استخر بادی کودک طرح Frozen

کد intex 58469

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی/سفری
  • ظرفیت: 770 لیتر
  • طول: 261 سانتی متر
  • عرض: 175 سانتی متر
4,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه لایه طرح فروزن اینتکس محصولی فوق العاده زیبا با ساختاری باکیفیت و جدید قابل خرید از فروشگاه اینتکس بزرگترین نمایندگی محصول در ایران است.

استخر بادی کودک طرح Frozen فروزن اینتکس ، از سری محصولات پر فروش برند بزرگ اینتکس می باشد که در سال های اخیر محصولات متعددی را به باز عرضه کرده و توانست است نظر مشتریان را به خود جلب کند. استخر بادی کودک طرح Frozen یکی از این محصولات می باشد که از زمان ورود به بازار از پر فروش ترین محصولات اینتکس لقب گرفته است و دارای ویژگی های بسیاری نیز می باشد. این استخر بادی در نوع خانگی ، سفری طراحی و تولید شده و علاوه بر استفاده در خانه می توان از این استخر در سفر های تفریحی نیز استفاده نمود و این موضوع یک ویژگی بسیار قابل توجه و مهم بشمار می آید.


جنس رویه این استخر بادی از ونیل با رویه چرم  با زیبایی خاص ، جنس بخش کناری از ونیل طرح دار و جنس کف استخر از ونیل دولایه می باشد. این استخر دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد که طول این استخر 262 سانتی متر ، عرض استخر 175 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد . 

یکی از مزیت های بزرگ این استخر بادی را می توان بدنه زیبا و فانتزی این محصول دانست جایی که هیچ کم کاری توسط برند سازنده این استخر بادی مشاهده نمی شود . استفاده از پی وی سی براق با طرح کارتونی قطعا می تواند زیبایی وصف ناپذیری را به این استخر بادی بدهد . این محصول در دیواره های خود از طراحی دو لایه استفاده می کند تا فشار آب را به راحتی کنترل کند چرا که این استخر بادی را می توان در دسته استخرهای بادی بزرگ دانست که حجم آب 770 لیتری را درون فضای خود جای می دهد . در بخش داخلی این استخر بادی اینتکس نیز از دیواره های رنگی استفاده شده است و با نگاهی به بدنه این استخر متوجه می شویم که دریچه تخلیه آب در بخشی از دیواره تعبیه شده است که توسط آن به راحتی می توانید آب داخلی استخر را در مسیر دلخواه خود هدایت کنید و البته گزینه بسیار ایده آلی برای آبیاری درختان حیات خانه به نظر می آید . 

باید بگوییم که این استخر بادی پس از جمع آوری و خالی شدن باد بدنه ، حجم بسیار کمی را اشغال می کند و به راحتی می توانید آن را درون کمد دیواری و یا صندوق عقب ماشین خود قرار داده و حتی در مسافرت ها به همراه خود ببرید . راه اندازی این استخر بادی اینتکس در مدت زمان سه الی پنج دقیقه ای توسط انواع پمپ باد دستی و یا برقی امکان پذیر است و برای باد کردن محصول چندین دریچه در بدنه آن تعبیه شده است . وزن این محصول 10.2 کیلو گرم می باشد که کمی از استاندارد استخر بادی سنگین تر است اما جا به جایی را امکان پذیر می کند و در این خصوص دغدغه ای به خود نمی توانید راه دهید .

استخر بادی کودک طرح Frozen

استخرهای بادی کودکان تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس دارای تنوع بی حد بوده و خریدار با خاطر آسوده می تواند استخری را برای کودک خود انتخاب و خریداری نماید. زیرا بالا بودن کیفیت این استخر ها ثابت شده است. در میان استخر های بادی کودک، برخی مناسب برای دختران و برخی فقط مخصوص پسران می باشد. از سری استخر های مخصوص دختران، استخر بادی کودک طرح Frozen است. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر زیبا می پردازیم. 


