استخر بادی صندلی دار کودک سایز بزرگ

کد bestway 54158

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ظرفیت آب: 50 لیتر
  • طول: 232 سانتی متر
  • عرض: 229 سانتی متر
  • ارتفاع: 63 سانتی متر
3,505,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک و بزرگسال به همراه صندلی متصل با جنس بدنه از نوع PVC و ترکیب رنگ نارنجی از محصول فروشگاه اینتکس تهران نمایندگی فروش استخر بادی

استخر بادی کودک و بزرگسال صندلی دار از سری استخر های بادی کودک میباشد که در سال جاری توسط شرکت بست وی به تولید رسید. این استخر بادی با تم رنگی نارنجی ساخته شده است و دارای دیواره هایی از لایه های وینیل شفاف و شیشه ای میباشد که بخش اتصال دهنده لایه های آن  با رنگ نارنجی روشن تزیین شده است.طراحی این استخر بادی بزرگسال و کودک به گونه ای است که هنگام استفاده راحتی زیادی خواهی داشت و به راحتی میتوانید روی قسمت صندلی بنشینید. ترکیب رنگی استفاده شده در این تشک بادی زیبایی جالب توجیهی داشته و برای استفاده خانوادگی کاملا مناسب است. با توجه به ابعاد این استخر که با طول 232 و عرض 229 سانتی متر است که این استخر بادی برای یک یا دو بزرگسال به همراه دو تا سه کودک مناسب است . این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استخر بادی صندلی دار کودک سایز بزرگ استخری ساخته شده به صورت صدف است که شاید در همان نگاه اول متوجه این طراحی خاص و منحصر به فرد شوید . این طراحی دقیقا خلاقیت بالای شرکت بست وی را به رخ می کشد ، جایی که استخر نه به صورت مستطیلی بوده و نه شکل دایره ای دارد ، بلکه به صورت یک مثلث با اضلاع خمیده و منحنی می باشد که آن را شبیه به یک صدف کرده است . حتی اگر به داخل استخر بادی توجه داشته باشید ، یک سکو یا صندلی قرار دارد که کودکان و حتی بزرگسالان می توانند از آن بخش برای نشستن و استراحت کردن استفاده کنند . حتی در بالای سکوی این استخر بادی که شبیه به صدف طراحی شده است ، یک صندلی بادی نیز قرار داده شده است که شما می توانید حتی از آن هم برای نشستن در داخل استخر استفاده کنید . از آن جایی که این استخر بادی محدودیت سنی ندارد ، حتی بزرگسالان نیز می توانند از آن برای تفریحات خود استفاده کنند . 

دوام و کیفیت بالای محصول و لایه های استفاده شده در تولید استخر بادی است که می تواند به خوبی وزن بزرگسالان را نیز تحمل کند . ابعاد این استخر بادی نیز بزرگ است و مقدار ابی که نیاز دارد نیز مطمعنا بیشتر از سایر استخر های بادی خواهد بود . در ضمن این استخر بادی به صورت دولایه ساخته شده است و این ساختار می تواند به کیفیت استخر بادی بیافزاید . برای راه اندازی این استخر بادی می توانید از پمپ های باد کمک بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . پمپ های باد می توانند به صورت دستی ، برقی یا پدالی باشند که هر یک از ان ها مزیت های خاص خود را دارد . به طور مثال پمپ های باد دستی نیازی به برق ندارند ولی پمپ های باد برقی سرعت پمپاژ و راه اندازی سریع تر استخر را خواهند داشت . 

