استخر بادی کودک رنگ نارنجی طرح دار اینتکس

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 702 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 152 سانتی متر
2,800,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگ نارنجی طرح دار اینتکس محصولی جدی با ساختاری سه لایه بوده که دارای ابعاد و ظاهری مستطیل شکل است. این محصول زیبا که در سال جدید توسط این کمپانی مشهور به بازار عرضه شده در مدت کوتاهی به دلیل کیفیت بالای جنس بدنه و طول عمر بسیار زیاد خود توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. جنس بدنه استخر بادی مستطیل از نوع پی وی سی تولید شده زیرا مرغوبیت ان موجب می شود محصول در برابر تغییرات جوی هوا و دماهای مختلف اب مقاوم باقی مانده و تابش مستقیم نور خورشید نتواند بافت ان را دچار اسیب نماید. این محصول سه لایه دارای سه دریچه باد مجزا بوده و با استفاده از یک پمپ باد استاندارد در زمان کوتاهی راه اندازی می شود. بر روی بدنه محصول طرح های فانتزی زیبایی برای تطبیق ظاهر محصول با روحیات کودکان وجود دارد. این محصول به دلیل وزن کم و سهولت راه اندازی و دوام جنس بدنه برای استفاده در فضای باز و سفر توصیه می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. 

اگر به دنبال این هستید که با خرید استخر بادی در واقع با یک تیر دو نشان بزنید و علاوه بر استخر کودک صاحب یک زمین والیبال کودک نیز شوید باید بگوییم که بهترین انتخاب برای شما همین محصول می باشد . این استخر بادی در قسمت وسط خود دارای تور مجزا از بدنه می باشد که در مواقع دلخواه به راحتی می توانید آن را راه اندازی کنید و از دیدن والیبال بازی کردن کودک خود درون آب لذت ببرید . ستون های تعبیه شده برای نگهداری تور والیبال به همراه تمامی قسمت های دیگر بدنه به صورت کاملا بادی می باشند و هیچگونه خطری در هنگام استفاده ، کودکان را تهدید نخواهد کرد و از این استخر بادی می توان به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات تفریحات آبی برند بست وی یاد کرد .

گفتنی است که تور تعبیه شده بر روی بدنه این استخر بادی به همراه ستون های آن کاملا مجزا از بدنه می باشند و در صورت عدم تمایل در مواقع دلخواه می توانید آن را از بدنه استخر جدا کنید . کف این استخر بست وی به صورت غیربادی می باشد تا در هنگام جنب و جوش های کودکانه تعادل کودک و استخر به خوبی حفظ شود . درون بسته بندی این استخر بادی یک توپ بادی مخصوص والیبال به همراه برچسب تعمیرات وجود دارد . لازم به ذکر است که راه اندازی این استخر بادی توسط دریچه های تعبیه شده در قسمت های مختلف بدنه امکان پذیر است و برای این امر می توانید از انواع پمپ باد های دستی و یا برقی استفاده کنید . مدت زمان راه اندازی این استخر بادی سه دقیقه می باشد و برای این امر کار سختی را پیش رو نخواهید داشت .

استخر بادی کودک رنگ نارنجی طرح دار اینتکس

استخر بادی کودک رنگ نارنجی طرح دار اینتکس

استخرهای بادی با طراحی ساده بسیار مورد توجه خریداران استخر بادی برای کودکان می باشد. زیرا فضای کمی را اشغال می کند و در منزل هم می توان از آن ها استفاده کرد. به علاوه دارای طرح های گوناگون می باشد و کیفیت بالایی دارد. هم چنین این استخر ها دارای قیمتی مناسب می باشند. ساختار این استخر ها به گونه ای است که به دلیل سادگی طراحی امکان آسیب کم تری به بدنه آن وجود دارد. به علاوه راه اندازی این استخر ها بسیار راحت بوده و به سادگی در هر محیطی می توانید آن را راه اندازی نمایید. استخر بادی کودک رنگ نارنجی طرح دار اینتکس یکی از بهترین استخرهای این رده می باشد که در فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران با قیمتی ارزان عرضه می شود. 


طراحی ساده استخر 

استخر بادی کودک به شکل مستطیل می باشد که دیواره آن از سه لایه مجزا تشکیل شده است. هر یک از این لایه های بادی دارای دریچه باد مجزا می باشند که استحکام استخر را بالا می برد. هم چنین دیواره استخر طرح دار می باشد. دیواره استخر به رنگ نارنجی روشن است که طرح های کودکانه سفید و زرد و سبز بر روی آن وجود دارد. لبه دیواره استخر نارنجی تیره است و دیواره داخلی استخر نیز به صورت تک رنگ و بدون طرح می باشد. کف استخر یک تکه است و دریچه باد جداگانه دارد. 


کاربردهای متفاوت استخر 

این استخر بادی دارای ابعادی به مشخصات طول 229 سانتی متر، عرض 152 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر می باشد. این استخر دارای اندازه ای نسبتا بزرگ است که برای خانواده هایی که دارای چند کودک می باشند مناسب است. به این دلیل که هم مقاومت استخر بسیار بالا است و چند کودک با هم می توانند به طور هم زمان از این استخر استفاده کنند. به علاوه اندازه استخر بادی نیز مناسب برای استفاده چند کودک می باشد. جنس بدنه این استخر به گونه ای است که می توانید از آن در فضاهای باز و در مقابل آفتاب استفاده کنید بدون اینکه جنس استخر بادی دچار افت کیفیت شود. این استخر را می توانید در فضاهای باز به سادگی راه اندازی نمایید. فقط کافی است استخر را از بسته بندی خارج کرده و توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس تهران) آن را توسط دریچه های هوای متعدد که بر روی بدنه موجود است باد کنید. خواهید دید که در زمان کوتاهی آن راه اندازی می شود. هم چنین شما می توانید داخل این استخر را به جای آب، از توپ های رنگی پر کنید و به جای استخر توپ از آن استفاده نمایید. اندازه این استخر بادی به گونه ای است که علاوه بر کودکان، بزرگسالان نیز می توانند به راحتی از آن استفاده نمایند. 


طول عمر بالای بدنه 

بدنه این استخر از بهترین و مرغوب ترین مواد طرح دار تولید شده است و کف استخر نیز دولایه می باشد. کیفیت بالای این استخر به گونه ای است که به راحتی می توانید سال ها از آن استفاده کنید بدون اینکه درزهای استخر باز شوند و یا بدنه استخر پاره شود. درزهای استخر به خوبی پرس شده اند و با خاطر آسوده کودکان می توانند در آن به بازی بپردازند. فقط باید مراقب باشید کودک اشیای تیز را به بدنه فرو نکند و یا استخر را بر روی زمین ناهموار نکشد. با رعایت همین نکات ساده، استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد. وزن بسته بندی این استخر نیز 5 کیلوگرم است که به سادگی می توانید آن را در هر جایی حمل کرده و همراه خود ببرید. اگر به بدنه استخر آسیب جزئی رسید می توانید آن را توسط برچسب تعمیرات، ترمیم نمایید. 


روش های خرید استخر بادی 

برای خرید این استخر بادی با ارزان ترین قیمت می توانید به فروشگاه مرکزی اینتکس تهران مراجعه کنید و سفارش خود را ثبت نمایید. و یا برای مشاوره و سفارش می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید.

نوع
خانگی
ظرفیت
702 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
وزن
5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای کف ساده
ساک حمل
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...