استخر بادی مربعی خانوادگی

کد intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • ظرفیت آب: 999 لیتر
  • طول: 229 سانتی متر
  • عرض: 229 سانتی متر
3,600,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر های بادی مخصوص استفاده خانواده ها دارای تنوع کمی می باشند. شرکت اینتکس به عنوان شرکتی پیشرو در تولید لوازم بادی این بار به تولید محصولی شگفت انگیز پرداخته است که در زمان کوتاهی توانسته به فروش بالایی در دنیا دست پیدا کند. این استخر بادی برای استفاده 4 نفر بزرگسال طراحی شده است و از جنسی بسیار مرغوب می باشد. در ادامه به بررسی ویژگی های این استخر منحصر به فرد می پردازیم.

استخر بادی بزرگسال و مربعی خانوادگی , میخواهیم به شما عزیزان یکی از بهترین استخر های بادی خانوادگی اینتکس با عمق معمولی مخصوص خانواده های کم جمعیت که از جنس مرغوب و بادوام تهیه شده است و وسیله مناسبی برای سرگرمی و تفریح و آبتنی در فصل تابستان می باشد، را به شما عزیزان معرفی کنیم این استخر بادی خانوادگی را میتوانید به سرعت در پارکینگ و یا پشت بام، حیاط منزل و ویلا باد کرده و لذت ببرید.  این استخر بادی که طراحی شبیه وان حمام داشته ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب بوده که قسمت داخلی آن را دو رنگ آبی آسمانی و سفید در بر می گیرد. قسمت بیرونی نیز از نوع شفاف بوده که بر زیبایی خاصی به این استخر بادی داده است.  ابعاد این کالا (طول: 229 سانتی متر، عرض: 229 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 999 لیتر آب را درون خود جای کند. استخری منحصر به فرد با صندلی همراه تکیه گاه بادی طراحی شده، اینتکس به فکر راحتی شما عزیزان است و می توانید آخر هفته در کنار خانواده استراخت کرده و لذت ببرید. دو جایگاه لیوان و آبمیوه دارد که می توانید از آن بهره مند شوید و همچنین دارای برچسب تعمیرات می باشد. 

بدون شک و تردید یک استخر خانوادگی به مراتب از تمامی استخر ها می تواند محبوب تر باشد ، دلیل آن هم کاملا مشخص است ، زیرا هم کودکان و هم بزرگتر ها می توانند از استخر بادی خانوادگی استفاده کنند . البته استخر های بادی کودکان ، جذابیت های خاص خود را دارند و ظاهر آن ها دوست داشتنی و بامزه تر است ، ولی این نکته را در نظر بگیرید که کودکان نیز بسیار علاقه دارند تا با بزرگتر ها مانند مادر و پدر خود به استخر رفته و بازی های جذاب و شادی را داشته باشند ، بنابر این با خرید استخر بادی مربعی خانوادگی اینتکس این شرایط برای آن ها نیز به وجود خواهد آمد . استفاده از این استخر بادی برای بزرگتر ها نیز بسیار آسان و راحت است ، برای اینکه صندلی ها شرایط بهتری را برای استفاده از استخر بادی ایجاد خواهند کرد . 

از آن جایی که ابعاد این استخر بادی بزرگ است و همچنین این استخر محفظه های بزرگی برای باد شدن دارد ، بهترین راه این است که از پمپ های باد استفاده کنید تا در سریع ترین حالت ممکن بتوانید استخر بادی را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . این استخر بادی می تواند یک استخر فوق العاده مقاومی نیز باشد ، شرکت اینتکس بسته به نوع استخر بادی ، همواره سعی کرده است تا استخر های بادی را از لایه های ضخیم تر و مقاوم تری تولید کند ، از آن جایی که این استخر بادی سایز بزرگی دارد ، لایه هایی که برای ساخت محصول استفاده شده است ، از ضخامت های فوق العاده ای برخوردار است و می تواند در برابر ضربه ها و فشار ها مقاوم باشد . ابعاد دقیق این استخر بادی نیز در بالا اشاره شد و به بزرگ بودن این استخر پی بردید . صندلی ها در موقعیت های خوبی قرار دارند و افراد می توانند به راحتی یکدیگر را ببینند .

