استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 702 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
3,190,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک از سری محصولات زیبا و فوق العاده شرکت بست وی با ویژگی های منحصربه فرد و فوق العاده

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک از سری محصولات زیبا و فوق العاده شرکت بست وی می باشد که دارای ابعاد کوچک تر نسبت به هم نوع خود است و تنها تفاوت این دو محصول در ابعاد آن ها می باشد. طول استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک 229 سانتی متر ، عرض استخر بادی 152 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد. بست وی برندی بزرگ و نامدار می باشد که تولیدات بسیاری در زمینه محصولات بادی از جمله استخر های بادی دارد که اکثر کشور های جهان صادر می شود. جنس رویه این استخر بادی از پی وی سی ، جنس بخش کناری استخر از پی وی سی طرح دار زیبا و جنس کف نیز از پی وی سی دولایه می باشد که مقاومت بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است که استفاده از استخرهای بادی کودک بسیار کاربردی بوده و برای تفریح مناسب بوده و سرگرمی بسیار مفرح و استانداردی برای کودکان به همراه دارد. وزن 5 کیلوگرمی این محصول از دیگر ویژگی های آن می باشد که می توان به راحتی محصول را جابجا کرد واز دیگر تفاوت های این استخر با نوع بزرگتر آن می باشد و حتی می توان در سفر ها نیز از استخر بادی مستطیلی کوچک استفاده نمایید . این محصول را می توانید با کمترین قیمت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

استفاده از متریال پی وی سی برای ساخت بدنه این استخر بادی که دارای انعطاف پذیری بالایی است باعث شده تا در هنگام جمع آوری فضای بسیار کمی را اشغال کند و پس از استفاده به راحتی بتوانید آن را گوشه ای از کمد دیواری قرار دهید . همچنین از این رو و با توجه به کم حجم بودن استخر در هنگامی که جمع آوری شده است ، می توانید آن را در مسافرت ها به همراه خود داشته باشید و در این خصوص کار سختی نخواهید داشت . طراحی فانتزی دیواره های بیرونی این استخر بست وی باعث شده تا به خوبی بتواند با کودکان ارتباط برقرار کند و به فروش فوق العاده ای در همان ابتدای ورود به بازار جهانی دست یابد .

گفتنی است که مواد اولیه بکار گرفته شده در ساختار بدنه این محصول کاملا در برابر نور خورشید ، دمای بالای هوا و شرجی و رطوبت مقاوم می باشد و به همین خاطر برای استفاده از استخر در محیط های روباز علاوه بر محیط های سرپوشیده ، محدودیتی نخواهید داشت و بهترین انتخاب برای آب تنی کودکان در فضای باغ  و ویلا می باشد . البته گفتنی است که این محصول در بسیاری از محیط های خانگی همانند پشت بام منازل و یا حیات خانه ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به فضایی که دارد برای آب تنی دو الی سه کودک به خوبی استانداردسازی شده است . ارتفاع این استخر بادی 56 سانتی متر می باشد که در هنگام پر کردن آن باید توجه داشته باشید تا ظرفیت نود درصدی آن را از آب پر کنید تا بهترین بازخورد را بگیرید و به گفته برند سازنده برای استفاده رده سنی بالای شش سال استانداردسازی شده است .

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک یکی دیگر از تولیدات کارخانه اینتکس در زمینه استخر های بادی طرح آکواریوم می باشد. این استخر بادی طراحی شاد و کودکانه و طول عمر بالایی داشته به طوری که می توانید تا سال های طولانی از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این محصول قابلیت استفاده به عنوان استخر بادی آبی و استخر توپ بادی را داشته و شما می توانید آن را در فضاهای باز و سرپوشیده راه اندازی کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به تحلیل کامل ساختار این محصول و معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر با این استخر بادی و خرید استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک توصیه می کنیم همراه با ما باشید.


