استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا

کد Hr-990

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: مستطیلی
  • ظرفیت آب: 90 لیتر
  • طول: 109 سانتي متر
  • عرض: 80 سانتي متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی مستطیلی طرح دریا یکی از استخر های بادی جدید می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که استفاده از آن را هم برای کودکان و هم بزرگسالان میباشد.

استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا یکی از استخر های بادی مستطیل جدید می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد که استفاده از آن را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان لذت بخش می کند. این استخر بادی با طرح حیوانات و گیاهان دریایی در قسمت بیرونی خود و بر روی زمینه آبی رنگ طراحی شده است که باعث به وجود آمدن جلوه بسیار زیبا برای آن شده است. بخش اصلی بدنه دو طبقه بوده و مستطیلی است. با اینکه ضخامت دیواره های آن کمی زیاد است اما برای افزایش امنیت می توان آن را یک مزیت به حساب آورد. کف استخر نیز از نوع بادشو بوده و حین استفاده از آن احساس راحتی خواهید کرد. 

ساختار دیواره های این استخر بادی به صورت طبقه های مجزا از هم ساخته شده است که هر کدام از این بخش ها به صورت مجزا باد شده و راه اندازی می شوند . برای راه اندازی این استخر در بخش هایی از بدنه دریچه های دو کاره تعبیه شده است که علاوه بر راه اندازی در جهت تخلیه سریع باد نیز نقش بسزایی دارند . این دریچه ها قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارند و با توجه به تست های صورت گرفته می توان گفت که برای راه اندازی این استخر مدت زمان دو الی سه دقیقه ای را نیاز خواهید داشت . وزن این محصول به نسبت سایر استخرهای بادی هم اندازه خود سبک تر است و بالغ بر دو کیلو گرم می باشد که نشان از این امر دارد و مشکلی برای جا به جایی آن نخواهید داشت .

فضای داخلی این استخر بادی به گفته شرکت سازنده مناسب برای استفاده دو نفره کودک می باشد و بهترین انتخاب برای استفاده در محیط های خانگی همچون حمام است . البته گفتنی است که ساختار بدنه این محصول از وینیل یا همان پی وی سی طرح چرم ساخته شده است که با توجه به رویه الیاف داری که دارد می توانید با خیالی راحت از آن در فضای باز و به زیر نور خورشید نیز استفاده کنید و به خوبی برای این فضاها استانداردسازی شده است . میزان 90 لیتر آب برای پر کردن درون این استخر نیاز خواهید داشت که پر کردن آن کار سختی نیست . به عنوان سخن پایانی می توان گفت که اگر به دنبال خرید استخر بادی جمع و جور و با کیفیت و مقرون به صرفه هستید این گزینه می توانید یکی از برترین مدل ها برای شما باشد که همین حالا می توانید آن را از نمایندگی اینتکس تهران سفارش دهید .

استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا

​استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا | اینتکس

استخر های بادی مستطیلی با توجه به فضای کمی که اشغال می کنند قابلیت استفاده در محیط های محدود را به شما می دهند. این استخر های بادی کاربردهای متنوعی دارند که آن ها را به استخر هایی محبوب تبدیل کرده است. استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا، یک استخر بادی با قابلیت های بی نظیر می باشد که توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران به فروش می رسد. این استخر بادی را مورد بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر جذاب استخر بادی

استخر بادی طرح دریا از استخر های زیبا و پرفروش مخصوص کودکان می باشد. این استخر بادی طراحی جذابی داشته که مورد پسند کودکان و حتی بزرگسالان است. استخر بادی طرحی مستطیلی شکل دارد که کفی آن به صورت طبی ساخته شده است. کفی استخر بادی به صورت منعطف ساخته شده که بسیار نرم و راحت است و برای بازی های طولانی مدت کودک نیز مناسب می باشد. کفی استخر بادی به رنگ آبی طراحی شده است. بر روی این کفی یک دریچه باد وجود دارد که برای باد کردن کفی به کار می رود. دیواره استخر بادی به صورت پهن ساخته شده است. به همین دلیل کودک به راحتی می تواند به استخر بادی تکیه دهد بدون اینکه استخر بادی دچار لغزش شود. هم چنین به دلیل پهن بودن دیواره در صورت برخورد کودک با بدنه، استخر بادی واژگون نمی شود. دیواره استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است و بدنه ای آبی رنگ دارد که بر روی آن تصاویر فانتزی رنگی نقش بسته است. این دیواره به صورت دولایه می باشد. بر روی هر یک از لایه های این دیواره یک دریچه باد تعبیه شده است که به صورت مجزا باد می شوند. استخر بادی طرح دریا از ظاهر جالبی برخوردار است که مورد علاقه کودکان واقع می شود. 


کیفیت ساخت

این استخر بادی از بهترین نوع پلاستیک فشرده تهیه شده است. مواد اولیه این استخر بادی از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه موجود در بازار می باشند و طول عمر بسیار بالایی دارند. هم چنین این نوع بدنه در برابر آفتاب مقاومت خوبی داشته و نور مستقیم خورشید بر کیفیت این استخر بادی تأثیری ندارد. بدنه استخر بادی انعطاف بالایی دارد و در برابر ضربه و فشار مقاوم می باشد. جنس بدنه استخر بادی به گونه ای است که استحکام بالایی داشته و ضربه های ناشی از بازی کردن کودک را دفع می کند. به دلیل مقاومت بالای بدنه استخر بادی، از این استخر بادی در فضاهای باز می توانید استفاده نمایید. برای داشتن طول عمر بالا، در هنگام استفاده از استخر بادی باید نکات نگه داری را رعایت بفرمایید. بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال دارد. از قرار دادن این استخر بادی در مجاورت آتش و اشیای داغ خودداری کنید. استخر بادی را پس از راه اندازی بر روی زمین نکشید و برای جابه جایی استخر بادی آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. مراقب باشید تا کودک اشیای تیز را به بدنه استخر بادی نزدیک نکند. برای راه اندازی این استخر بادی، محیطی را انتخاب کنید تا سنگ و چوب های تیز نداشته باشد. پس از استفاده از پرش بر روی استخر بادی خودداری کنید. در صورتی که بدنه استخر بادی دچار آسیب شد می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران جهت تعمیرات تخصصی تماس بگیرید. 


مشخصات فنی استخر بادی

استخر بادی مستطیلی دارای طول 109 سانتی متر و عرض 80 سانتی متر و ارتفاع 30 سانتی متر می باشد. این استخر بادی برای استفاده کودکان بالای 1 سال طراحی شده است و از ایمنی کاملی برخوردار می باشد. استخر بادی گنجایش نگه داری 90 لیتر آب را دارا است. این استخر بادی در برابر دماهای مختلف آب مقاوم بوده و دماهای متفاوت بر روی کیفیت بدنه استخر بادی اثری نخواهد داشت. 


روش خرید

استخر بادی کودک مستطیلی طرح دریا را با قیمتی ارزان می توانید از طریق سایت اینتکس تهران سفارش دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
مستطیلی
ظرفیت آب
90 لیتر
طول
109 سانتي متر
عرض
80 سانتي متر
ارتفاع
30 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
ساختار بدنه دو لایه
مناسب سنین بالای 1 سال
دارای طراحی شیک و کودک پسند
مقاوم در برابر دمای مختلف آب
دارای کف بادی
مناسب سنین کودکان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
شرکت سازنده

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...