استخر بادی بزرگ کودکان

کد bestway 54006

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • ظرفیت آب: 778 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
2,900,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

توجه به استخر بادی ارزان در سال های اخیر چشم گیر بوده و هر شخصی به راحت ترین شکل می تواند به یکی از این محصولات دسترسی پیدا کرده و از خرید خود لذت ببرند. برخی از این تولیدات در چند نوع مختلف طراحی و تولید می شود که در انواع مختلف این تفاوت ها یکی نمی باشد. استخر بادی بزرگ آبی کودک یکی از این محصولات می باشد که همانطور که گفتیم این محصول نوع دیگری نیز دارد که استخر بادی کوچک آبی کودک می باشد این محصولات از تولیدات برند بست وی است که از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی می باشد. استخر بادی بزرگ آبی کودک دارای ابعاد مناسب و بزرگی می باشد. طول این استخر بادی 262 سانتی متر ، عرض استخر 175 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و ویژگی ها این محصول دارای ظرفیت 778 لیتر آب می باشد. جنس رویه این استخر بادی بزرگ از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس بخش کف استخر از پی وی سی دولایه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این استخر بادی دارا بودن وزن 4.8 کیلوگرمی است که بسیار قابل توجه می باشد و جابجایی را آسان می کند . شما می توانید این محصول را به صورت حضوری از تنها نمایندگی اینتکس خردیاری کرده و در اسرع وقت در درب منزل تحویل بگیرید . خرید اینترنتی استخر بادی بزرگ آبی کودک ، از محصولات تولید شده توسط برند بزرگ بست وی با ابعاد مناسب برای استفاده چند نفر با قیمت ارزان

استخر بادی بزرگ کودکان

علاقه بسیاری از کودکان این است که استخر های بادی بزرگی را داشته باشند . این علاقه حتی در کودکان سنین پایین نیز وجود دارد . بنابراین شما می توانید استخر هایی را خریداری کنید که مناسب برای کودکان است ، ولی ابعاد بزرگی دارد ، به طوریکه حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند . یکی از مزیت هایی که استخر بادی سایز بزرگ دارد ، این است که چند کودک می توانند به صورت همزمان با یکدیگر بازی و تفریح داشته باشند . البته که باید این مورد را نیز در نظر داشته باشید که استخر های بادی سایز بزرگ ، می توانند عمق بیشتری را نیز داشته باشند ، داشتن عمق بالا برای کودکان می تواند تقریبا خطرناک باشد ، برای همین به رده سنی استخر بادی توجه داشته باشید . به طور مثال استخر بادی بزرگ کودکان مناسب برای کودکان بالای 5 و 6 سال است و بهتر است که آن را برای کودکان سنین پایین تر خریداری نکنید . 

به طور حتم اگر استخر بادی بزرگ باشد ، ظرفیت آن نیز بالاست ، ظرفیتی که استخر بادی فوق دارد 778 لیتر است که نسبت به سایر استخر های بادی کودکان حجم بیشتری است . قبل از خرید استخر بادی کودک باید به یک نکته دیگر نیز توجه داشته باشید و آن هم این است که فضای کافی را برای راه اندازی استخر بادی خود داشته باشید . اگر این فضا را داشتید ، استخر را انتخاب کنید . به طور مثال این استخر بادی 262 سانتی متر طول دارد . برای راه اندازی استخر بادی سایز بزرگ کودکان همچنین توصیه می شود که از پمپ باد استفاده کنید ، چرا که عدم استفاده از پمپ باد می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد و شما را خسته کند . قیمت پمپ باد به خصوص پمپ های باد دستی بالا نیست و می تواند کار شما را به خوبی پیش ببرد . شما می توانید در هنگام خرید استخر بادی کودک از فروشگاه اینتکس ، این پمپ ها را نیز خریداری کنید .

