداخت. این استخر بادی ابعاد بزرگ و مستطیل شکلی داشته که دیواره آن از دولایه تولید شده است. هر یک از این لایه ها برای راه اندازی مجهز به یک دریچه باد اختصاصی بوده که کاملا استاندارد طراحی شده و موجب افزایش چشمگیر طول عمر بدنه استخر بادی می شود. این نوع طراحی دولایه دیواره موجب می شود در زمان تردد به مخزن داخلی کمترین فشار به بدنه استخر بادی وارد گردد. رنگ اصلی بدنه این استخر بادی کاملا سفید و ساده بوده تا تمامی سنین به هر سلیقه ای بتوانند این محصول را انتخاب کنند. دیواره های این محصول نیز شفاف و با رنگ آبی ساده تولید شده تا در عین سادگی با ایجاد یک تضاد رنگی موجب جذابیت بالایی در بدنه این استخر بادی شود. این محصول در داخل بسته بندی خود دارای یک عدد برچسب تعمیرات بوده که در صورت بروز هرگونه آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید بدنه این محصول را ترمیم کنید.

استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس | اینتکس

کیفیت و طول عمر استخر بادی : یکی از مهم ترین پارامتر ها در زمان انتخاب استخر بادی مربوط به بخش کیفیت جنس بدنه ان بوده که می تواند تضمین کننده طول عمر بالای محصول گردد. به همین دلیل بوده که افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه به دنبال محصولی بوده که از طول عمر بالای ان اسوده خاطر بوده و بتوانند از استخر بادی مورد نظر تا سال های طولانی استفاده کنند. به همین دلیل بوده که در پروسه تولید استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس به سراغ مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم رفته شده که تمامی بخش بدنه محصول از این نوع جنس ساخته شده است. بخش کف استخر بادی با تمامی سطوح از جمله چمن ، کاشی و... در تماس مستقیم بوده و تمامی وزن اب و مصرف کنندگان داخل مخزن را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل بوده که برای تولید این بخش از پی وی سی دولایه استفاده می شود. این نوع جنس بدنه باکیفیت و مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد. شما می توانید بدون نگرانی از بروز هرگونه اسیب از این استخر بادی در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. زیرا بدنه محصول در برابر تغییرات جوی اب و هوایی نظیر دماهای مختلف آب و یا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه ایمن باقی می ماند.


ابعاد و ظرفیت داخلی استخر بادی

ابعاد استخر بادی به دلیل فضایی که برای راه اندازی نیاز داشته و همچنین ظرفیت داخلی آن به دلیل مصرف آب در روز های گرم تابستان از مواردی بوده که برای مصرف کنندگان اهمیت فوق العاده بالایی دارد. استخر بادی بزرگ مستطیلی اینتکس نیز از یک طول با مقیاس 305 سانتی متر و عرضی برابر با 183 سانتی متر تشکیل شده که ابعاد نسبتا بزرگی به شمار می رود. ارتفاع بدنه این استخر بادی 46 سانتی متر بوده تا در زمان استفاده اسیبی برای کودک ایجاد نشود. این محصول دارای وزن بدنه ای بالغ بر 6 کیلوگرم بوده که موجب حمل و جا به جایی ساده آن شده و شما می توانید حتی در زمان سفر نیز این محصول را به همراه داشته باشید. البته مخزن داخلی این محصول ظرفیتی در حدود 860 لیتر را دارد.


موارد استفاده استخر بادی

استخر بادی بزرگسال مستطیلی bestway یک محصول با ابعاد نسبتا بزرگ بوده که در زمینه تفریحات آبی کارایی بالایی دارد. به دلیل ابعاد بزرگ بدنه این استخر بادی شما می توانید در زمان تفریحات گروهی آبی کودکان و یا حتی در داخل مهدکودک از این محصول استفاده کنید. با در نظر گرفتن فضای بزرگی که این استخر بادی برای شما ایجاد کرده شما می توانید در زمان تفریحات خانوادگی نیز این محصول را همراه با خود ببرید. لامز به ذکر بوده این استخر بادی یک گزینه مناسب جهت استفاده به عنوان استخر بادی توپ کودک در ابعاد بزرگ به شمار رفته که می توانید نیاز شما را به طور کامل برطرف سازد.


خرید استخر بادی

اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی بزرگ مستطیلی و یا سایر نمونه های استخر بادی را دارید می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده تا محصول مورد نظر خود را با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت و کاملا اصل خریداری نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت آب
850 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC دو لایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت بست وی
مناسب تمام سنین
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده در مسافرت ها
وزن 6 کیلوگرم
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...