استخر بادی بزرگسال کودک سه لایه شفاف

کد intex 57192

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: تفریحی
  • ظرفیت آب: 880 لیتر
  • قطر: 229 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
4,350,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی استخر بادی کودک سه لایه شفاف ، یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین استخر های بادی مخصوص کودکان می باشد که از ابعاد بسیار بزرگی برخوردار میباشد

استخر بادی بزرگ کودک سه لایه شفاف از سری تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که ظاهری بسیار زیبا و دلنشین دارد . این استخر دارای ساختاری سه لایه بوده که این ویژگی باعث شده تا بتواند به بهترین شکل در برابر فشار آب و وزن آن را تحمل کند . این استخر بادی برخلاف دیگر استخر های بادی مخصوص کودک از ابعاد بسیار بزرگتری برخوردار است و همین موضوع باعث شده تا نوجوانان نیز بتوانند به خوبی از این استخر استفاده کنند و بدون اینکه کمبود فضا را احساس کنند درون آن جای گیرند . این استخر یکی از پر فروش ترین های این کمپانی می باشد و علت آن هم در بالا گفته شد ، چرا که بسیار مقاوم بوده و زیبایی بسیار زیادی دارد و از همه مهم تر از ابعاد بزرگ تری نیز برخوردار است . قطر این محصول 229 سانتی متر است که حتی افراد بزرگسال نیز می توانند درون آن جای گیرند . استخر بادی کودک سه لایه شفاف را می توانید در حیاط خانه یا ویلای خود راه اندازی کنید . در فصل سرما نیز می توان از این محصول استفاده کرد ، به طوری که داخل آن را پر از توپ کرده و آن را به استخر توپ برای بازی فرزندانتان در این فصل تبدیل کنید . جنس بدنه این استخر از pvc بوده که بسیار نرم و قوی می باشد . لایه های بیرونی آن نیز از پی وی سی شفاف ساخته شده است که زیبایی استخر را دوچندان کرده است . ظرفیت آبی که این استخر بادی می تواند درون خود جای دهد 880 لیتر می رسد که بسیار بیشتر از استخر های بادی در این رده می باشد . این محصول بی نظیر را می توانید به راحتی و با قیمتی ارزان تر از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

تلفیق رنگ هایی که در ساخت استخر بادی بزرگسال کودک سه لایه شفاف استفاده شده است ، استخر را بسیار شیک تر کرده است تا شما و کودکان بتوانید یک استخر شیک و زیبا داشته باشید . ذکر شده است که این استخر بادی برای استفاده بزرگسالان است ، ولی نگران نباشید ، بلکه کودکان نیز می توانند به همراه شما با این استخر بادی بازی کنند . ولی توجه داشته باشید که کودک شما بهتر است که بالای پنج سال سن داشته باشد تا بتواند به خوبی در کنار شما مشغول بازی و تفریح شود . این استخر بادی گرد ، قطر بزرگی دارد و عمق آن نیز به 51 سانتی متر می رسد . اگر چند سانتی متر از ارتفاع استخر بادی صرف نظر کنیم ، می بینیم که کودکان نیز می توانند به همراه بزرگسالان از این استخر بادی استفاده کرده و نهایت لذت را ببرند . 

هدف از ساخت استخر بادی بزرگسال کودک سه لایه شفاف نیز همین موضوع است تا بزرگتر ها نیز بتوانند به مانند کودکان از استخر بادی استفاده کنند و با همبازی شدن با کودکان ، شرایط مهیج تری را برای کودکان ایجاد کنند . چرا که همواره کودکان دوست دارند و با پدر و مادر خود بازی کنند و تجربه آب تنی را در آغوش گرم خانواده داشته باشند . این استخر ها را می توانید به دفعات مکرر استفاده کنید و پس از چند بار استفاده آن را جمع کنید تا دوباره زمانی که دوست داشته باشید ، استخر را راه اندازی کنید . برای همین اصلا محدودیتی وجود نخواهد داشت . این استخر بادی چیزی در حدود 7.5 کیلوگرم وزن دارد و همچنین ظرفیت آن هم به 880 لیتر می رسد . 

استخر بادی کودک سه لایه شفاف

استخر های بادی بزرگسال که در شرکت اینتکس تولید شده متناسب با نیاز تمامی رده های سنی در روز های گرم تابستان برای تفریحات آبی هستند. این گروه از محصولات ابعاد متنوعی داشته که شما می توانید با توجه به فضای موجود خود و همچنین تعداد نفرات استفاده کننده یک نمونه را انتخاب کنید. در این بین محصولی که برای استفاده در تفریحات گروهی و خانوادگی قصد معرفی ان را داریم استخر بادی کودک سه لایه شفاف نام دارد. این استخر بادی اینتکس سایز بزرگ و باکیفیت بوده که سازگاری بالایی با شرایط آب و هوایی داشته تا سال های طولانی از داشتن آن لذت ببرید. در ادامه این بخش می توانید به صورت کاملا جامع به با این استخر بادی آشنا شوید. پس همراه با ما باشید.

