چادر مسافرتی ارزان

بحث خرید چادر مسافرتی همواره یکی از مواردی است که باعث می شود تا مشتری سعی کند تا با آگاهی کامل و تحقیق در مورد جنس و کیفیت انواع چادر های مسافرتی اقدام به خرید کند. حال با توجه به این مسئله شما باید به این نکته دقت داشته باشید که می توانید با خیالی راحت و با کمی تحقیق در خصوص انواع چادر مسافرتی خریدی هوشمندانه را انجام دهید. در همین راستا نیز باید به این مسئله هم اشاره کنیم که قیمت در خرید چادر مسافرتی نکته ای بسیار مهم و اساسی خواهدبود. در واقع شما باید سعی کنید تا با علم به این مسئله که هر محصول باید دارای چه قیمتی باشد و با در نظر گرفتن مقدار هزینه ای که برای خرید یک چادر مسافرتی کنار گذاشته اید سعی کنید تا خرید خود را انجام دهید. با توجه به این موارد در این مطلب سعی داریم تا به بررسی کامل قیمت انواع چادر مسافرتی در کنار ویژگی های این دسته از محصولات اشاره کنیم که قطعا مقاله ای مفید و کاربردی برای افرادی که قصد خرید یک چادر مسافرتی را دارند خواهد بود.

ارزان ترین چادر های مسافرتی در کشور ما مدل فنری ایرانی میباشد که تماما تولید کشور خودمان هست و به دلیل داشتن طرح ساخت بسیار ساده در عین حال پر کاربرد یکی از ارزانترین چادر های سفری در ایران به شمار می آیند حال در بین چادر های فنری ، اتوماتیک ، و عصایی آمریکایی یا اف ای تی کدام مدل به نسبت قیمت پایین تری دارد را در ادامه به آن خواهیم پرداخت...

چادر مسافرتی آمریکایی ارزان

در اولین بخش از این مقاله باید به این مسئله اشاره کنیم که مدل های مختلفی از چادر مسافرتی در بازار موجود می باشد که شما می توانید با خیالی راحت دست به خرید بزنید. در واقع این مسئله بسیار مهم خواهد بود که شما بتوانید با در اختیار داشتن یک چادر مسافرتی شیک و در عین حال خاص بتوانید نیاز خود را در جهت استراحت و گذراندن وقت به بهترین شکل ممکن برطرف سازید. حال این مسئله بسیار مهم خواهد بود که بتوانید محصولی را انتخاب کنید که هم ازنظر ساختار و هم از نظر قیمت به گونه ای باشد که خیال شما از بابت خرید این دسته از محصولات راحت باشد. در همین رابطه در اولین بخش قصد داریم تا در خصوص چادر های مسافرتی آمریکایی با شما صحبت کنیم.


این چادر های مسافرتی در ابعاد و اندازه های گوناگونی طراحی شده اند که این امر باعث شده تا شما بدون نگرانی بتوانید با توجه به ظرفیتی که مد نظر دارید اقدام به تهیه و خرید این محصولات کنید. هم چنین این نکته نیز بسیار مهم می باشد که از نظر جنس و کیفیت هم این دسته از چادر های مسافرتی این مزیت را در اختیار شما قرار خواهند داد که خیال شما از این حیث هم راحت باشد. در همین رابطه شما می توانید مشاهده کنید که چادر های مسافرتی آمریکایی قطعا می توانند یک پیشنهاد عالی برای خرید باشند. در خصوص شیوه های طراحی این محصولات باید به این مسئله اشاره کنیم که انواع مختلفی از چادر های آمریکایی در بازار وجود دارد که این تنوع باعث شده تا مشتری بتواند بدون نگرانی از بابت در اختیار داشتن یک محصول خاص به بهترین شکل ممکن نیاز خود را برطرف سازد. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از چادر های آمریکایی وجود دارد که دارای اتاقک های جداگانه خواهد بود.

این بحث باعث می شود تا فرد بتواند با آسودگی خاطر در طول روز از محیط های عادی داخل چادر و در شب نیز از اتاقک های مخصوص برای استراحتو خوابیدن استفاده کند. این ساختار سالن بندی شده و جدا شده محصولات باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید برای استراحت خود نیز فضای مناسبی را در اختیار داشته باشید. هم چنین اکثر چادر های مسافرتی خارجی و خصوصا آمریکایی ساختار های دو پوش را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند که باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت دست به انتخاب و خرید این محصولات زده و در سرما و گرما نگران هیچ مسئله ای نباشند که قطعا این مورد هم یکی دیگر از ویژگی های این محصولات به شمار خواهد رفت.

