استخر بادی مستطیل جدید اینتکس

intex 57180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی اینتکس با طراحی زیبا و همچنین طول و عرض نبستا بزرگ به نسبت سایر استخر های بادی کودک این برند ، در سال 2022 تولید شده است و حال امکان خرید آن را از فروشگاه اصلی اینتکس تهران دارید . این استخر بادی با توجه به فضای 2.3 سانتی متری در طول و 152 سانتی متری در عرض می تواند مورد استفاده دو الی سه کودک قرار بگیرد . امکان استفاده از این محصول در محیط هایی همچون حیات منازل و باغ و ویلا به دلیل استفاده از وینیل دو لایه چرمی در بدنه ، فراهم می باشد و برای این موضوع محدودیتی در استفاده نخواهید داشت . فروشگاه استخر بادی برای ساخت این استخر بادی از مواد اولیه وینیل چرمی دو لایه کمک گرفته است که به راحتی وزن کودکان را بر روی خود کنترل می کند . کف این محصول به صورت غیر باد شونده می باشد تا در هنگام استفاده تعادل آن به خوبی حفظ شود و تکان های بی جا در هنگام جنب و جوش کودکان درون استخر صورت نگیرد . ظرفیت آب داخلی این استخر اینتکس 540 لیتر می باشد که برای تخلیه آن در بخش کناری یک دریچه تخلیه در نظر گرفته شده است . وزن 3.8 کیلو گرمی استخر بادی مستطیلی اینتکس نیز باعث شده است تا به راحتی بتوانید آن را هر جایی که خواستید به همراه خود داشته باشید . 

استخر بادی مستطیل جدید اینتکس : یکی از استخر های بادی که در چند رنگ ساخته شده است ، استخر بادی مستطیل جدید اینتکس می باشد . همانطور که تصویر این محصول را مشاهده می کنید ، استخر بادی مستطیل جدید اینتکس به رنگ آبی ساخته شده است ولی شما می توانید آن را در رنگ نارنجی نیز خریداری کنید . شاید علاقه پسران استفاده از استخر بادی آبی رنگ باشد و کودکان دختر نیز علاقه مند به استفاده از استخر بادی نارنجی رنگ باشند . برای همین شما می توانید به انتخاب کودکان خود ، یکی از این محصولات را انتخاب و خریداری کنید . این استخر ها از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و چند کودک می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند . حتی این بزرگی استخر می تواند به بزرگتر ها نیز اجازه دهد تا به همراه کودکان خود آب تنی و آب بازی کنند . 

کودکان نیز حتما علاقه مند به این هستند که با پدر و مادر خود در استخر بازی کنند و در روز های گرم تابستانی ، در یک محیط خنک و دوست داشتنی ، تفریحات آبی لذت بخشی را در کنار یکدیگر داشته باشند . نوع طراحی این استخر به صورت دولایه است و از آن جایی که استخر بزرگ بوده و ظرفیت آن نیز بالاست ، دیواره های استخر به خوبی می تواند وزن آب را تحمل کرده و در برابر آسیب دیدگی ها و ... مقاوم باشد . این استخر بادی حتی دارای دریچه تخلیه باد است که در تصویر مشخص بوده و دقیقا در کف و در گوشه استخر قرار داده شده است ، تا شما بتوانید برای تخلیه کردن آب استخر کار بسیار ساده تر و راحت تری را داشته باشید . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته بوده و شما می توانید با اطمینان آن را خریداری نمایید . 

  • طول : 203  سانتی متر
  • عرض : 152 سانتی متر
  • ارتفاع : 48 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 540 لیتر
  • وزن : 3.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : وینیل طرح چرم
  • ضخامت لایه های بدنه : 0.30
  • کد محصول : intex 57180

استخر بادی مستطیل جدید اینتکس یکی از گزینه های ایده آل برای ثبت لحظات زیبا و خاطره انگیز در روزهای گرم تابستانی می باشد . این استخر بادی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد می تواند به صورت خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد به گونه ای که درون آب نشسته و از دیدن آب تنی کودک خود لذت ببرید . جنس بدنه با کیفیت ساخت بالای ، قیمت ارزان و وزن سبک این استخر بادی را به گزینه ای ایده آل برای استفاده جهت آب تنی بدل کرده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی جدید اینتکس راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

ابتدای این نقد و بررسی بهتر است تا به سراغ ظاهر این استخر برویم ، جایی که بدنه آبی رنگ یکدست این محصول به همراه رویه سفیدی که برای لبه های آن در نظر گرفته شده است ظاهری زیبا را به استخر هدیه داده است . سپس باید به سراغ طراحی بدنه اصلی برویم ، جایی که در دیواره ها دارای ساختار طبقه ای می باشد که به صورت دو طبقه ای ساخته شده اند . این ساختار طبقه ای شکل باعث می شود تا لایه های مختلف تشکیل دهنده بدنه از یکدیگر جدا شوند و به صورت جداگانه نیز راه اندازی شوند . برای هر کدام از این بخش ها یک عدد دریچه بادی در نظر گرفته شده است که راه اندازی را سریع تر می کند و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان پنج دقیقه ای را برای باد کردن این استخر نیاز خواهید داشت . علاوه بر دیواره های بادی ، این استخر دارای کف بادی نیز می باشد که نرمی و راحتی بیشتری را در هنگام آب تنی برای کودک به وجود می آورد .

جنس بدنه که یکی از مهمترین معیارها می باشد و در هنگام خرید استخر بادی باید به آن توجه داشته باشید در این محصول از بهترین متریال می باشد . متریالی به نام پی وی سی که به صورت دو لایه در بدنه به کار گرفته شده است و دارای ضخامت لایه ای 0.30 میلیمتری می باشد . این لایه ها با روکشی از الیاف شمعی پوشانده شده اند که علاوه بر نرمی خاصی که بدنه داده است  در جهت افزایش استحکام در برابر نور خورشید نیز عمل می کند . با این احتساب به راحتی می توانید از استخر بادی خود در محیط های روباز نیز به زیر نور خورشید استفاده کنید . اینتکس برای بالا بردن مقاومت این استخر بادی در بخش کف آن از پی وی سی چرمی دو لایه استفاده کرده است تا خیال شما را بابت کیفیت ساخت بالای این محصول راحت نگه دارد .

عمق آب این استخر بادی 48 سانتی متر می باشد که البته شایان ذکر است  در هنگام استفاده باید ظرفیت هشتاد درصدی استخر را پر کنید و به این صورت نیاز به حجم آب 540 لیتری دارید . این حجم آب در صورت جمع آوری استخر توسط دریچه تخلیه ای که قابلیت اتصال به انواع شیلنگ را دارد خالی می شود و می توانید از آب داخلی در جهت آبیاری درختان حیات خانه استفاده کنید . یکی از مزیت های استخرهای بادی را می توان حجم کم آن ها دانست ، جایی که به هنگام خالی شدن از باد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و باعث می شود تا درون بسته بندی کوچکی قرار بگیرد و بتوانید آن را در کمد دیواری خانه جای دهید . از همین رو این محصولات مناسب برای افرادی می باشد که در محیط های خانگی با فضای کم زندگی می کنند و اشغال فضا می تواند برای آن ها دردسر ساز شود . وزن این محصول 3.8 کیلو گرم می باشد و به همراه خود درون بسته بندی دارای یک عدد برچسب تعمیرات اینتکس است . خرید استخر بادی اینتکس را می توانید همین حالا از فروشگاه اینتکس تهران به عنوان نمایندگی اینتکس در ایران انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...