طراحی بدنه به شکل Frozen

این استخر زیبا دارای بدنه ای به شکل مستطیل می باشد که دارای لبه های منحنی است. کف استخر و دیواره داخلی آن به رنگ آبی می باشد. بدنه بیرونی آن برگرفته از انیمیشن زیبای Frozen است که بی شک تمام دختران به آن علاقه دارند. طراحی به شکل شخصیت های انیمیشن یک طراحی خاص بوده که تمامی کودکان به شخصیت های انیمیشنی علاقه نشان می دهند. بر روی بدنه بیرونی این استخر کودک اینتکس شخصیت های اصلی انیمیشن Frozen دیده می شود. که کودک با دیدن آن شگفت زده خواهد شد. دیواره این استخر از داخل دو تکه می شود که به استحکام بیش تر آن کمک می کند. 


کیفیت بالای استخر بادی 

این استخر بادی مستطیل از جنس وینیل ساخته شده است که بسیار محکم و مقاوم در برابر هر شرایط آب و هوایی بوده و می توانید به راحتی از آن در فضاهای باز و در محیط خانه استفاده نمایید. بدنه این استخر در برابر فشار و ضربه مقاوم می باشد و دارای طول عمر بسیار بالایی است. شما باید مراقب باشید تا کودک از نزدیک کردن اجسام تیز و برنده به بدنه استخر اجتناب کنند. به علاوه استخر را پس از باد کردن بر روی زمین نکشند زیرا کشیدن زمین بر روی سنگ و چوب ممکن است به بدنه آن آسیب بزند. جنس دیواره استخر از وینیل طرح دار می باشد که رویه طرح چرم دارد. کف استخر نیز از جنس وینیل دو لایه می باشد که استحکام استخر را افزایش می دهد. اگر به بدنه استخر شما آسیب رسید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی موجود است آن را ترمیم کنید. اگر بدنه استخر در اثر رعایت نکردن نکات نگه داری، پاره شد، با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان ما استخر را تعمیر کنند. 


قابلیت های استخر

استخر بادی طرح Frozen ابعادی به مشخصات طول 261 سانتی متر، عرض 175 سانتی متر و ارتفاع 56 سانتی متر دارد که ظرفیت آب آن 770 لیتر می باشد. در زیر استخر دریچه تخلیه آب استخر موجود است که با استفاده از آن به سادگی می توانید آب استخر را تخلیه نمایید. وزن بسته بندی استخر تقریبا 10 کیلوگرم می باشد که به سادگی می توانید آن را حمل کنید. از این استخر می توانید در مسافرت هم استفاده نمایید. زیرا ابعاد استخر به گونه ای است که فضای کمی را نیاز دارد. شما باید در محیط مورد نظر استخر را از بسته بندی خارج نمایید و توسط پمپ (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) در زمان کوتاهی آن را باد کنید. هم چنین پس از استفاده از طریق دریچه های هوای موجود بر روی بدنه می توانید باد استخر را خالی کرده و آن را بسته بندی کنید. بر روی بدنه این استخر دو عدد دریچه باد موجود است. از این استخر زیبا می توانید در منزل به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید. فقط کافی است آن را در اتاق کودک باد کنید و داخل آن را از توپ های رنگی پر کنید و شاهد شادی و خوشحالی کودک خود باشید. 



ثبت سفارش استخر بادی

استخر های بادی کودک ساخت شرکت اینتکس از طریق نمایندگی مرکزی محصولات بادی در ایران توزیع می شود. بالاترین تنوع استخرهای بادی کودک را می توانید در سایت فروشگاهی اینتکس تهران مشاهده نمایید. شما با مراجعه به سایت اینتکس تهران انواع استخر های بادی ساخت شرکت اینتکس را مشاهده کرده و با توجه به نیاز کودک خود و سن کودک می توانید استخر مورد نظر خود را خریداری نمایید. سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی/سفری
ظرفیت
770 لیتر
طول
261 سانتی متر
عرض
175 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس رویه
وینیل با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
وینیل طرح دار
جنس کف
وینیل دو لایه
وزن
10.6 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
دارای دو دریچه باد
ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودکان
دارای دریچه تخلیه آب
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...