بحث آخر در خصوص این دسته از محصولات قیمت آن ها می باشد. در واقع این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید چادر مسافرتی شیک ، با کیفیت و با امکانات زیادی را با کمترین قیمت در اختیار داشته باشید. در خصوص این محصولات اما باید عنوان کنیم که هم از نظر نوع ساختار و جنس بدنه و هم از نظر زیبایی و کیفیت قطعا خیال شما از در اختیار داشتن این محصولات راحت خواهد بود اما قیمت نسبتا بالایی نسبت به دیگر نمونه های چادر مسافرتی دارند. در واقع اگر شما به دنبال خرید یک چادر مسافرتی ارزان هستید قطعا چادر های آمریکایی با توجه به این که به صورت وارداتی به کشور می آیند و با توجه به قیمت ارز و نوسانات در این حوزه قطعا یک چادر آمریکایی می تواند یک محصول گران به شمار رود. با توجه به این مسئله شاید افرادی که به دنبال خرید چادر مسافرتی ارزان هستند این محصولات را از گزینه های خرید خود خارج کنند. 

چادر مسافرتی ایرانی

در بخش قبلی سعی کردیم تا در خصوص چادر های مسافرتی امریکایی و نمونه های خارجی و مختلف این دسته از محصولات با شما صحبت کنیم. قطعا این مورد بسیار مهم خواهد بود که شما با در نظر گرفتن سلیقه خود و همین طور به علم در خصوص ساختار یک محصول بتوانید دست به خرید یک چادر مسافرتی بزنید. در همین راستا حال باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که نوع دیگری از چادر های مسافرتی در بازار وجود دارد که ازان ها به عنوان های چادر مسافرتی ایرانی نام برده می شود. شرکت هایی نظیر تهران اینتکس ، ایران تنت ، سایانا و ... در تولید این محصولات بسیار فعال هستند و توانسته اند با ارائه محصولات متنوع سعی کنند تا نیاز مشتری را به بهترین شکل ممکن برطرف سازند. حال با توجه به این مسئله باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این دسته از محصولات در مدل های متنوع و گوناگونی تولید و عرضه شده اند.

در واقع در ابتدا مهم ترین بخش بحث در خصوص این دسته از چادر های مسافرتی از نظر ابعاد آن ها می باشد. شما می توانید مشاهده کنید که چادر های مسافرتی ایرانی در ابعاد متنوعی ارائه شده اند اما محبوب ترین این محصولات چادر های شش نفره و هشت نفره می باشد. هم چنین نمونه های بسیار بزرگی از این محصولات نیز قابل رویت است که بیشتر تحت عنوان چادر های هلال احمر شناخته شده و ظرفیت های بزرگی را دارا هستند. با توجه به این مسئله قطعا در هنگام خرید شما با مشکل مواجه نخواهید شد و این عامل باعث می شود تا خیال مشتری به بهترین شکل ممکن راحت باشد و بسته به ظرفیت خانواده بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.

مسئله بعدی در خصوص این محصولات بخش طراحی های صورت گرفته در این دسته از محصولات خواهد بود. در واقع شما می توانید این مزیت را در اختیار داشته باشید که یک سری طراحی خاص و در عین حال شیک را در این محصولات ایرانی هم مشاهده کنید. البته از نظر شیوه ساختار عموما اکثر چادر های مسافرتی ایرانی دارای طراحی های مشابه بوده و به عبارتی ساختار کله قندی را دارا هستند که این امر باعث شده تا مشتری خیلی در انتخاب این محصولات سر در گم نشود. در عین حال این مسئله نیز بسیار مهم است که شما بتوانید با توجه به سلیقه خود دست به خرید یک چادر مسافرتی بزنید. این موارد را سعی کرده اند که شرکت های تولید کننده به بهترین شکل ممکن رعایت کنند و این امر باعث شده تا خیال مشتری از این مورد راحت باشد.

در تنوع طراحی محصولات و چادر های مسافرتی ایرانی قطعا توانسته اند تا به بهترین شکل ممکن تنوع بالایی را به مشتریان خود ارائه کنند و این ویژگی سبب افزایش فروش این محصولات شده است. شما می توانید مشاهده نمایید که بسیاری از این چادر های مسافرتی دارای ساختار های ساده می باشد و با رنگ های یکدست تولید و عرضه شده است. این یکدست بودن رنگ چادر های مسافرتی باعث شده تا شما بتوانید بدون نگرانی از این بابت دست به خرید یک چادر مسافرتی بزنید. در این بین ممکن است که از نظر نوع طراحی چادر مسافرتی ایرانی مد نظر شما دارای طراحی هایی نظیر چادر ارتشی ، طرح دار ، پاییزی و ... باشد که این موارد نیز از طراحی های رایج و پر طرفدار در میان تمام سنین به شمار خواهد رفت.

شما این مزیت را هم در انتخاب این چادر ها در اختیار داشته باشید که به بهترین شکل ممکن و با کمترین قیمت دست به خرید این محصولات بزنید. در واقع این چادر های مسافرتی این مزیت را در اختیار شما قرار می دهند که بتوانید بدون نگرانی و در مقایسه با چادر های مسافرتی خارجی این محصولات را به بهترین شکل ممکن سفارش دهید. در واقع با توجه به این که این دسته از چادر های مسافرتی در ایران طراحی و تولید می شوند لذا خیال مشتری قطعا از در اختیار داشتن این دسته از محصولات راحت بوده و می تواند با آسودگی خاطر دست به خرید این چادر های مسافرتیبزند که قطعا قیمت ارزان تر و مناسبتری نسبت به دیگر نمونه های خارجی دارا هستند.

