استخر بادی خانوادگی مستطیلی

کد bestway 91049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 890 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
3,000,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی مستطیلی از سری محصولات بسیار زیبا و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که با طراحی کودک پسندنه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان بخصوص کودکان را به خود جلب کند.

استخر بادی خانوادگی مستطیلی از سری محصولات بسیار زیبا و با کیفیت شرکت بست وی می باشد که با طراحی کودک پسندنه ای که دارد توانسته است نظر مشتریان بخصوص کودکان را به خود جلب کند. این استخر دارای ویژگی های بسیاری نیز می باشد ، ابعاد استخر نیز مناسب و قابل توجه است ، طول استخر 262 سانتی متر ، عرض استخر 175 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. جنس رویه این استخر از پی وی سی بارویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولایه می باشد که از مقاومت بالایی به این محصول بخشیده است . این استخر بادی را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید. 

اگر ایمنی برای شما مهم است و دوست دارید که کودک شما اصلا در معرض آسیب دیدگی قرار نگیرد و یا در هر شرایطی راحت باشد ، بهتر است که به سراغ استخر های بادی بروید که کف آن ها نیز به صورت بادی باشد ، استخر بادی خانواگی مستطیلی انتخابی عالی خواهد بود . این استخر بادی به دلیل اینکه کف بادی دارد ، سطح بسیار نرم و راحتی داشته و می تواند برای کودکان نیز سطح ایمن تری را برای آن ها ایجاد کند . از آن جایی که ذکر شده است این استخر بادی برای استفاده خانوادگی است ، حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن استفاده کنند و حتی شما نیز می توانید به بهترین شکل و بدون مشکل از استخر بادی استفاده کرده و بر روی بخش بادی آن نشسته و احساس راحتی داشته باشید . این استخر شاید برای استفاده دو تا سه کودک مناسب باشد ، همچنین اگر بزرگسالان از آن استفاده کنند ، فضای کمتری نیز برای کودکان باقی خواهد ماند . 

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی اینتکس ، مدل های دیگری را مشاهده کنید که دارای طراحی بی نظیر و بزرگی هستند که می توانند یک استخر بادی مناسب برای خانواده باشند و جمعیت بیشتری را نیز در داخل خود جای دهند . برای خرید استخر بادی از فروشگاه اینتکس تردیدی نداشته باشید ، برای اینکه تمامی مدل های موجود در فروشگاه از برند های مختلف ساخته شده اند ، برای همین شما می توانید با اطمینان به فروشگاه اینتکس تمامی محصولات را انتخاب کنید . حتی فروشگاه اینتکس این محصولات را با گارانتی تعمیر 48 ساعته به فروش می رساند تا در صورت بروز هرگونه مشکل و عیب در محصول بادی آن را به رایگان تعمیر کنید . ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که موارد بسیار نادری از استخر های بادی فروشگاه اینتکس نیاز به تعمیر پیدا می کنند .

استخر بادی خانوادگی مستطیلی

استخر های بادی با طرح های ساده همیشه مورد استقبال خریداران می باشد و این استخر ها در هر زمانی محبوبیت بالایی دارند. زیرا این استخر ها معمولا رده سنی وسیعی را دربرمی گیرد و خرید آن ها مقرون به صرفه است. از دیگر دلایل فروش بالای این گونه استخر ها می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. یک نمونه از این استخر های بادی که دارای طراحی زیبا و ساده ای است استخر بادی خانوادگی مستطیلی است که خرید آن بسیار مقرون به صرفه می باشد و در  ادامه ویژگی های آن را ذکر می کنیم. 


ظاهر جذاب استخر بادی 

این استخر بادی دارای طراحی ساده ای می باشد. استخر به صورت مستطیلی است که کفی بادشو دارد. کف استخر به صورت حبابی ساخته شده است که طبی بوده و مانع از اذیت شدن بدن در هنگام استفاده طولانی مدت می شود. دیواره استخر به صورت دو لایه ساخته شده است که هر یک از این لایه ها دارای دریچه باد جداگانه می باشند و در قسمت میانی دیواره کاملا محکم به هم پرس شده اند. وجود این دریچه های باد جداگانه باعث شده است بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاهی باد استخر را تخلیه کنید. دیواره استخر به صورت پهن طراحی شده است تا در صورت تکیه دادن افراد استخر واژگون نشود و تعادل خود را حفظ کند. بر روی بدنه استخر نیز طرح هایی از پرنسس های انیمیشن های مختلف نقش بسته است که به زیبایی محصول می افزاید. بدنه استخر بادی دارای رنگ غالب صورتی روشن بوده که در لبه های دیواره این رنگ تیره تر می شود. 


ابعاد استخر بادی 

این استخر بادی دارای طول 262 سانتی متر و عرض 175 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 51 سانتی متر است. اندازه این استخر به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده خانواده ها مناسب باشد و بتوانید از آن در تفریحات گروهی آبی استفاده کنید. استخر بادی برای استفاده چند نفر همزمان مناسب است و حتی می توانید در داخل استخر دراز بکشید. ظرفیت آب این استخر بادی معادل 890 لیتر آب می باشد. 


کیفیت بالای استخر بادی 

استخر بادی خانوادگی ساخت شرکت بست وی بوده که سال ها در تولید محصولات بادی در کل دنیا، نقش پررنگی را ایفا کرده است. این استخر بادی از مرغوب ترین مواد اولیه تولید شده است و سعی بر این بوده تا محصول نهایی بسیار کارآمد باشد. این استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که آن را از دیگر نمونه های مشابه متمایز می کند. وزن این استخر بادی با توجه به اندازه بزرگ آن، حدود 4 و نیم کیلوگرم بوده که وزنی ناچیز به حساب می آید. هم چنین استحکام و مقاومت این استخر بادی در برابر ضربه و فشار مثال زدنی است. زیرا تمامی ضربه های وارد شده به بدنه با توجه به انعطاف بالای استخر دفع می شود و هیچ گونه کششی بر روی لایه بیرونی بدنه وارد نمی شود. با این توضیحات با استفاده مداوم به بدنه استخر هیچ گونه آسیبی وارد نمی شود و کیفیت بدنه پایین نمی آید. 


موارد استفاده 

این استخر بادی دارای ابعادی مناسب می باشد که از کودکان 6 ساله به بالا تا بزرگسالان می توانند از آن استفاده کنند. با توجه به کیفیت بالای بدنه می توانید این استخر را ساعت ها مقابل نور آفتاب قرار دهید بدون اینکه نگران باشید بدنه استخر آسیب ببیند. هم چنین استفاده طولانی مدت از آن در فضاهای باز، در کیفیت استخر هیچ گونه اثری نخواهد گذاشت. از این استخر می توانید برای آب درمانی در فضاهای باز و مقابل آفتاب استفاده نمایید. با توجه به وزن پایین استخر بادی می توانید آن را در هر محیطی و در مسافرت ها به همراه خود ببرید و به راحتی آن را به هر مکانی حمل نمایید. به همراه این استخر بادی یک پمپ دستی نیز به شما داده می شود تا در هر محیطی که مایل بودید استخر را به سادگی راه اندازی کنید.
در پایان : برای خرید استخر بادی خانوادگی مستطیلی با قیمتی ارزان می توانید به سایت فروشگاه اینتکس تهران مراجعه نمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
890 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC رنگی
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی
وزن
4.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای کف ساده
مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...