استخر بادی کودک سه لایه شفاف | اینتکس


طراحی ظاهری استخر بادی

استخر های بادی برای رده سنی کودک و نوجوان تولید شده که نیاز به توجه به روحیات و علایق این رده سنی دارد. از سوی دیگر این محصولات نیاز به طراحی بدنه ای داشته که در زمان استفاده بتواند ایمنی و سلامت مصرف کننده را به طور کامل برطرف سازد. شرکت اینتکس با در نظر گرفتن تمامی این موارد استخر بادی کودک سه لایه شفاف را به شما توصیه می کند. این استخر بادی بدنه گرد داشته که دیواره اصلی ان از سه لایه تشکیل می شود. هر یک از این لایه ها مجهز به دریچه باد اختصاصی هستند که شما می توانید از این طریق این استخر بادی را برای استفاده راه اندازی کنید. دلیل استفاده از این مدل طراحی بدنه برای افزایش طول عمر استخر بادی کودک و همچنین راحتی شما در زمان تردد در داخل مخزن استخر بادی اعلام شده است.

تفاوت عمده این استخر بادی کودک نسبت به سایر نمونه های مشابه مربوط به طراحی ظاهری آن بوده که در عین سادگی زیبایی و جذابیت مناسبی را از خود نشان می دهد. این استخر بادی بدنه ای دولایه داشته که لایه داخلی آن در بخش داخلی استخر بادی سفید رنگ و ساده و در بخش خارجی به رنگ نقره ای انتخاب شده است. لایه اصلی و خارجی این استخر بادی شفاف بوده که درخشندگی خاصی را به این محصول می بخشد. این نوع طراحی بدنه به دلیل متفاوت بودن و در عین حال ساده بودن طرفداران بالایی دارد. البته از آن جایی که استفاده از این استخر بادی محدودیت سنی خاصی نداشته به همین دلیل برای طراحی بدنه اصلی آن به سراغ مدلی ساده رفته شده است.

استخر بادی کودک سه لایه شفاف | INTEX


کیفیت و طول عمر استخر بادی

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه به دنبال محصولی بوده که دغدغه ای بابت طول عمر آن نداشته باشند. برای عرضه محصولی با طول عمر بالا نیز نیاز به انتخاب جنس بدنه باکیفیت وجود داشته که کارخانه اینتکس در پروسه تولید استخر بادی کودک سه لایه شفاف به این اصل توجه داشته است. این استخر بادی گرد از بدنه اصلی با مرغوب ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی طراحی و تولید شده که طول عمر بالایی داشته و همچنین می تواند با تغییرات شرایط آب و هوایی خود را هماهنگ کند. بخش کناری این محصول نیز از همین جنس تولید می شود. کف استخر بادی با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد به همین دلیل برای تولید این بخش از بادوام ترین نوع پلاستیک فشرده پی وی سی استفاده شده است. این نوع جنس بدنه به دلیل دوام بالا موجب می شود تا شما بتوانید استخر بادی کودک سه لایه شفاف در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده راه اندازی کنید و نگران افت کیفیت آن نباشید. زیرا تغییرات شرایط آب و هوایی نظیر دماهای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید افت کیفیتی در بدنه این استخر بادی ایجاد نخواهد کرد.

استخر بادی کودک سه لایه شفاف


سایز و مشخصات استخر بادی

استخر بادی کودک سه لایه شفاف یک محصول گرد بوده که قطر ان برابر با 229 سانتی متر می باشد. ارتفاع در نظر گرفته شده برای این محصول 51 سانتی متر بوده تا تمامی سنین بتوانند از این استخر بادی استفاده کنند. این میزان ابعاد داخلی موجب شده تا مخزن اصلی این محصول گنجایش 880 لیتر آب را داشته باشد. از این استخر بادی می توانید برای سنین بالاتر از 3 سال و تفریحات گروهی استفاده کنید . وزن بدنه محصول 7.5 کیلوگرم بوده و با در نظر گرفتن راه اندازی ساده ای که داشته شما می توانید در زمان سفر نیز این استخر بادی را همراه داشته باشید.


خرید استخر بادی

برای انتخاب و خرید استخر بادی کودک سه لایه شفاف می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده تا محصول را با قیمت ارزان و کیفیت بالا و ضمانت اصل بودن کالا دریافت نمایید.

نوع
تفریحی
ظرفیت آب
880 لیتر
قطر
229 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
وزن
7.5 کیلوگرم
جنس رویه
PVC
جنس بخش کناری
PVC
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساخت شرکت اینتکس
دارای بدنه شفاف
ساختار حلقه ای سه طبقه
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
کف بادی
ندارد
جنس کف
PVC دو لایه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...