تخت خواب بادی طرح دار یک نفره

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • طول: 188 سانتی متر
  • عرض: 137 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر
1,220,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تخت خواب بادی طرح دار یک نفره عرضه شده توسط سایت اینتکس تهران ، نمایندگی مرکزی فروش محصولات بادی intex و بست وی

تخت خواب بادی طرح دار یک نفره یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین تخت خواب های بادی بازار می باشد که تا کنون مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. به دلیل طراحی متفاوتی که این کالا دارد می توان آن را در منزل و به عنوان تخت خواب بادی دائمی نیز استفاده نمود. رویه آن از پی وی سی مخملی ساخته شده است که این لایه در کنار طراحی مواج رویه آن باعث شده تخت به صورت کامل ضد تعریق شود. دریچه تخلیه هوای این محصول (والف) از نوع دابل لاک می باشد و در صورت باز بودن دریچه بیرونی هوا از آن خارج نمی شود که خود باعث می شود بتوان به سادگی بیشتری تخت را باد کرده و استفاده کرد . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید تخت بادی طرح دار با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

تخت خواب ها یکی از بهترین محصولات برای خوابیدن و استراحت کردن می باشند که امروزه می توانید انواع تخت خواب ها را در بازار تهیه کنید ، از جمله تخت خواب های موجود در بازار که استفاده از آن ها بیش از پیش می باشد می توان به تخت خواب های چوبی و تخت خواب های بادی اشاره کرد ، تخت خواب های بادی از جدید ترین طراحی ها می باشد که طرفداران زیادی را به دلیل مزایایی که دارد پیدا کرده است ، این از جمله این مزایا می توان نرمی بی وصف سطح تخت های بادی به نسبت تخت خواب های غیر بادی اشاره کرد ، همچنین این محصولات قابل حمل بوده و وزن آن ها بسیار کم است ، همچنین شما می توانید در صورت عدم نیاز فضای اشغالی توسط محصول را به اتاق باز گردانید . یکی از برترین مدل ها و زیباترین آن ها تخت خواب بادی طرح دار یک نفره ای می باشد که تصویر آن را در پایین مشاهده می کنید . این تخت خواب بادی دارای کیفیت بسیار بالایی است ، همچنین ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با آن ویژگی ها آشنا خواهیم کرد تا در صورت نیاز بتوانید خرید تخت خواب بادی موفقی را داشته باشید .


طراحی و ارگونومی ساخت


طراحی و ارگونومی ساخت از مهم ترین ویژگی های یک تخت خواب بادی پس از جنس بدنه است که می تواند بیانگر کیفیت محصول باشد ، پس هر چه طراحی بهتر باشد تخت خواب زیبا تر خواهد بود و هر چه آرگونومی ساخت تخت خواب بادی خوب باشد می توانیم انتظار بیشتری از کیفیت و مقاومت محصول داشته باشیم . این تخت خواب همانطور که از اسم آن مشخص است با رویه طرح دار پوشیده شده است که همین موضوع باعث شده تا تخت خواب مورد نظر به یکی از زیبا ترین تخت خواب های بادی مبدل شود ، همچنین محصول از نظر آرگونومی ساخت به صورت دو طبقه ساخته شده و مقاومت بالا تری را از نوع یک طبقه دارد ، همچنین بالش سرخود محصول و نیز رویه مواج آن نیز از دیگر خصوصیات این تخت خواب بادی می باشد ، رویه مواج باعث شده است تا سطح تخت خواب بسیار حالت پذیر باشد .

جنس بدنه


همانطور که در بالا اشاره شد جنس بدنه نیز به همراه طراحی و آرگونومی ساخت می تواند گویای کیفیت بالای محصول باشد و هر یک از این عوامل بدون دیگری نمی تواند به تنهایی باعث ساختار مقاوم و با کیفیت تخت خواب بادی شود ، این محصول از جنس pvc فشرده با لایه های ضخیم ساخته شده است به همین دلیل می توان گفت جنس بدنه محصول نیز از کیفیت بالایی برخوردار است ، این جنس می تواند به خوبی در برابر وزن های بالا و فشار های زیاد دوام بیاورد و سطحی نرم را به تخت خواب ببخشد . بخش های کناری این محصول از پی وی سی با رویه چرمی و سطح محصول نیز از پی وی سی با رویه مخملی ساخته شده که این رویه مخملی طرحدار زیبایی و لطافت خاصی را به محصول داده است .


ابعاد ، وزن و تحمل وزن


ابعاد ، وزن و تحمل وزن نیز از دیگر عواملی است که هر خریداری به آن توجه می کند ، ابعاد این تخت خواب بادی برابر است با ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) که مطابق با استاندارد های جهانی بوده و می تواند مساحت لازم را برای قرار گیری هر فرد بالغی میسر کند . وزن این محصول بسیار کم بوده و می توان به راحتی آن را جابجا کرد ، همچنین تحمل وزن محصول نیز در حالت ماکسیمم به 136 کیلوگرم می رسد که مقاومت بسیار خوبی است .


راه اندازی و مراقبت


راه اندازی این تخت خواب بادی بر خلاف مدل های دو نفره بدون پمپ باد سرخود صورت می گیرد ، اما شما می توانید با تهیه پمپ باد مجزا این عملیات را انجام دهید ، چرا که دریچه های ورودی هوا به گونه ای است که شما می توانید با انواع پمپ های باد دستی و یا برقی آن را باد کنید ، والف های قرار گرفته بر روی بدنه به گونه ای طراحی شده اند که باز بودن دریچه بیرونی نمی تواند به تنهایی باعث خروج باد شود که به همین دلیل نگران خالی شدن باد نباشید . برای سرعت بخشیدن در روند راه اندازی تخت خواب بهتر است آن را به طور کامل پهن کنید . برای مراقبت از این محصول تنها کاری که بایستی انجام دهید این است که از نردیک کردن وسایل داغ و یا ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه تخت خواب بادی خودداری کنید ، همچنین پریدن بر روی تخت از ارتفاع نیز می تواند به محصول آسیب وارد کند .


جمع بندی


با توجه به مطالب گفته شده در رابطه با تخت خواب بادی طرح دار یک نفره می بینیم که این محصول ویژگی های یک تخت خواب بادی ایده آل را دارد ، به همین دلیل خرید این محصول توصیه می شود ، شما می توانید این تخت خواب را با قیمت مناسب از طریق فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

نوع
خانگی
طول
188 سانتی متر
عرض
137 سانتی متر
ارتفاع
46 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلو گرم
جنس رویه
PVC با رویه مخملی
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم هوای داخل تخت
رویه مواج و کامفورت
طبی و ضد تعریق
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه طرح دار زیبا
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما، ساک حمل
ساک حمل
ندارد
شرکت سازنده
Aerobed

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...