استخر بادی کف بادی بست وی

کد bestway 43321

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 725 لیتر
  • قطر: 185 سانتی متر
  • ارتفاع: 50 سانتی متر
2,850,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگسال کف بادی طرح دار بادی یکی از جدیدترین محصولات شرکت بست وی می باشد که با کیفیتی بسیار بالا تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول زیبا را می توانید با قیمتی بسیار مناسب از فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . بدنه این محصول از جنس پی وی سی سه لایه ضخیم می باشد که بسیار مقاوم در برابر فشار و دما مختلف آب می باشد . این محصول با توجه به طرح و رنگ بنذی زیبایی که دارد از محبوبیت خاصی میان مصرف کنندگان برخوردار می باشد .


این استخر بادی دارای ابعاد و وزن بسیار مناسب می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند  از این محصول در مکان های مختلف مانند منزل و ویلا ها استفاده نمایید و لذت یک روز آبی را تجربه نمایید . در قسمت زیرین این استخر یک دریچه خروجی آب وجود دارد که به شما کمک می کند آب محصول خود را در کمترین زمان ممکن تخلیه نمایید . این محصول را شما می توانید با یک پمپ دستی یا برقی در مدتی کوتاه به راحتی باد کرده و از ان استفاده نمایید .


شرکت اینتکس برای رضایت بیشتر مشتریان خود یک مهلت تست 48 ساعته برای محصولات قرار داده که به شما کمک می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان حاصل فرمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی طرح دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

استخر بادی کف بادی بست وی

محصولات بادی ساخته شده توسط شرکت بست وی در تمامی نقاط جهان شناخته شده می باشد. شرکت بست وی تولید کننده محصولات بادی بسیار با کیفیت و با قیمتی مقرون به صرفه می باشد و تمامی تولیدات این شرکت بزرگ از بالاترین استانداردهای روز دنیا برخوردار می باشد. از سری محصولات تولید شده توسط این تولید کننده استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد. این استخر های بادی در سایزها و اندازه های مختلف برای تمامی گروه های سنی تولید شده اند و شما با توجه به تمامی نکات می توانید استخر بادی مورد نیاز خود را انتخاب کرده و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید. استخر بادی کف بادی بست وی یک استخر بادی با طراحی استخر های بادی نسل اول می باشد که دارای ظاهر زیبا و جذاب می باشد. این استخر بادی را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. 


ظاهر زیبا و جذاب 

این استخر بادی بزرگسالان به صورت گرد ساخته شده است. استخر بادی دارای کف بادی می باشد. کفی استخر از فناوری طبی بهره مند است. در کف استخر بادی یک دریچه باد تعبیه شده است که برای باد کردن کفی و تخلیه باد کفی استفاده می شود. کفی استخر دارای انعطاف بالایی می باشد که بسیار نرم و راحت است و کودک در صورت استفاده طولانی مدت از استخر بادی خسته نشده و پاهای او اذیت نمی شود. کفی استخر بادی به رنگ آبی می باشد. دیواره استخر بادی نیز ساختمان جالبی دارد. دیواره استخر بادی به صورت سه لایه ساخته شده است. دیواره استخر بادی از سه حلقه بادی متصل به هم تشکیل شده است. بر روی هر یک از این حلقه ها یک دریچه باد مجزا قرار دارد. دیواره استخر بادی به صورت شفاف ساخته شده است. بر روی این دیواره شفاف تصاویر ماهی های فانتزی و موجودات دریایی به صورت رنگارنگ نقش بسته است. دیواره زیبایی منحصر به فردی دارد که کودک از دیدن آن شگفت زده می شود. دیواره استخر بادی ضخیم می باشد. لبه دیواره به رنگ آبی است. به دلیل ضخامت دیواره، کودک به راحتی می تواند به دیواره تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی متزلزل شود. 


کیفیت استخر بادی 

استخر بادی بست وی از جنس بدنه وینیل ساخته شده است. این جنس بدنه بسیار مرغوب می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. هم چنین محصول ساخته شده از این جنس سبک می باشد و امکان جابه جایی و حمل آسان را به شخص می دهد. این استخر بادی در برابر ضربه های ناشی از بازی کردن کودکان انعطاف نشان داده و تمامی ضربه ها را دفع می کند و بدنه استخر هیچ آسیبی نمی بیند. کیفیت بدنه استخر بادی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید این استخر را در فضاهای باز و در برابر نور خورشید قرار دهید تا کودک به بازی بپردازد. استخر بادی در صورت رعایت کردن نکات نگه داری دارای طول عمر بالایی می باشد. در صورت آسیب دیدن بدنه استخر بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


کاربردهای متنوع

از این استخر بادی در مسافرت ها و کمپینگ ها می توانید استفاده نمایید. از این استخر بادی می توانید در کنار ساحل و در کنار استخر های معمولی استفاده کنید تا کودک به راحتی و با ایمنی کامل به بازی بپردازد. از این استخر بادی به عنوان وان بادی می توانید در حمام و برای استحمام کودک استفاده نمایید. با قرار دادن این استخر بادی در حمام، فضای حمام را برای کودک لذت بخش نمایید. از این استخر بادی می توانید در اتاق کودک و به عنوان استخر توپ استفاده نمایید. استخر را در اتاق کودک راه اندازی کرده و داخل استخر را از توپ های رنگی پر کنید. به دلیل شفاف بودن دیواره استخر، ریختن توپ های رنگی زیبایی بی نظیری به استخر بادی می بخشد. 


روش خرید

برای خرید استخر بادی کف بادی بست وی با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید و یا از طریق سایت اینتکس تهران می توانید سفارش خود را ثبت کنید و استخر بادی را درب منزل تحویل بگیرید. 

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
725 لیتر
قطر
185 سانتی متر
ارتفاع
50 سانتی متر
جنس رویه
وینیل
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل ضخیم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای ساختار سه طبقه ای
پرتابل
وزن کم
دارای وزن مناسب
دارای بدنه از جنس پی وی سی
دارای دفترچه راهنما
دارای طرح و رنگ بندی متنوع
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...