طراحی جذاب استخر بادی

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک 

در بخش نخست قصد داریم به معرفی کامل ظاهر استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک بپردازیم. زیرا بخش ظاهری استخر بادی برای استفاده کودکان نیاز به طراحی جذاب و رنگی داشته و از سوی دیگر استاندارد های جهانی را رعایت کرده تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تامین سازد. استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک یک محصول با ابعاد مستطیل شکل می باشد. قخش کف محصول ساده و سفید رنگ بوده اما دیواره های داخلی آن آبی انتخاب شده است. لبه بالایی محصول نیز ساده و سفید می باشد. اما زیباترین بخش طراحی ظاهری استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک مربوط به بدنه خارجی آن است. دنیای زیر آب برای کودکان همواره جذاب و مرموز بوده و به سمت آن کشیده می شوند. به همین دلیل بوده برای بخش ظاهر این استخر بادی از گروه موجودات دریایی و آکواریومی استفاده شده و رنگبندی شادی برای افزایش هیجان کودک در زمان بازی برای آن ها انتخاب شده است. دیواره این استخر بادی از سه لایه تشکیل شده که هر یک از لایه ها برای راه اندازی دارای یک دریچه باد اختصاصی هستند. شما می توانید با استفاده از این دریچه ها و با کمک یک عدد پمپ باد مخصوص لوازم بادی اینتکس در زمانی کوتاه این محصول را برای استفاده فرزند خود آماده کنید.


بدنه مقاوم استخر بادی

دوام و مقاوم ماندن بدنه مستلزم استفاده از مواد اولیه و جنس بدنه باکیفیت می باشد. این نوع انتخاب جنس بدنه موجب می شود تا طول عمر استخر بادی تضمین شده و شما بتوانید تا سال های طولانی از آن استفاده کنید. استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک یک استخر بادی باکیفیت بوده که امکان استفاده در فضاهای باز و سرپوشیده و تمامی فصول سال را دارد. رویه اصلی این استخر بادی و مهم ترین بخش بدنه را تشکیل داده از پلاستیک فشرده پی وی سی طرح چرم تولید می شود. بخش کناری استخر بادی که شامل دیواره خارجی و طرح آکواریوم استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک بوده از نوع پی وی سی مات طرح دار است. کف استخر بادی که حساسیت فوق العاده زیادی داشته و در زمینه طول عمر محصول تاثیر بسزایی داشته از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این استخر بادی باکیفیت بوده طول عمر بالایی دارد. شما می توانید بدون نگرانی از انواع تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر تابش نور مستقیم خورشید به بدنه ، دماهای مختلف آب و... تا سال های طولانی از این استخر بادی استفاده کنید.


قابلیت های استخر بادی

استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک یک محصول کاربردی برای استفاده همزمان دو الی سه کودک بوده که به دلیل ابعادی که داشته بزرگسالان نیز می توانند از تفریح در مخزن استخر لذت ببرند. زیرا طول این استخر بادی مستطیل شکل برابر با 229 سانتی متر بوده و عرض آن 152 سانتی متر می باشد. ارتفاع دیواره های این استخر بادی از بخش کف تا بالاترین میزان دیواره آن بالغ بر 56 سانتی متر است. این ابعاد قادر بوده تا 702 لیر آب را در خود جا بدهد. از این استخر بادی می توانید به عنوان استخر توپ کودک در مهدکودک و پارک ها نیز استفاده کنید.


خرید استخر بادی

شما می توانید از طریق مراجعه حضوری به نمایندگی اینتکس اقدام به خرید استخر بادی طرح ماهی مستطیلی کوچک نمایید. در غیر این صورت برای صرفه جویی در وقت و هزینه با مراجعه به وب سایت فروشگاه intex اقدام به سفارش این استخر بادی اصل با کمترین هزینه تحویل سریع کنید.

نوع
خانگی
ظرفیت
702 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات طرح دار
جنس کف
PVC دولايه
وزن
5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
مناسب سنين بالای 6 سال
ساک حمل
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...