استخر بادی صندلی دار کودک

استخر بادی صندلی دار کودک محصولی جدید و جذاب از شرکت بست وی می باشد که با دقت و ظرافت تمام ساخته شده و قادر به ایجاد راحتی در محیط های مختلف و در تفریحات آبی برای کودکان می باشد. تمامی کودکان علاقه زیادی به تفریحات آبی دارند به همین منظور محصولات متعددی برای آن ها طراحی و تولید شده است که می تواند سرگرم کننده و با نشاط باشد. در دسته بندی این محصولات بادی استخر بادی مد نظر نیز جای دارد که برای تمامی کودکان ساخته شده است و سبب رضایت شما می شود و می توان آن را در تمامی تفریحات و مسافرت ها به همراه داشت و در مکان های مختلف از وجود آن بهره مند شد. این استخر بادی قادر به قرار گیری در حاشیه محل هایی مانند استخر و رودخانه و دریا می باشد که در آن جا در کنار بزرگ تر ها محلی امن و سالم نیز برای کودکان مهیا می شود و از ورود آن ها به فضای بزرگ این مجموعه های آبی جلوگیری می گردد. تمامی خصوصیات استخر بادی در زیر آمده است که به آن توجه کنید.


صندلی بادی ایمن و مقاوم

این استخر بادی بزرگسالان یک بخشی دارد که آن را در بین تمامی استخر های بادی منحصر به فرد کرده و سبب توجه تمامی افراد شده است. این بخش همان صندلی است که در داخل بدنه ایجاد شده و می تواند راحتی را برای کودکان فراهم کند و برای آن ها فضایی با آرامش را ایفا نماید. این بخش در وسط محصول واقع شده است. به طوری که کودکان می توانند هم بر روی این بخش نشسته و از فضا استفاده کنند و هم از بخش باقی مانده درداخل بدنه بهره ببرند و در آن جا با استفاده از وسایل بازی خود شروع به تفریح و سرگرمی نمایند. بخش صندلی به صورت استوار در بدنه باقی مانده است به طوری که با حرکات افراد و یا برخورد کودکان دچار تغییر موقعیت نمی شود و می تواند در شرایط عادی و کلی خود باقی بماند و برای کودکانی که علاقه به نشستن بر روی آن را دارند مفید باشد.


بدنه ای بی نظیر و باکیفیت

بخش های مختلف این استخر بادی از یک نوع پوشش تشکیل شده است که در محصولات بادی زیادی به کار می رود و علت این استفاده مداوم نیز برای مقاومت و کیفیت آن می باشد که در بین اجناس دیگر منحصر به فرد است و علاوه بر آن قیمتی مناسب نیز دارد. یکی دیگر از ویژگی های این بدنه سبک بودن آن می باشد و محصول را برای استفاده در محل ها و موقعیت های گوناگون مناسب می کند به همین منظور اغلب محصولات بادی وزنی ناچیز دارند و با این وزن ناچیز قابلیت های فراوانی را ایجاد می نمایند. جنسی از بدنه که مورد بحث می باشد از نوع وینیل براق است که در تمامی بخش ها به صورت رنگی و شیشه ای قرار دارد و شفافیت بی نظیری را ارائه داده است. با وجود این شیشه ای بودن و تو خالی بودن محصول مقاومت این پوسته زیاد بوده و برای چنین محصولی که در ارتباط با آب می باشد و مورد بازی کودکان است بسیار مناسب می باشد.


موارد استفاده از محصول

این استخر بادی زیبا برای استفاده در محیط های خانه در حمام های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین می توان آن را در داخل حیاط نیز پر از آب نمود و مورد استفاده قرار داد. به علاوه این استخر بادی در فضاهای بسته استخر ها نیز استفاده می گردد به طوری که ایجاد یک محوطه جداگانه برای کودکان می کند و برای آن ها در این فضا محلی امن به منظور تفریحات آبی فراهم می کند. در زمان استفاده کودکان به راحتی می توانند بر روی صندلی بادی وسط محصول بنشینند و از فضا لذت ببرند.


خرید

در زمان نیاز به خرید استخر بادی صندلی دار کودک به فروشگاه بزرگ اینتکس تهران مراجعه کنید و محصول را در اسرع وقت خریداری نمایید.

ظرفیت آب
50 لیتر
طول
232 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
63 سانتی متر
جنس بدنه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل براق
جنس کف
وینیل دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
0.4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار دولایه
دارای عمق مناسب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...