استخر بادی خانگی بزرگ

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 969 لیتر
  • طول: 305 سانتی متر
  • عرض: 183 سانتی متر
4,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانگی بزرگ کالایی بسیار ویژه با مشخصات متفاوت در مقایسه با سایر محصولات شرکت بست وی می باشد که کیفیت بسیار خوبی دارد و ظاهر آن از برخی محصولات اینتکس الگو برداری شده است. بدنه این استخر بادی مستطیلی بوده و ساختار دیواره های آن سه طبقه می باشد و از سه بخش مختلف باد می شود. دیواره ها از بیرون و داخل آبی رنگ هستند و سایر قسمت های بدنه سفید رنگ می باشند. لبه های استخر میزبان چهار عدد جا لیوانی می باشد که به دلیل بزرگی آن می توان بطری را نیز در این قسمت قرار داد. درون استخر سه عدد صندلی قرار داده شده که یکی از آنها دو نفره بوده و استخر بادی مستطیلی است،  دو صندلی دیگر نیز در جهت مخالف بوده و مثلثی هستند که هر کدام از آنها می تواند میزبان یک نفر باشد. در مجموع این استخر برای چهار بزرگسال و چند کودک کاملا مناسب بوده و فضای کافی را دارد. جنس بدنه آن به صورت کامل در تمامی قسمت ها از وینیل بوده و فشار وارده را به سادگی تحمل می کند. علاوه بر این طول عمر بالایی نیز دارد. 

فروشگاه اینتکس برای اینکه بزرگتر ها نیز بتوانند استخر هایی را برای استفاده کردن داشته باشد ، این مدل محبوب خارجی یعنی استخر بادی خانگی بزرگ را موجود کرده است تا شما بتوانید آن را به بهترین شکل ممکن راه اندازی کرده و مورد استفاده قرار دهید . نگران بزرگ بودن این استخر بادی و راه اندازی سخت آن نباشید ، چرا که اصلا راه اندازی این استخر سخت نیست ، برای اینکه شما می توانید استخر بادی را در کوتاه ترین زمان ممکن ، راه اندازی کرده و استفاده کنید . برای اینکار پمپ های بادی وجود دارد که می توانید آن را از فروشگاه اینتکس نیز تهیه کنید . این پمپ ها قدرت بالایی دارند و می توانند سرعت بخشی موثری در هنگام راه اندازی استخر بادی داشته باشد . اگر دسترسی به برق دارید ، می توانید از پمپ باد برقی استفاده کنید ، ولی اگر فکر می کنید تا در برخی از شرایط دسترسی به پمپ باد برقی وجود ندارد ، بهترین راه این است که از پمپ های باد دستی استفاده کنید . 

ولی اصلا برای راه اندازی استخر بادی فوق از باد کردن تنها با دهان خود داری کنید ، زیرا این استخر بسیار بزرگ است و اینکار می تواند بسیار زمانبر و خسته کننده باشد . استخر بادی خانگی بزرگ ، می تواند هم برای کودکان و همچنین برای بزرگسالان یک استخر ایده آل و دوست داشتنی باشد ، شما باید این استخر را در فضای باز مانند حیاط راه اندازی کنید ، زیرا ابعاد بزرگی دارد ، مگر اینکه در پشت بام و یا پارکینگ خانه خود ، شرایطی را داشته باشید که بتوانید این استخر بادی را راه اندازی کنید . صندلی هایی که در استخر بادی وجود دارد ، استفاده از آن را بسیار آسان تر کرده است و به شما یا کودکان اجازه می دهد تا در یک شرایط بهتر بتوانید در داخل استخر ریلکس کرده و بنشینید . اینچنین احساس راحتی داشته باشید و لحظه های خوشی را رقم بزنید . ابعاد و سایر مشخصات این محصول را می توانید در بخش مشخصات مطالعه کنید .

