استخر بادی کودک یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: گرد
  • ظرفیت آب: 60 لیتر
  • طول: 150 سانتی متر
  • عرض: 70 سانتی متر
3,450,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی یک نفره کودک با طراحی کودکانه و جنس عالی بدنه برای استفاده در محیط های بیرونی با قابلیت حمل و نقل ساده به همراه ساک مخصوص جابجایی

استخر بادی یک نفره کودک از سری محصولات استخر های بادی شرکت اینتکس می باشد که ویژگی های بسیاری دارد و در مدت زمان عرضه توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.. این استخر بادی کودک از ابعاد مناسبی نیز بهره می برد ، طول استخر 150 سانتی متر ، عرض استخر 70 سانتی متر و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد.. جنس بدنه استخر بادی از پی وی سی طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس کف از پی وی سی دولابه با مقاومت بالا می باشد که این ویژگی ها باعث افزایش مقاومت این محصول شده است و در برابر فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود مقاومت بسیار بالایی دارد.این محصول دارای ابعاد مناسب برای استفاده یک نفر میباشد و برای کودکان بالای 3 سال طراحی شده است. این استخر بادی مستطیل بسیار سبک ساخته شده تا در حمل و نقل ها دچار مشکل نشوید و با همراه داشتن ساک مخصوص حمل و نقل این کار ساده تر نیز میشود.کف این محصول به صورت سوراخ دار طراحی شده است که کودکان در آن راحت باشند. همچنین این محصول دارای بسته ی تعمیراتی میباشد که در صورت خرابی قادر باشید به راحتی نسبت به تعمیر آن اقدام کنید. 

این استخر بادی ظاهری دوست داشتنی دارد و علاوه بر این ظاهر ، ساختاری بی نظیر دارد که آن ها را به یکی از بهترین استخر های بادی یک نفره تبدیل کرده است که مناسب برای رده سنی کودکان خواهد بود . این استخر بادی ویژگی های خاصی را دارد که به آن ها اشاره هایی خواهیم کرد . یکی از این ویژگی ها که به صورت مختصر به آن پرداخته شد ، وجود کف بادی است ، داشتن کف بادی علاوه بر اینکه استخر بادی را نرم تر می کند تا کودکان بهتر و راحت تر بتوانند از این محصولات استفاده کنند ، می تواند باعث شود که استخر بادی به خوبی بتواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . از آن جایی که کف استخر هاخیس بوده و خود استخر ها نیز بدنه ای لیز دارند ، ممکن است کودک در هنگام بازی سر بخورد ، بنابراین وجود این بخش بادی می تواند از آسیب رسیدن به کودکان جلوگیری کند . 

مورد مهم بعدی نیز این است که استخر بادی با کف بادی ، به دلیل اینکه برجسته است ، به خودی خود می تواند به مانند ترمز عمل کرده و از لغزندگی بدنه استخر به خوبی بکاهد . این استخر بادی همچنین ابعادی دارد که شاید بهتر باشد یک کودک از آن استفاده کند . هر چند دو کودک نیز می توانند بدون تحرک از این استخر بادی استفاده کنند . برای پر کردن استخر بادی می توانید از آب سرد و یا گرم نیز استفاده کنید . حتی می تواند گرمای آب تا 40 درجه سانتی گراد نیز باشد . ولی توجه داشته باشید که دمای آب برای کودکان مناسب باشد و خیلی سرد و یا گرم نباشد . در ضمن شما می توانید داخل استخر را با توپ های رنگی پر کنید تا محصول تبدیل به یک استخر توپ شود . این استخر ها می توانند یک وان نیز برای کودکان باشد .

استخر های بادی یکی از بهترین ابزار ها برای کودکان میباشند که آنها میتوانند تا اسعت ها درآن مشغول بازی و سرگرمی باشند.با انتخاب یک استخر بازی مناسب و با توجه به سلیقه فرزندان میتوان اوقات خوشی را برای آنها به وجود آورد.استخر بازی یک نفره کودک یکی از انواع استخر های بازی میباشد که در برای کودکان بالای 3 سال در نظر گرفته شده است.در این مطلب قصد داریم به بررسی ویژگی های این محصول بپردازیم.پس با ما همراه باشید.


ابعاد و وزن :

این استخر بادی دارای 150 سانتیمتر طول و 70 سانتی متر عرض  میباشد که  این ابعاد برای استفاده 1 نفر مناسب در نظر گرفته شده است بدون اینکه مشکلی به وجود بیاید.همچنین ارتفاع 56 سانتی متری آن باعث افزایش ظرفیت آب شده است که تا 60 لیتر میرسد و باعث شده که کودکان در آن به راحتی  به بازی بپردازند.این ابعاد برای استنفاده در تقریبا بیشتر محیط های بیرونی یا حمام های بزرگ ویا حتی ساحل ها مناسب میباشد.سایز کوچک این استخر باعث استفاده راحت از آن شده است و همچنین وزن بسیار کم این محصول به شما در جابجایی ها بسیار کمک خواهد کرد.این امر با همراه داشتن ساک مخصوص ساده تر نیز خواهد شد.

طراحی و جنس :

یکی از مهمترین ویژگی های استخر بادی کودکان داشتن ظاهر زیبا و مناسب سلیقه ی کودکان میباشد که در صورت انتخاب درست و صحیح ، کودکان در استفاده از آن بسیار لذت خواهند برد.این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی میباشد اما بهترین رنگ آن همین رنگ آبی شاد است و با طرح ماهی های کارتونی زیبا که در تمام اطراف آن به جشم میخورد تزیین شده است که این طراحی بسیار مورد پسند کودکان میباشد.جنس به کار رفته در طراحی این محصول از ترکیب PVC  و پلی اتسر میباشد این امر  علاوه بر راحتی کودکان در آن باعث افزایش مقاومت آن در برابر فشار و ضربه های احتمالی که ممکن است به آن وارد شود شده است.

جمع بندی : 

این استخر بادی دارای طراحی زیبا و مناسب روحیات کودکان میباشد و علاوه بر زیبایی دارای کیفیت بالای بدنه میباشد که بسیار مقاوم است و حتی در صورت خرابی میتوانید از بسته ی تعمیراتی همراه استفاده کنید.این استخر علاوه بر محیط های بیرونی در محیط درون کمزل نیز قابل استفاده میباشد و میتوانید در حمام به عنوان وان کودک از آن استفاده کنید.همچنین راه اندازی ان استخر بادی بسیار ساده میباشد و هرکسی میتواند بدون داشتن تجربه قبلی و یا آموزش خاصی آن را آماده استفاده کند.در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید در اسرع وقت با همکاران ما در شرکت اینتکس اینتکس تماس حاصل فرمایید

نوع
گرد
ظرفیت آب
60 لیتر
طول
150 سانتی متر
عرض
70 سانتی متر
ارتفاع
56 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دو لایه
پمپ
دارد
نوع پمپ
برقی مجزا
سایر ویژگی ها
ساخت شرکت اینتکس
ارگونومی ساخت دو طبقه ای
وزن: 7 کیلوگرم
قابلیت استفاده برای کودکان و بزرگسالان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
دفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات
شرکت سازنده
اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...