استخر بادی کودکان طرح وان حمام

کد intex 57403 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 102 لیتر
  • طول: 166 سانتی متر
  • عرض: 100 سانتی متر
1,170,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودکان در نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت ارزان عرضه ی محصولات بادی اینتکس و ارسال به سراسر کشور ، استخر بادی اینتکس مدل 57403np19

استخر بادی کودکان طرح وان حمام کف باد شو ، با قیمت مناسب برای استفاده در حمام به عنوان وان بادی ، حیاط و حتی در اتاق کودک به عنوان استخر توپ بادی که بازی مفرح و بی خطر برای کودک دلبند شماست. طول این استخر بادی 166 سانتی متر و عرض آن 100 سانتی متر و ارتفاع 29 سانتی متر ، استخر بادی اینتکس همراه با پمپ باد و برچسب تعمیر می باشد. استخر بادی مستطیل دارای دریچه تخلیه آب در رنگ سفید و آبی می باشد. محصولات بادی شرکت اینتکس را جنس مرغوب و کیفیت عالی و همچنین قیمت مناسب خریداری کنید. 

این استخر بادی که ساخت برند اینتکس می باشد دارای آناتومی استاندارد می باشد و در همین راستا در بخش کف آن از لایه های باد شونده استفاده شده است . این لایه های باد شونده به صورت مواج در آمده اند تا علاوه بر اینکه از سر خوردن کودک به خوبی جلوگیری به عمل می آورند ، سطحی یکدست و نرم را برای بازی فراهم آورند تا کودک به هنگام بازی در طولانی مدت دچار خستگی نشود . فضای داخلی این استخر بادی مناسب برای استفاده دو یا سه کودک زیر 5 سال می باشد که این سن استفاده توسط شرکت سازنده بر روی بسته بندی درج شده است اما توصیه می شود با توجه به قد کودک و ارتفاع استخر می توانید بدون دغدغه از آن بهره مند شوید .

بدنه این استخر بادی ساخته شده از بهترین متریال ساخت محصولات بادی می باشد . برند اینتکس در ساخت این محصول از پی وی سی چرمی کمک گرفته است که به صورت کاملا سیقل داده شده می باشد و سازگاری بسیار بالایی با بدن کودک دارد ، علاوه بر آن در بخش کف این استخر بادی از پی وی سی دو لایه چرمی استفاده شده است که کیفیت ، دوام و طول عمر بالایی دارد . وزن این محصول 1.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و راه اندازی این استخر بادی کودک اینتکس در مدت زمان دو الی سه دقیقه ای صورت می گیرد . برای راه اندازی کافیست پمپ باد دستی و یا برقی خود را به دریچه باد تعبیه شده در بدنه وصل نمایید .

استخر بادی کودکان طرح وان حمام

استخر بادی کودکان طرح وان حمام 

استخر های بادی کودک در مدل های مختلف تولید شده اند. این استخر های بادی با قابلیت های گوناگون ساخته شده و برای مصارف مختلف خریداری می شوند. یک سری از این استخر های بادی برای استفاده تمامی گروه های سنی، اعم از کودکان و بزرگسالان مناسب می باشد و رده سنی وسیعی را شامل می شود. به دلیل کاربرد وسیع این استخر های بادی، خریداران مایل به خرید این گونه محصولات هستند. زیرا این استخر های بادی تا سال ها قابل استفاده می باشند و کودک تا مدت طولانی نیازی به خرید استخر بادی جدید نخواهد داشت. به همین دلیل خرید این استخر های بادی بسیار مقرون به صرفه می باشد. استخر بادی کودکان طرح وان حمام یکی از استخر های بادی مناسب و با کاربردهای چند گانه می باشد که توسط شرکت بزرگ اینتکس ساخته شده است. این استخر بادی در نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران موجود می باشد. در ادامه به نقد و بررسی این استخر بادی می پردازیم. 


استخر بادی با ظاهری ساده 

استخر بادی کودکان طرح وان حمام دارای فرم کلی مستطیلی می باشد. این استخر بادی دارای کفی حبابی است. کفی این استخر بادی از فناوری طبی بهره مند است. کفی استخر بادی دارای یک دریچه باد بوده که از این طریق باد می شود. هم چنین بسیار نرم و راحت می باشد و در صورت استفاده طولانی مدت کودک، بدن او اذیت نشده و کودک به خوبی می تواند ساعت های طولانی در این استخر بادی به بازی مشغول شود. دیواره این استخر بادی نیز به صورت یک تکه ساخته شده است. این دیواره دارای دریچه باد می باشد که برای باد کردن و تخلیه باد استخر مورد استفاده قرار می گیرد. دیواره استخر بادی به رنگ آبی شفاف می باشد. دیواره استخر بادی به صورت ضخیم ساخته شده است. ضخامت این دیواره به گونه ای می باشد که کودک به خوبی می تواند به آن تکیه بدهد بدون اینکه استخر بادی واژگون شود و یا استخر بادی متزلزل شود. هم چنین در صورت برخورد ناگهانی کودک به بدنه، بدنه انعطاف بالایی نشان داده و کودک اذیت نمی شود. لبه دیواره استخر بادی به رنگ سفید می باشد. کفی استخر نیز همانند لبه دیواره به رنگ سفید است. بر روی لبه دیواره استخر بادی نام تولید کننده حک شده است. 


کیفیت بی نظیر

استخر بادی طرح وان حمام از کیفیت بالایی برخوردار بوده و این دلیلی بر فروش بالای این استخر بادی می باشد. این استخر بادی از بهترین مواد اولیه و توسط مدرن ترین دستگاه های روز دنیا ساخته شده است. استخر بادی دارای طول عمر بسیار بالایی می باشد که کودک به خوبی می تواند از آن تا سال ها استفاده نماید. چنانچه در صورت عدم رعایت نکات نگه داری بدنه استخر بادی دچار آسیب جزئی شد می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است، اقدام به ترمیم بدنه نمایید. اگر آسیب وارد شده به استخر بادی شدید بود، برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما در اسرع وقت، استخر بادی را تعمیر کنند. 


اندازه های ظاهری و کاربردها

استخر بادی مستطیلی طرح وان حمام دارای طول 166 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر است. ارتفاع این استخر بادی معادل 29 سانتی متر می باشد. این استخر بادی گنجایش آبی معادل 102 لیتر را دارا است. وزن این استخر بادی معادل یک و نیم کیلوگرم می باشد. استخر بادی برای استفاده کودکان زیر 5 سال طراحی شده است. هم چنین این استخر بادی برای استفاده به عنوان تشک روی آب برای کودکان نیز مناسب می باشد. از این استخر بادی در مسافرت ها نیز می توانید استفاده نمایید. زیرا وزن کمی داشته و به سادگی قابل حمل و جابه جایی می باشد. هم چنین راه اندازی این استخر بادی بسیار ساده بوده و در هر محیطی توسط یک پمپ ساده دستی می توانید استخر را راه اندازی نمایید.


روش خرید

برای خرید استخر بادی طرح وان حمام با قیمتی ارزان می توانید وارد سایت نمایندگی اینتکس تهران شوید و سفارش خود را ثبت نمایید. 

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
102 لیتر
طول
166 سانتی متر
عرض
100 سانتی متر
ارتفاع
29 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC مات ساده
جنس کف
PVC دولايه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
وزن
1.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابلیت استفاده بر روی آب
مناسب سنين زير 5 سال
اقلام همراه
برچسب تعميرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...