استخر بادی کودک طرح شیشه ای بزرگ

کد intex 57129NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی، سفری
  • ظرفیت آب: 880 لیتر
  • قطر: 229 سانتی متر
  • ارتفاع: 51 سانتی متر
3,400,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح شیشه ای بزرگ , از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات بادی در جهان می توان به اینتکس اشاره کرد که تولیدات بسیاری را به بازار معرفی کرده است که دارای کامل ترین استاندارهای جهانی می باشد. استخر بادی نقره ای کودک  یکی از چند صد محصول تولید شده توسط این برند اینتکس می باشد ، که در فروشگاه بزرگ اینتکس تهران قابل دسترسی بوده و هر خریداری با مراجعه به بخش انواع استخر بادی می توان به این محصول و دیگر محصولات موجود دسترسی پیدا کند و به سبد خرید خود اضافه کند. از این استخر بادی چند کودک می توانند به عنوان استخر بادی بزرگسالان و خانوادگی نیز استفاده کنند و این محصول دارای ابعاد بزرگ و مناسبی برای استفاده می باشد. جنس رویه این استخر بادی کودک از پلاستیک پی وی سی طرح چرم با زیبایی بخصوص ، جنس بخش کناری از ونیل رنگی و جنس کف محصول از ونیل دو لایه می باشد. و با توجه به تمامی این ویژگی ها در ساختار و ابعاد ذکر شده این محصول دارای مقاومت بالایی می باشد.

استخر بادی کودک طرح شیشه ای بزرگ

استخر های بادی کودک دایره ای شکل با طراحی های ساده همیشه طرفداران خاص خود را دارند. در هر سنی و مطابق با هر سلیقه ای این استخر ها در اندازه ها و اشکال گوناگون تولید می شوند. در خرید استخرهای بادی اولین نکته ای که مورد توجه قرار می گیرد، داشتن استحکام بالا می باشد. استخر های بادی با استحکام بالا عموما قابلیت استفاده در هر فضایی را دارا هستند و می توانید در هر محیطی از آن بهره ببرید. استخر بادی کودک طرح شیشه ای بزرگ یکی از انواع این استخر ها می باشد که توسط نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران عرضه می شود. این استخر بادی یکی از بهترین نمونه های استخر می باشد که می توانید با قیمتی ارزان و با صرفه از نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید. در ادامه ویژگی های این استخر بادی را ذکر می کنیم تا با این محصول آشنا شوید. 


استخر بادی با طراحی ساده و خاص

این استخر بادی دارای طراحی دایره ای بوده که ظاهری ساده دارد. اما نکته قابل توجه در مورد این استخر، ظاهر دیواره آن است. دیواره این استخر به گونه ای طراحی شده است که گویا به صورت شیشه ای دودی رنگ می باشد. لایه داخلی استخر به رنگ سفید بوده که این بدنه از بیرون و از قسمت شیشه ای قابل مشاهده می باشد. دیواره استخر بادی چند لایه می باشد که به هم متصل هستند. این استخر بادی دارای چند دریچه هوا است که بر روی بدنه محصول دیده می شود. کف استخر بادی هم به صورت دو لایه می باشد که بادشو است. استخر بادی طرح شیشه ای از بهترین نمونه های استخر بادی است که رده سنی وسیعی را در بر می گیرد و با طراحی خاص خود قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان می باشد. طراحی این استخر شیک و جذاب بوده و بزرگسالان نیز جذب این استخر می شوند. 


کیفیت بالای استخر بادی 

استخر بادی طرح شیشه ای به گونه ای ساخته شده است که در برابر هر گونه فشار و ضربه مقاوم باشد. این استخر در برابر وزن بالا مقاوم بوده و به همین دلیل چند کودک به طور هم زمان می توانند در این استخر بازی کنند. به علاوه به دلیل استحکام بالای بدنه، بزرگسالان نیز بدون نگرانی بابت افت کیفیت استخر، می توانند از آن استفاده نمایند. بدنه استخر بادی از جنس وینیل طرح چرم می باشد. در درزها نیز پرس شده و بسیار محکم است. درزهای محصول به گونه ای پرس شده است که با استفاده مداوم نیز آسیبی به آن نخواهد رسید و گسسته نخواهد شد. شما باید از کشیدن استخر بر روی زمین ناهموار خودداری کنید. هم چنین از پرش داخل استخر خودداری کنید تا بدنه استخر دچار افت کیفیت نشود. با وجود استحکام بالای استخر، از فرو کردن اشیای تیز به داخل بدنه استخر پرهیز نمایید. بدنه استخر بادی در حالت بسته بندی و بدون آب، قابل اشتعال می باشد. پس از قرار دادن استخر در کنار آتش و اجسام داغ خودداری کنید.


موارد استفاده 

استخر بادی طرح شیشه ای دارای ابعادی به مشخصات قطر 229 سانتی متر و ارتفاع 51 سانتی متر می باشد. وزن این استخر در حالت بسته بندی حدود 8 کیلوگرم است. این وزن پایین با وجود ابعاد نسبتا بزرگ موجب شده این استخر بادی برای استفاده در هنگام سفر بسیار مناسب باشد. بسته بندی این استخر ابعاد کوچکی دارد و به سادگی می توانید در سفر به همراه خود ببرید. در محیط مناسب عاری از هر گونه چوب و سنگ تیز، استخر را در زمان کوتاهی باد کرده تا کودکان بتوانند ساعت ها بازی کنند. به همراه این استخر بادی یک دفترچه راهنما به شما تقدیم می شود تا بتوانید در صورت لزوم از آن استفاده کنید. یک بسته برچسب تعمیرات نیز در بسته بندی وجود دارد تا با استفاده از آن بتوانید در صورت آسیب، بدنه را ترمیم کنید. 


روش خرید استخر بادی

استخر بادی کودک طرح شیشه ای بزرگ از سری استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس می باشد که برای استفاده کودکان و بزرگسالان طراحی شده است. شما می توانید این استخر را با قیمتی ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید.

نوع
خانگی، سفری
ظرفیت آب
880 لیتر
قطر
229 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
وزن
7.6 کیلوگرم
جنس بدنه
وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل رنگی
جنس کف
وینیل دو لایه بادی
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب برای تمامی سنین
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...