مقایسه جنس و کیفیت چادر های مسافرتی

در این مقاله به بررسی دو دسته از چادر های مسافرتی یعنی چادر های مسافرتی ایرانی و خارجی پرداختیم. حال این نکته بسیار مهم است که شما بتوانید از نظر کیفیت و جنس هم این دسته از محصولات را با هم مقایسه کنید. معمولا اکثر چادر های مسافرتی موجود در بازار چه ایرانی و چه خارجی دارای ساختار های برزنتی و یا با بهره گیری از پارچه های پلی استر طراحی و تولید می شوند که این نکته باعث شده تا مشتری در هنگام خرید این دسته از محصولات خیلی با دغدغه جنس مواجه نباشد. حال در این میان ممکن است یک سری از محصولات خارجی از دیگر مدل های پارچه طراحی شده باشند که خب درصد این دسته از محصولات به نسبت دیگر محصولاتی که فعلا در بازار موجود است بسیار کمتر است پس خیلی نیاز به توضیح در این باره نخواهیم داشت.

در کنار این مورد بحث بهره مندی از ساختار ضد آب در میان چادر های مسافرتی بسیار مهم خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که یک چادر مسافرتی باید به صورت ضد آب شکل گرفته باشد که این ضد آب بودن محصول باعث می شود تا بتوانید با آسودگی خاطر خرید خود را نهایی نموده و از در اختیار داشتن این محصولات لذت ببرید. هم چنین یک سری از مدل های چادر مسافرتی نیز دارای ساختار های ضد طوفان نیز می باشند. این دسته از محصولات قطعا می توانند در هر نوع آب و هوا و شرایط جوی به درد شما خورده و یک محصول شیک و زیبا را به دست شما برسانند که مسئله ای مهم خواهد بود.

در کنار این نکات باید حتما به نوع دوخت چادر های مسافرتی ارزان هم توجه ویژه ای داشته باشید. در واقع ممکن است دوخت یک محصول به صورت بد و با ظاهری نامناسب انجام شده باشد که در هنگام خرید این مسئله هم بسیار مهم خواهد بود. هم چنین این مسئله هم بسیار حائز اهمیت می باشد که در صورت وجود پوش دوم جنس ان پوش به چه صورت خواهد بود. در واقع همان طور که در بخش های قبلی به آن اشاره کردیم یک سری از چادر های مسافرتی به صورت دو پوش شکل گرفته اند که این ویژگی هم در شرایط بارانی و هم در آب و هوای آفتابی تاثیر گذار می باشد که باید به آن توجه داشته باشید. بهره مندی از توری در بخش های درب اصلی و هم چنین پنجره های این دسته از چادر های مسافرتی در کنار هوا کش در بخش های بالایی این محصولات نیز یک ویژگی مهم و در عین حال کارا به شمار خواهد رفت که جنس این موارد هم باید مورد توجه خود قرار دهید. در واقع نوع توری و پشه بندی که بر روی این محصولات نصب می شودباید به گونه ای باشد که بتوانید بدون نگرانی از ورود حشرات مضر به داخل این محصولات از آن ها استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

همان طور که درابتدای این مقاله به آن اشاره کردیم خیلی از افراد در هنگام خرید سعی می کنند تا به جنس محصول توجه داشته باشند. حال ممکن است که یک سری دیگر توجه ویژه ای به بخش طراحی و چگونگی شکل گیری این محصولات در کنار طرح های موجود بر روی این چادر های مسافرتی داشته باشند. هر دو گروه از این افراد قطعا کیفیت و کارایی را در کنار هم معیار قرار می دهند و در نتیجه محصولی را برای خرید انتخاب می کنند که با آسودگی خاطر بتوانند از آن استفاده کنند. در همین راستا باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که اگر از نظر کیفیت و کارایی شما در خرید یک محصول به جمع بندی رسیده باشید قطعا در گام آخر به سراغ هزینه و قیمت ان چادر مسافرتی خواهید رفت و توجه ویژه ای هم به این بخش خواهید داشت. در نتیجه قطعا قیمت یک محصول نیز مسئله ای مهم و حیاتی خواهد بود.

با توجه به این نکته قطعا پیشنهاد می کنیم که اگر توان خرید چادر مسافرتی خارجی با کیفیت را دارید درنگ نکرده و محصولی را برای مثال از شرکت کلمن خریداری کنید تا با آسودگی خاطر از ان چادر مسافرتی سالیان سال استفاده کنید اما اگر توان خرید و پرداخت هزینه های بالای این دسته از چادر های مسافرتی را نداشته و قصد دارید تا یک چادر مسافرتی ارزان قیمت را در اختیار داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ محصولات و چادر های مسافرتی ایرانی بروید و این نمونه از چادر های مسافرتی را در سبد خرید خود قرار دهید. فروشگاه تهران اینتکس نیز یکی از نمایندگی های معتبر در فروش انواع چادر مسافرتی در ایران می باشد که سعی کرده تا محصولات خود را با قیمت های ارزان و کیفیت بالا به دست مشتریان خود برساند که قبل از خرید و ثبت سفارش حتما به محصولات این فروشگاه هم توجه کنید.