استخر بادی بزرگ آبی کودک یکی از محصولات بسیار زیبا و محبوب شرکت بزرگ بست وی می باشد . این استخر بادی به نسبت دیگر استخر ها دارای ابعاد بزرگ و خوبی می باشد و به همین دلیل برای استفاده ی کودکان و نوجوانان مناسب شده است . این استخر ها می توانند به عنوان استخر کوچکی در منزل شما باشند و امکانات تفریحات آبی کودکان شما را در منزل فراهم کند . این استخر ها را می توان در حیاط و روی بام منزل راه اندازی کرد و لحظات خوشی را با آن رقم زد . در ادامه ی این مطلب نیز قضد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید استخر بادی محبوبتان یاری کنیم . پس در ادامه همراه ما باشید با استخر بادی بزرگ آبی کودک ..

این استخر بادی همانطور که تصویر آن را مشاهده می کنید به شکل مستطیل می باشد و با رنگ سفید ، با دیواره های آبی طراحی شده است . این استخر با توجه به سادگی ، بسیار شیک و زیبا می باشد و به طور حتم از خرید آن به هیچ وجه پشیمان نخواهید شد . ساختار آن دو طبقه ای بوده و هر طبقه به صورت جداگانه باد می شود ، چرا که هر طبقه دارای دریچه ی هوای جداگانه می باشد . ابعاد این استخر بزرگ است و برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است . این مدل دارای طراحی های کوچکتر نیز می باشد که شما عزیزان می توانید بنا به سلیقه ی خود مورد مشابه و کوچکتر این استخر را نیز به راحتی خریداری کنید .


جنس بدنه استخر های بادی با کیفیت اغلب از جنس pvc  می باشد . این جنس به علت اینکه بسیار مقاوم است و نیز تحمل فشار آب را دارد ، یکی از بهترین اجناس در تولید استخر های آبی می باشد و برترین استخر ها نیز تولید شده با همین جنس هستند . رویه این استخر با راحی چرمی که دارد باعث شده تا محصول بسیار شیک و زیبا شود ، همچنین بخش های کناری آن نیز طرح دار است . برای مقاومت بهتر استخر در هنگام استفاده ،قسمت کف آن را از دولایه ضخیم تر پی وی سی ساخته اند . این جنس در مجاورت با آب پوسیده نمی شود و خاصیت خود را از دست نمی دهد 

ابعاد این استخر بادی ( طول : 262 سانتی متر ، عرض : 175 سانتی متر و ارتفاع : 51 سانتی متر ) می باشد که به نسبت استخر های بادی مخصوص کودک ، از ابعاد بزرگ تری برخوردار است و می تواند حتی نوجوانان را نیز درون خود جای دهد . وزن کلی بسته بندی این استخر 4.8 کیلوگرم است و به راحتی قابل جابجایی می باشد . شما می توانی از این استخر هم در خانه و هم در مسافرت همراه خود داشته باشید . ظرفیتی که این استخر می تواند در خود جای دهد 778 لیتر است و به راحتی توسط پمپ آب می توان آن را ظرف مدت 10 دقیقه پر کنید .

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول ، به آسانی میسر می باشد . شما می توانید برای سرعت بخشیدن به روند باد شدن استخر از پمپ بادی های دستی و یا برقی و یا هر مدل دیگری استفاده کنید . برای بهتر شدن این روند نیز مطلوب است استخر را به طور کامل پهن کنید و سپس  اقدام به باد کردن ان کنید . بدنه ی این استخر ها در برابر وسایل گرمایشی و پر حرارت و نیز ابزار های تیز و برندده آسیب پذیر می باشد ، پس می بایست از نزدیک کردن ان ها به بدنه جدا خودداری کنید . همچنین این محصول دارای برچسب های تعمیراتی می باشد که در صورت آسیب دیدگی می توانید به بهترین شکل آن را تعمیر کنید .

شما عزیزان می توانید این مدل یعنی استخر بادی بزرگ آبی کودک را با قیمتی بسیار ارزان ، از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید . این استخر بی نظیر دارای ابعاد بزرگی می باشد و می تواند توسط کودکان و نوجوانان مورد استفاده قرار بگیرد . این استخر می تواند به بهترین شکل محیطی لذت بخش و شاداب را برای تفریحات آبی کودکان شما فراهم کند .

نوع
خانگی ، سفری
ظرفیت آب
778 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
وزن بسته بندی: 4.8 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
PVC دولایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...