استخر بادی 2 متری مستطیل آبی

کد bestway 54005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی ، سفری
  • ظرفیت آب: 450 لیتر
  • طول: 201 سانتی متر
  • عرض: 150 سانتی متر
2,755,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی 2 متری مستطیل آبی با طول دو متر ، توجه به استخر بادی در سال های اخیر چشم گیر بوده و هر شخصی به راحت ترین شکل می تواند به یکی از این محصولات دسترسی پیدا کرده و از خرید خود لذت ببرد. برخی از این تولیدات در چند نوع مختلف طراحی و تولید می شود که در انواع مختلف این تفاوت ها یکی نمی باشد. استخر بادی کوچک آبی کودک یکی از این محصولات می باشد که همانطور که گفتیم این محصول نوع دیگری نیز دارد که استخر بادی بزرگ آبی کودک می باشد استخر بادی کوچک آبی کودک دارای ابعاد مناسب و بزرگی می باشد. طول این استخر بادی 2 متری ، عرض استخر 150 سانتی متر و ارتفاع آن 51 سانتی متر می باشد. با توجه به این ابعاد و ویژگی ها این محصول دارای ظرفیت 450 لیتر آب می باشد. جنس رویه این استخر بادی کودک کوچک از پی وی سی با رویه طرح چرم ، جنس بخش کناری از پی وی سی طرح دار و جنس بخش کف استخر از پی وی سی دولایه می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این استخر بادی بچه گانه یا کودک دارا بودن وزن 3.3 کیلوگرمی است که بسیار قابل توجه می باشد و جابجایی را آسان می کند. این محصول را می توانید با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

این استخر بادی یک ویژگی مثبت دارد و آن هم این است که ابعاد بزرگ محصول می تواند به بزرگسالان نیز اجازه دهد تا به همراه کودکان بتوانند از استخر بادی استفاده کنند و سرگرمی های خوب و دوست داشتنی را داشته باشند . این استخر بادی بسیار شکیل و زیباست ، به ویژه که ساده بودن آن نیز جذابیت خاصی را به استخر بادی بخشیده است . این استخر ها راه اندازی ساده ای نیز دارند ، حتی اگر ابعاد بزرگی داشته باشند ، باز هم شما می توانید به بهترین شکل ممکن استخر بادی را راه اندازی کرده و از آن استفاده کنید تا لحظه های شادی را داشته باشید و آب تنی کنید . این محصول بادی با توجه به بزرگ بودنش بهتر است که در حیاط راه اندازی شود و ا آن جایی که شرکت اینتکس این موضوع را می داند ، برای ساخت و تولید استخر بادی 2 متری محصول از لایه های پی وی سی استفاده کرده است . یکی از موارد بسیار مهم در رابطه با لایه های پی وی سی گفته نشد .

آن هم این است که لایه های پی وی سی می تواند در برابر نور آفتاب مقاوم باشد ، برای همین اگر احساس کردید که نور و حرارت خورشید به استخر آسیب وارد می کند ، نباید نگران باشید . در ضمن این استخر بادی می تواند ساعت ها ، روز ها و هفته ها به صورت دائمی مورد استفاده قرار بگیرد . ولی با این وجود باز هم توصیه ما این است که اگر از استخر استفاده نمی شود آن را جمع کنید و یا اگر در برابر نور آفتاب قرار دارد ، یک سایه بان برای استخر در نظر بگیرید و یا از قبل آن را در سایه راه اندازی کنید تا کودکان بتوانند در یک شرایط بهتر از استخر استفاده کنند و گرما زده نشوند . شما می توانید برای پر کردن استخر بادی از آب ولرم و یا گرم نیز استفاده کنید . شاید برای شما جالب باشد بدانید که این استخر ها در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر هستند . اگر به درستی از استخر بادی استفاده شود ، طول عمر بالایی را می توانید از استخر بادی انتظار داشته باشید . 

استخر بادی 2 متری مستطیل آبی

استخر بادی کودکان مدل مستطیل با طول کم

استخر های بادی که برای گروه سنی وسیع تری مناسب باشد، همواره مورد محبوبیت گروه زیادی از خریداران می باشد. این استخر های بادی تا سال ها برای کودک مناسب بوده و کودک به خرید استخر بادی جدید نیازی پیدا نخواهد کرد. استخر های بادی ساده از این گروه می باشند که با توجه به سایز خود برای هر گروه سنی تعریف می شوند. این استخر های بادی ساختمان ساده ای داشته و برای استفاده در هر شرایطی مناسب هستند. استخر بادی کودکان مدل مستطیل با طول کم از سری استخر های بادی ساده می باشد که بسیار کاربردی بوده و در ادامه به معرفی این استخر بادی می پردازیم. 


