صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب

intex 73232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 90 کیلو گرم
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 95 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

خرید اینترنتی صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب ، از سری صندلی های راحتی سایز بزرگ می باشد که دارای بدنه براق و ضد آب است. این مبل بادی برای استفاده نوجوانان و بزرگسالان قابل استفاده میباشد که از بدنه پلاستیکی تشکیل شده است

صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب از سری صندلی های بادی ابعاد بزرگ است که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است . این صندلی بادی دارای رنگ آبی با بدنه براق می باشد که در نوع خود بسیار زیبا و شیک است . از این صندلی ها می توان حتی در دیزاین داخلی خانه یا اتاق بهره گرفت . این صندلی به راحتی مبل و صندلی های معمولی می باشد و با بدنه محکم pvc خود می تواند وزن های بالا را تحمل کند . وزنی که این صندلی می تواند تحمل کند به 90 کیلوگرم می رسد و به راحتی می تواند افراد بزرگسال را نیز درون خود جای دهد ، بدون اینکه پاره شود و یا به آن فشار زیادی وارد شود . جنس پی وی سی رویه و بخش کناری این صندلی دارای طراحی چرمی می باشد که این امر باعث شده صندلی بسیار شیک شود . برای مقاومت بالای این محصول ، کف آن را دولایه ساخته اند . همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد ، بدنه این صندلی کاملا ضد آب بوده و میتوان ان را در مجاورت آب راه اندازی کرد بدون اینکه نگران صدمه دیدن آن شوید . وزن کلی آن نیز به 1.5 کیلوگرم می رسد و به همین دلیل می توان آن را به راحتی جابجا کرد و یا با بسته بندی در ابعاد کوچک آن را حتی در سفر ها نیز استفاده کرد . این صندلی بادی را می توانید با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان تر از فروشگاه اینترنتی intex خریداری کنید و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید .

صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب از نمونه مبل های بادی بسیار مقاوم فروشگاه اینتکس تهران می باشد که برای سنین بزرگسال تولید شده است و به خوبی می تواند وزن های بالا را تحمل کند . همچنین این مبل بادی به واسطه طراحی مشابه به مبل های راحتی غیر بادی ، کاملا استاندارد و طبی بوده و می تواند برای تمامی افراد مناسب باشد . بنابراین اگر به دنبال صندلی هستید که علاوه بر ساختار آرگونومیک خود ، سطحی نرم و راحتی را داشته باشد ، ما به شما صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب را پیشنهاد می کنیم ، تنها کافیست تا یک بار نشستن بر روی صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب را تجربه کنید تا همواره برای نشستن های خود این محصول را انتخاب نمایید . 

راهنمای خرید صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب

برای خرید صندلی در ابتدا بایستی به رده سنی آن توجه داشته باشید که صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب همانطور که از نامش مشخص است ، برای استفاده بزرگسالان ساخته شده است . در مراحل بعدی بایستی به تحمل وزن آن توجه داشته باشید ، زیرا مبل های بادی ممکن است وزن های متفاوتی را تحمل کنند . صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب به خوبی می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند . در مراحل بعدی بایستی به واسطه فاکتور های مهم خرید از جمله نوع طراحی و ساختار محصول ، جنس استفاده شده در ساخت بدنه صندلی بادی و همچنین برند آن توجه داشته باشید که به تمامی این فاکتور ها در قالب یک نقد و بررسی اشاره خواهیم کرد . 

تولید و طراحی صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب

تولید صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب بسیار مشابه به صندلی ها و مبل های راحتی می باشد و با توجه به ابعاد و ارتفاع محصول می توان گفت که بدن در یک راستای ایده آل قرار خواهد گرفت ، به خصوص که وجود تکیه گاه بلند و مرتفع می تواند به خوبی از وارد شدن فشار به اندام ها و مهره های کمری جلوگیری کند . توجه داشته باشید که از یک ساختار بسیار عالی در تولید صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب استفاده شده است که می توان به رویه مواج اشاره کرد که این طراحی رویه مواج می تواند به خوبی باعث انعطاف پذیری بسیار خوب مبل بادی شود تا افراد در هنگام نشستن فشاری را در بخش تحتانی و نشیمنگاهی بدن احساس نکنند .

جنس بدنه صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب

جنس بدنه ای که برای تولید صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب در نظر گرفته شده است ، pvc می باشد . پی وی سی را با نام های دیگری همچون وینیل نیز می شناسیم که به آن پلاستیک طبیعی منعطف نیز می گویند ، علت طبیعی خواندن این پلاستیک ، عدم استفاده از هیچگونه مواد شیمیایی و سمی در آن می توان اشاره کرد . این جنس انعطاف پذیری خوب داشته و همچنین از ویژگی های عالی همچون ضد آب بودن ، ضد اشعه خورشید می توان اشاره نمود .

راه اندازی صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب

برای اینکه بتوانید راه اندازی سریع و ساده تری را داشته باشید ، می توانید از پمپ های باد استفاده کنید ، زیرا در بدنه صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب یک دریچه بادی قرار داده شده است که می توانید از آن طریق به راحتی مبل بادی را راه اندازی کنید . انتخاب نوع پمپ باد کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید از پمپ های باد دستی یا برقی و ... برای راه اندازی استفاده کنید . ولی توجه داشته باشید که باد زیاد می تواند منجر به آسیب دیدن بدنه شود .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که پیش تر گفته شد ، شما می توانید با اطلاعات کامل و کافی که دررابطه با صندلی بادی یک نفره بزرگسال ضد آب کسب کرده اید ، با توجه به علاقه مندی خود به این صندلی بادی بسیار دوست داشتنی و طبی ، آن را با قیمت ارزان و با ضمانت از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید . شما می توانید به صورت حضوری و اینترنتی خرید های خود را از فروشگاه انجام دهید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
90 کیلو گرم
طول
102 سانتی متر
عرض
95 سانتی متر
ارتفاع
71 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشیمنگاه و تکیه گاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
تولید شده در رنگ آبی
دارای بدنه براق
دارای بدنه ضد آب
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...