استخر بادی کودک طرح دار مستطیلی

کد YT-327C

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 530 لیتر
  • طول: 130 سانتی متر
  • عرض: 90 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح دار مستطیلی از سری محصولات شرکت اینتایم با ویژگی های بسیار می باشد که توانسته نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب کند.

استخر بادی کودک مستطیلی از سری محصولات شرکت اینتایم با ویژگی های بسیار می باشد که توانسته نظر خریداران و مشتریان را به خود جلب کند. این استخر در نوع خانگی طراحی و تولید شده است و دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد ، طول این استخر 130 سانتی متر ، عرض استخر 90 سانتی متر و ارتفاع آن 50 سانتی متر می باشد که با توجه به این ابعاد ظرفیت 530 لیتر آب را دارد. جنس رویه این استخر بادی از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کاری از پی وی سی طرح دار و جنس کف استخر از پی وی سی دولایه با مقاومت بالا می باشد. به همراه این استخر بادی کودکانه یک پمپ باد از نوع دستی مجزا وجود دارد که به استفاده آسان تر از این محصول کمک بسیاری می کند. 

اگر به دنبال یک استخر بادی جذاب برای استفاده در محیط های خانگی و یا در حمام برای آب تنی کودک خود هستید ، این محصول می تواند یکی از برترین گزینه ها برای شما به شمار بیاید . استخر بادی فوق دارای طراحی جذاب بدنه می باشد که به خوبی می تواند توجه کودک را به سمت خود جلب نماید و به همین خاطر در همان بتدای عرضه به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . این محصول در بدنه خود از پی وی سی استفاده کرده است ، ماده ای کاملا مقاوم در برابر فشار ، ضربه و همچنین دمای هوا که به همین خاطر می توانید از آن در محیط های بیرونی خانه نیز استفاده کنید . عمق آبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد برابر با 50 سانتی متر است که عمیق تر از سایر استخرهای بادی کودک هم رده خود می باشد .

همچنین با توجه به فضای بزرگ داخل این استخر می توانید تا ظرفیت دو نفره از آن استفاده کنید و به آب تنی بپردازید . بخش کف این استخر همانطور که در تصویر نیز مشخص است به صورت غیربادی ساخته شده است تا در حفظ تعادل به هنگام آب تنی گام های موثری را بردارد . وزن این محصول 2.8 کیلو گرم می باشد و با توجه به حجم کوچکی که در هنگام جمع آوری و خالی شدن از باد دارد ، به راحتی می توانید آن را در مسافرت ها نیز به همراه خود داشته باشید . برای راه اندازی این محصول می توانید از انواع پمپ باد دستی و یا برقی استفاده کنید که به صورت مجزا باید تهیه شود و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی و باد کردن این استخر چهار دقیقه می باشد . فروشگاه اینتکس تهران این استخر بادی کودک جذاب را برای شما فراهم آورده است و همین حالا می توانید سفارش خرید خود را ثبت و نهایی کنید .

استخر بادی کودک طرح دار مستطیلی

استخر های بادی کم جا همواره از محبوبیت بالایی در میان خریداران برخوردار می باشد. این محصولات به دلیل طراحی های ساده دارای استحکام قابل ملاحظه ای بوده و از دوام خوبی برخوردار هستند. به علاوه اغلب این محصولات رده سنی وسیعی را دربرمی گیرند و به همین دلیل تا سال ها برای کودک قابل استفاده می باشد. با وجود این دلایل، خرید این استخر های بادی مقرون به صرفه بوده و دلیلی برای استقبال بالای خریداران از این محصول می باشد. استخر بادی کودک طرح دار مستطیلی یکی از انواع این استخر های بادی بوده که با رنگ آمیزی جذاب، توانسته به فروش بالایی برسد. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 

استخر بادی کودک طرح دار مستطیلی | فروشگاه اینتکس


استخری با طراحی جذاب

این استخر بادی دارای فرمی مستطیلی شکل است. ساختمان این استخر بادی از استخر های بادی نسل اول پیروی می کند. این استخر بادی دارای یک کفی بادشو و طبی می باشد. بر روی این کفی یک دریچه باد وجود دارد. کفی استخر بادی بسیار نرم و راحت بوده به گونه ای که کودک در هنگام بازی کردن خسته نمی شود و در صورت افتادن کودک در کف استخر، کودک دچار آسیب نخواهد شد. دیواره استخر بادی نیز به صورت سه لایه ساخته شده است. این دیواره دارای سه لایه بادشو متصل به هم بوده که بر روی هر یک، دریچه باد مجزا تعبیه شده است. دیواره استخر بادی کاملا پهن می باشد و کودک به راحتی می تواند به دیواره تکیه بدهد. هم چنین در صورت برخورد کودک با دیواره، استخر بادی واژگون نمی شود. استخر بادی به صورت تک رنگ، به رنگ آبی می باشد و بر روی دیواره خارجی آن نقوش رنگی موجود است. طراحی این استخر بادی برای دختران و پسران مناسب بوده و جذابیت بالایی برای آن ها دارد. 


استخری کاربردی

استخر بادی مستطیلی از ابعاد مناسبی برخوردار می باشد. این استخر بادی با طراحی خاص خود، برای تمامی گروه های سنی مناسب بوده و ابعاد این استخر به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز بتوانند از آن استفاده نمایند. این یک مزیت مهم به شمار می رود زیرا به دلیل دارا بودن کیفیت عالی و طول عمر بالا، استخر بادی تا سال ها قابل استفاده است و نیاز شما را بابت خرید استخر بادی جدید برای کودک برطرف خواهد کرد. از این استخر بادی در فضاهای باز می توانید استفاده نمایید. می توانید این استخر بادی را در کنار استخر های معمولی بزرگسالان قرار دهید تا کودک با ایمنی کامل به بازی پرداخته و داخل استخر های بزرگسالان نشود. می توانید این استخر بادی را در مسافرت ها به همراه خود ببرید و در محیط مناسب اقدام به راه اندازی آن نمایید. از دیگر کاربردهای این استخر بادی، استفاده از آن برای مصارف آب درمانی سالمندان می باشد. زیرا به جهت دارا بودن کیفیت بالا، دماهای مختلف آب باعث افت کیفیت استخر بادی نخواهد شد. این استخر بادی را می توانید در مقابل آفتاب راه اندازی کنید و ضمن لذت بردن از گرمای آب، از نور خورشید نیز بهره مند شوید. قرار دادن این استخر بادی در برابر نور خورشید نیز از کیفیت آن کم نمی کند. 


کیفیت بی نظیر

استخر بادی از بهترین مواد اولیه و با استانداردهای روز دنیا تولید شده است. این استخر بادی از بدنه ای مقاوم و با استحکام بالا برخوردار می باشد. هم چنین دارا بودن رویه طرح چرم به استحکام بیش تر بدنه کمک می کند. استخر بادی وزنی کم تر از 3 کیلوگرم دارد که با توجه به ابعاد محصول، وزنی ناچیز محسوب می شود. برای جابه جایی استخر بادی باید آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. چنانچه در صورت استفاده نادرست به بدنه استخر بادی آسیبی وارد شد، برای تعمیرات تخصصی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان در اسرع وقت، استخر بادی را برای شما تعمیر کنند. 


روش خرید

استخر بادی کودک طرح دار مستطیلی را می توانید با قیمتی ارزان از سایت فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
530 لیتر
طول
130 سانتی متر
عرض
90 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس بدنه
PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
دستی مجزا
وزن
2.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتام

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...