استخر بادی خانوادگی اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 850 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
3,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی اینتکس محصولی زیبا و مقاوم و ارزان قابل خرید از فروشگاه اینتکس نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران

استخر بادی خانوادگی اینتکس یک محصول استاندارد و زیبا از این کمپانی مشهور بوده که با ساختاری باکیفیت و قیمتی مناسب توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول زیبا دارای ارگونومی ساخت این استخر بادی مستطیل شکل بوده که با توجه به ابعاد و ظرفیت اب داخل مخزن برای تمام رده های سنی قابل استفاده می شود. بدنه ای محصول از جنس پی وی سی براق و ابی رنگ تولید شده که استحکام بالایی دارد. کف این محصول نیز از نوع پی وی سی دو لایه بوده که کودک در زمان بازی علاوه بر احساس راحتی دارای ایمنی کافی بوده و همچنین طول عمر کالا افزایش یابد. به همین دلیل از این محصول در فضای باز و سفر نیز می توانید بهره برداری نمایید. این محصول در بخش کف خود دارای یک دریچه تخلیه اب بوده که جمع اوری محصول را با سهولت همراه می کند. این استخر بادی زیبا دارای سه لایه بوده که هر یک از این لایه ها توسط یک دریچه با اختصاصی راه اندازی خواهند شد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات وجود داشته تا در صورت بروز هرگونه اسیب بر اثر استفاده نادرست بتوانید مجدد از این کالا استفاده کنید. برای خرید این محصول به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید. 

اگر به دنبال استخر بادی بزرگ هستید که بتوانید به صورت خانوادگی البته در جمعیت نسبتا کم از آن استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما می تواند استخر بادی که در این پست به شما معرفی می کنیم باشد . استخر بادی خانوادگی اینتکس با ابعادی به طول سه متر و عرض یک متر و هشتاد سانتی متری می تواند فضای بسیار بزرگی را برای آب تنی در اختیار شما قرار دهد که به همراه کودک خود درون آب نشسته و از آب تنی کودک لذت ببرید . البته باید بگوییم که استخرهای بادی به طور کلی به منظور استفاده کودکان طراحی شده اند و برای استفاده بزرگسالان به هیچ عنوان مناسب نیستند و استفاده بیش از حد بزرگسالان با وزن های سنگین می تواند در کاهش طول عمر این محصولات موثر باشد . البته اگر وزن ایده آل و استانداردی دارید مشکلی برای همراه فرزند خود در آب تنی روزانه نخواهید داشت .

استخر بادی خانوادگی اینتکس

استخر بادی خانوادگی اینتکس از جمله محصولات زیبا و پر کاربرد شرکت نامدار و معروف اینتکس می باشد . دیگر با خرید این محصول ، در صف های طولانی استخر عمومی نایستید ، و خود و اعضای خانواده را به یک استخر خصوصی لذت بخش دعوت نمایید . به همین دلیل ما قصد داریم تا این محصول را با متخصصانمان ، بررسی کرده و نکات مثبت و منفی آن را برای شما بیان نماییم ، تا از خریدی که می خواهید انجام دهید اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این استخر بادی خانوادگی مشاهده می کندی ، این محصول دارای ساختاری مستطیلی شکل بوده ، و در آن دو رنگ آبی تیره و سفید به کار رفته است . از این زاویه متوجه می شویم که این استخر از متصل شدن سه لایه بادی مستطیلی شکل بوجود آمده است ، که دلیل طراحی این محصول ، کم بودن عمق آن و انعطاف پذیری این کالا است . به صورتی که در هنگام برخورد به این محصول ، فشار وارده به هر سه قسمت آن پخش شده و آسیب کم تری را آن کالا متحمل می شود .

جنس بدنه : اما همیشه جنس بدنه از مهم ترین قسمت های یک محصول بوده و قطعا محصولی که دارای کیفیت بالایی باشد ، خریداران زیادی خواهد داشت . به همین دلیل جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب ها احتمالی نظیر ساییدگی می باشد .