استخر بادی مربعی خانوادگی

استخر بادی خانوادگی به صورت مربع طراحی شده است و در ضلع ها کمی انحنا دارد که زیبایی خاصی به محصول می دهد. دیواره استخر بادی به صورت دولایه می باشد که هر یک از این لایه ها دریچه باد جداگانه دارند و لایه ها به هم متصل هستند. دیواره استخر به رنگ آبی است و دارای ضخامت بالایی می باشد که در صورت تکیه دادن به لبه استخر دچار مشکل نشوید. هم چنین لبه دیواره سفید رنگ می باشد. در چهار گوشه این استخر بادی چهار عدد تکیه گاه متصل به بدنه وجود دارد. این تکیه گاه ها بادی است و کاملا به بدنه اتصال دارد. قسمت بیرونی آن ها سفید رنگ و قسمت داخلی این تکیه گاه ها به رنگ آبی می باشد. در پایین این تکیه گاه ها در قسمت کف استخر چهار عدد نشیمنگاه بادی تعبیه شده است که به راحتی بیش تر اشخاص هنگام استراحت در استخر کمک می کند. این نشیمنگاه ها دارای انعطاف زیادی می باشد و در هنگام استفاده به هیچ وجه خسته نخواهید شد. طراحی خاص این استخر بادی آن را برای استفاده چهار نفر به صورت همزمان آماده کرده است. 


کیفیت بالای بدنه استخر بادی 

استخر بادی خانوادگی توسط شرکت اینتکس ساخته شده است که در تولید لوازم بادی در دنیا نامی آشنا می باشد. محصولات این شرکت بزرگ با بهترین فناوری های دنیا ساخته می شوند و در تولید آن ها مرغوب ترین مواد اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر بادی از بهترین نوع بدنه طرح چرم ساخته شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. در قسمت درزهای بدنه بسیار محکم بوده و به سادگی گسسته نمی شود. هم چنین تحمل وزن بالایی دارد و با استفاده 4 نفر هم زمان هیچ مشکلی در ساختار بدنه استخر به وجود نمی آید. هم چنین این جنس بدنه انعطاف بالایی را دارا می باشد. بدنه به گونه ای طراحی شده است که می توانید از آن در آفتاب استفاده نمایید بدون اینکه دچار افت کیفیت شود. هم چنین کیفیت بالای این استخر به گونه ای است که در برابر دماهای مختلف آب آسیب نبیند. در صورت آسیب دیدن احتمالی بدنه استخر بادی می توانید با شماره های موجود در سایت اینتکس تهران تماس بگیرید تا کارشناسان شرکت جهت تعمیرات تخصصی استخر بادی اقدام کنند و در کوتاه ترین زمان استخر را تعمیر نمایند. 


راه اندازی استخر بادی : برای راه اندازی استخر بادی کافی است محیطی را که سطح همواری دارد در نظر بگیرید. این سطح باید از هر گونه سنگ های تیز و اشیای تیز خالی باشد. استخر را بر روی سطح مورد نظر پهن کنید. توسط پمپ باد (قابل خرید از فروشگاه اینتکس) استخر را در کمتر از چند دقیقه باد کنید. استخر آماده استفاده می باشد. فقط کافی است داخل استخر را از آب پر نمایید.


ابعاد و ظرفیت استخر بادی  این استخر بادی صندلی دار مربعی شکل دارای طول ضلع 229 سانتی متر است و ارتفاع 66 سانتی متر دارد. این استخر بادی جزو استخر های کم عمق بوده که هر گروه سنی می تواند از آن استفاده نماید. ظرفیت آب استخر بادی 999 لیتر می باشد. ابعاد استخر به گونه ای است که آن را برای استفاده در فضای باز مناسب می کند. وزن استخر بادی 5 کیلوگرم است که به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را جابه جا کنید. این وزن کم حاصل داشتن بدنه ای مقاوم و سبک می باشد. 


روش خرید استخر بادی : استخر بادی مربعی خانوادگی را با ارزان ترین قیمت می توانید از فروشگاه اینترنتی اینتکس تهران خریداری نمایید. 

نوع
خانگی
ظرفیت آب
999 لیتر
طول
229 سانتی متر
عرض
229 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
جنس بدنه
PVC طرح چرم
وزن استخر بادی
5 کیلوگرم
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی‌ها
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
اینتکس
اقلام همراه
جنس کف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...