استخر بادی کودک با طرح ستارگان

bestway 91207

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت: 770 لیتر
  • طول: 262 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
2,015,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح ستارگان از استخر های بادی محبوب میباشد که توسط شرکت بست وی تولید شده و دارای کیفیت بالایی میباشد. این محصول از یک دریچه مخصوص تخلیه آب در قسمت کف خود بهره مند بوده و توسط پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی می باشد و همچنین دارای کیفیت قابل قبولی بوده که امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان فراهم خواهد کرد و با وزن پایینی که  دارد حمل و نقل را برای شما ساده تر میکند . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید استخر بادی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

با نگاهی به ابعاد این استخر بادی می توان متوجه شد که به صورت همزمان قابلیت استفاده سه کودک را به راحتی دارد و می توانید از آن در محیط های روباز علاوه بر محیط های خانگی سرپوشیده با خیالی راحت استفاده کنید . این استخر بادی دارای وزنی برابر با 4.2 کیلو گرم می باشد که بسته به ابعادی که دارد بسیار سبک است و برای جا به جایی آن با مشکلی رو به رو نخواهید شد . همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالای متریال بدنه این استخر بادی ، در هنگام جمع آوری به خوبی منعطف شده و حجم کمی را اشغال می کند و در مسافرت ها به راحتی می توانید آن را به همراه خود داشته باشید . این محصول در ظاهر بیرونی خود از اشکال فانتزی کارتون جنگ ستارگان استفاده کرده است که بسیار محبوب است و از همین رو به خوبی مورد توجه کودکان قرار گرفته و به فروش فوق العاده دست یافته است .

میزان 770 لیتر آب برای پر کردن فضای نود درصدی این استخر نیاز خواهید داشت که در جهت تخلیه هر چه سریع تر و البته راحت تر آن یک دریچه تخلیه در بخش پایینی بدنه تعبیه شده است که از هدر رفت آب به خوبی جلوگیری می کند و باعث می شود تا بتوانید از آب داخلی برای آبیاری درختان نیز استفاده کنید . در ساخت بدنه این استخر بادی از مواد اولیه ای به نام پی وی سی یا همان وینیل طرح چرم استفاده شده است که دارای انعطاف پذیری ، مقاومت و قابلیت تحمل وزن بالایی است و به همین خاطر در هنگام استفاده عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش می گذارد . دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه این استخر بادی قابلیت اتصال به انواع پمپ باد دستی و یا برقی را دارد و با توجه به تست های صورت گرفته مدت زمان راه اندازی این محصول سه الی چهار دقیقه می باشد .

استخر های بازی یکی از بهترین ابزار ها بازی برای کودکان میباشند که آنها میتوانند تا ساعت ها درآن مشغول بازی و سرگرمی باشند.با انتخاب یک استخر بازی مناسب و با توجه به سلیقه فرزندان میتوان اوقات خوشی را برای آنها به وجود آورد. استخر بادی طرح جنگ ستارگان یکی از همین استخر های بادی است که برای استفاده کودکان ساخته شدده و با طراحی زیبا و جالبی که دارد میتواند کودکان را تا مدت ها سرگرم کند.علاوه بر طراحی این محصول دارای جنس عالی بدنه و وزن بسیار سبک میباشد و علاوه بر اینها دارای ویژگی های دیگری است که در این مطلب قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید.

طراحی و جنس :

ابعاد و وزن :

یکی دیگر از ویژگی های این استخر بادی مستطیل ابعاد آن میاشد که برای استفاده 3 یا 4 نفر در نظر گرفته شده. این استخر بادی دارای 262 سانتیمتر طول و 175 سانتی متر عرض  میباشد وچهار کودک به راحتی میتوانند در آن به بازی و سرگرمی بپردازند.همچنین ارتفاع 56 سانتی متری آن باعث افزایش ظرفیت آب شده است که تا 778 لیتر میرسد و باعث شده که کودکان در آن به راحتی  به بازی بپردازند.این ابعاد در کنار جنس به کار رفته در بدنه آن که بسیار مقاوم است استفاده استخر در تقریبا بیشتر محیط های بیرونی یا حمام های بزرگ ویا حتی ساحل ها را  ممکن کرده است..سایز کوچک این استخر باعث استفاده راحت از آن شده است و همچنین وزن بسیار کم این محصول به شما در جابجایی ها بسیار کمک خواهد کرد.این امر با همراه داشتن ساک مخصوص ساده تر نیز خواهد شد.

جمع بندی : 

.این استخر علاوه بر محیط های بیرونی در محیط درون منزل نیز قابل استفاده میباشد و میتوانید در حمام به عنوان وان کودک از آن استفاده کنید.همچنین راه اندازی ان استخر بادی بسیار ساده میباشد و هرکسی میتواند بدون داشتن تجربه قبلی و یا آموزش خاصی آن را آماده استفاده کند.کیفیت این محصول با استفاده از جنس PVC دربدنه خود بسیار بالاست و به سادگی دارای مشکل نمیشود.این استخر بادی دارای طراحی زیبا و مناسب روحیات کودکان میباشد و علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالای بدنه میباشد که بسیار مقاوم است و حتی در صورت خرابی میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنیددر صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید در اسرع وقت با همکاران ما در شکرت اینتکس اینتکس تماس حاصل فرمایید.

نوع
خانگی
ظرفیت
770 لیتر
طول
262 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
نوع پمپ
وزن
4.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
مناسب سنین مختلف
دارای وزن و حجم مناسب
دارای دریچه خروج آب
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...