ابعاد و وزن : ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : طول : 305 سانتی متر ، عرض : 183 سانتی متر ، ارتفاع : 46 سانتی متر ، ظرفیت آب : 850 لیتر و در نهایت وزن این محصول 6 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . ارتفاع این استخر بسیار کم بوده و به همین دلیل مناسب تمام سنین خواهد بود .

اگر ظرفیت این استخر بادی را بخواهیم برای کودکان در نظر بگیریم باید بگوییم که به صورت همزمان می تواند مورد استفاده پنج الی شش نفر کودک قرار بگیرد و در این خصوص فضای بسیار زیادی را در اختیار خواهید داشت . اما طراحی این استخر بادی را می توان نقطه قوت آن در نظر گرفت . جایی که استخر بادی خانوادگی اینتکس در دیواره های خود از ساختار سه لایه استفاده می کند ، از مزیت های این ساختار می تواند به جداسازی بخش های مختف دیواره از هم اشاره داشت . جایی که هر کدام از لایه ها به صورت جداگانه توسط دریچه های باد مجزا باد می شوند و این امر می تواند باعث شود در صورت بروز مشکل در یکی از بخش ها و لایه ها ، درگیری در لایه های دیگر به وجود نیاید و در واقع عملکرد استخر بادی با مشکل بزرگی مواجه نشود و نیاز به تعمیر همان یک لایه خواهید داشت .

باید بگوییم که درون بسته بندی این استخر بادی برچسب تعمیرات قرار داده شده است که ساخت برند اینتکس است و بهترین چسب تعمیرات بازار می باشد . این برچسب به شما کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه مشکل در بدنه به راحتی و بدون داشتن دانش خاصی بتوانید اقدام به تعمیر استخر کنید . جنس بدنه این محصول از نوع پی وی سی چرمی رنگی می باشد که بر روی آن از الیاف شمعی استفاده شده است تا به مقاومت بالایی در برابر فشار ، ضربه و همچنین نور خورشید دست پیدا کند . باید گفت که در این حوزه برند اینتکس تکنولوژی نوین خود را به کار گرفته است تا به راحتی بتوانید از این محصول در محیط های باز نیز بهره مند شوید . به همین خاطر می توان این استخر بادی را با توجه به ابعاد بزرگ و بدنه با کیفیت که دارد درون باغ ، ویلا ، پشت بام و محیط های خانگی استفاده کرد .

وزن این محصول با توجه به ابعادی که دارد سبک و به اندازه 6 کیلو گرم می باشد که مطابق با استاندارد های جهانی است و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید . یکی از مزیت های استخرهای بادی این است که در زمانی که نمی خواهید از آن ها استفاده کنید به راحتی می توانید باد را خالی کرده و درون بسته بندی خود قرار دهید و به گوشه ای از حیات و یا کمد دیواری خود انتقال دهید که از این رو مناسب برای خانه هایی است که با کمبود فضا رو به رو خواهند بود . راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش : برای راه اندازی این محصول تنها شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید ، تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی پنج دقیقه آن را باد ، و راه اندازی بکنید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که حتما پس از استفاده از این استخر ، آن را جمع کرده و سپس در صورت استفاده راه اندازی نمایید . همچنین وسایل تیز را به هیچ وجه به این محصول نزدیک نکنید تا صدمه و یا آسیبی به بدنه آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد ، شما می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی : استخر بادی خانوادگی اینتکس یک محصول زیبا و با کیفیت بوده که توسط کمپانی محبوب و جهانی اینتکس طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده و در آن رنگ های آبی تیره و سفید به کار رفته است . جنس بدنه استخر از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده ، تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع
خانگی
ظرفیت
850 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
جنس رویه
PVC براق
جنس بخش کناری
PVC دولایه
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب تمام سنین
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده در مسافرت ها
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...