استخر بادی خانگی بزرگ

استخر بادی خانگی بزرگ از جمله محصولات پر طرفدار در زمینه تفریحات آبی تمامی سنین است و می تواند در فضای بزرگی از منزل نصب و راه اندازی شود. استخر بادی دارای ظرفیت بالایی است و می تواند بهترین کارایی را داشته باشد. بیش ترین استفاده از این استخر بادی در فصول گرم سال است که می تواند فضایی آبی برای پایین آوردن دمای بدن افراد ایجاد سازد. علاوه بر آن از این استخر بادی می توان در فضاهای باز نیز استفاده کرد و به این صورت از وجود این محصول بهره مند شد. استخر بادی دارای بدنه ای با کیفیت مطلوب است و دارای جنس اورجینال می باشد. به این صورت دوام بسیار زیادی خواهد داشت تا افراد به راحتی بتوانند در طول سال های زیاد از آن استفاده کنند. استخر بادی ضخامت بدنه نیز دارد و علاوه بر آن سازگاری لازم به جهت استفاده در فضا های گوناگون را دارا می باشد. با این حال می بایست در حفظ و نگه داری آن دقت و توجه بسیاری کرد تا طول عمر محصول به مراتب بالا تر برود. برای خرید این محصول به مطالب زیر مراجعه کنید.


بدنه با کیفیت

استخر بادی تشکیل شده از بدنه ای با کیفیت و با دوام است که جنس آن نیز وینیل طرح چرم می باشد. این جنس مرغوب تری مواد اولیه در تولید محصولات بادی می باشد و با توجه به استفاده از آن و ارتباط با آب می تواند قابلیت های مختلفی را ایجاد سازد. به این صورت است که از محصول در فصول گرم سال استفاده مداوم می شود و می تواند در شرایط گرم و در زیر اشعه ها آفتاب نیز مطلوب باشد. از استخر بادی برای آب تنی استفاده می شود و در شرایط گرما دمای بدن را به میزان قابل توجهی پایین می آورد. در این حالت سبب ایجاد تفریحی خاص برای تمامی افراد در رده سنی مختلف می شود و می تواند بهترین کارایی را ایجاد کند. استخر بادی در قسمت کف بخش بادی دیگری دارد که راحتی را برای افراد ایجاد می کند و علاوه بر آن می تواند از خستگی آن ها در زمان بازی جلوگیری کند. با این وجود استفاده کنندگان رغبت بیش تری به استفاده از این محصول پیدا می کنند و می توانند زمان بیش تری را صرف آبتنی نمایند. با توجه به این که این محصول برای اعضای خانواده طراحی شده است در فضاهای بزرگ خانه نیز راه اندازی می شود.


ظرفیت و قابلیت محصول

یکی از نکات مهمی که در خرید این استخر بادی در نظر گرفته می شود ظرفیت این محصول است. ظرفیت این استخر بادی 969 لیتر آب است که می تواند از هدر رفتن آب اضافی جلوگیری کند و آب را به همین میزان استفاده نماید. با این وحود افراد قادر به استفاده از محصول با آب کم می باشند و می توانند لذت کافی را ببرند. قابلیت های محصول سبب می شود تا آن را مدت زمان طولانی تری استفاده کرد و به صورت دائمی آب را در داخل آن نیز قرار داد. چرا که بدنه در معرض آب می تواند غیر قابل نفوذ باشد تا آب را به بیرون نشت ندهد. با این وجود آب داخل محصول نیز کم و زیاد نخواهد شد و به میزان مطلوبی خواهد رسید.


دیواره های محصول

این استخر بادی دارای ابعاد مستطیلی شکل است که می تواند برای استفاده افراد فضایی مفید را مهیا می سازد. این محصول دیواره هایی دارد که دارای ارتفاع مطلوبی است و در لبه های خود دارای چهار عدد جا بطری است. جا بطری به افراد این امکان را می دهد که در زمان بازی و تفریح بتوانند نوشیدنی و آب را در دسترس داشته باشند. چرا که بیش ترین استفاده از استخر بادی در گرما است به همین خاطر افراد بیش تر دچار تشنگی می شوند و در این زمان نیازمند آب و نوشیدنی های مختلف می باشند. 


خرید : استخر بادی خانگی بزرگ دارای قیمت مناسبی می باشد که با خرید از سایت اینتکس تهران خریداری می شود.  

نوع
خانگی
ظرفیت آب
969 لیتر
طول
305 سانتی متر
عرض
183 سانتی متر
ارتفاع
53 سانتی متر
جنس رویه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح چرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای صندلی های بادی سرخود
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای 4 جای مخصوص بطری
دارای دریچه تخلیه آب
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
بست وی
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
جنس کف
وینیل دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...