مشخصات فنی

استخر بادی مستطیلی دارای ابعاد نسبتا بزرگی می باشد. این استخر بادی دارای طول 201 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر می باشد. ارتفاع این استخر بادی 51 سانتی متر است. استخر بادی مستطیلی دارای وزنی کم تر از 4 کیلوگرم می باشد که با توجه به ابعاد بزرگ استخر، وزن ناچیزی به شمار می رود. این استخر بادی گنجایش آبی معادل  450 لیتر را دارا می باشد. 


مشخصات ظاهری

استخر بادی 2 متری اینتکس مستطیل آبی همانگونه که از اسمش پیداست، دارای ساختمان به شکل مستطیل می باشد. این استخر بادی دارای کفی طبی بوده که به صورت بادشو ساخته شده است. بر روی این کفی یک دریچه باد قرار دارد که می توانید توسط آن کفی استخر را باد کرده و یا پس از استفاده تخلیه نمایید. استخر بادی مستطیلی دیواره ای کوتاه داشته که به صورت ضخیم ساخته شده است. ضخامت بالای این دیواره باعث می شود در استخر بتوانید به راحتی به دیواره استخر تکیه بدهید. هم چنین در صورت برخورد ناگهانی کودک با دیواره، استخر بادی دچار تزلزل نمی شود. دیواره های استخر بادی به صورت دولایه می باشد. این لایه ها به صورت مجزا باد شده و بر روی هر کدام، یک دریچه باد مشاهده می شود. لایه های دیواره به صورت آبی شفاف ساخته شده است. لبه دیواره نیز به رنگ سفید می باشد. کفی استخر بادی نیز از رنگ سفید ساخته شده است. رنگ و ساختمان ساده این استخر بادی، توجه کودکان و بزرگسالان را جلب می کند. استخر بادی طراحی ساده و شیکی دارد که مورد پسند تمامی گروه های سنی قرار می گیرد. 


کیفیت بدنه

استخر بادی مستطیلی از بهترین و مقاوم ترین تولیدات شرکت بست وی می باشد. در ساخت این استخر بادی تمامی اصول و استانداردهای روز دنیا رعایت شده است. این استخر بادی دارای بدنه ای با انعطاف بالا می باشد که تمامی ضربه های وارده را دفع می کند. بدنه این استخر بادی دارای رویه طرح چرم می باشد که در برابر نور آفتاب مقاوم است. قرار گرفتن طولانی این استخر بادی در برابر نور آفتاب به بدنه استخر بادی آسیبی وارد نمی کند و باعث افت کیفیت بدنه نمی شود. استخر بادی دارای طول عمر بالایی می باشد که شما را از خرید استخر جدید بی نیاز می کند. تنها کافی است در هنگام استفاده، نکات نگه داری را رعایت کنید. از کشیدن استخر بادی بر روی زمین خودداری کنید و برای جابه جایی استخر، آن را به طور کامل از روی زمین بلند کنید. برای راه اندازی استخر بادی در فضاهای بیرون از منزل، محیطی را انتخاب کنید که عاری از سنگ و چوب های تیز باشد و سپس استخر بادی را بر روی زمین پهن کرده و راه اندازی نمایید. استخر بادی را در نزدیکی اشیای داغ و آتش قرار ندهید زیرا بدنه استخر بادی قابلیت اشتعال بالایی دارد. در صورت وارد شدن آسیب جزئی به بدنه استخر بادی می توانید توسط برچسب تعمیرات که در بسته بندی وجود دارد اقدام به ترمیم استخر نمایید. اگر آسیب وارد شده به بدنه جدی بود، می توانید برای تعمیرات تخصصی با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید. 


در پایان

برای خرید استخر بادی کودکان مدل مستطیل با طول کم با قیمتی ارزان می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز راهنمای شما در امر خرید باشند. هم چنین می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی در این سایت ثبت کنید تا محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع
خانگی ، سفری
ظرفیت آب
450 لیتر
طول
201 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
جنس رویه
PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح دار
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
ساختار دو طبقه ای
مناسب سنین کودک و نوجوان
ساک حمل
ندارد
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما
شرکت سازنده
بست وی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...