مبل اسپیکر دار بزرگسال

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 100 کیلو گرم
  • طول: 106 سانتی متر
  • عرض: 71 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل اسپیکر دار بزرگسال صندلی بادی یکنفره اینتکس با قیمت ارزان ، ارسال رایگان به تمام نقاط کشور در نمایندگی اینتکس

مبل بادی اسپیکر دار بزرگسال محصولی جدید و خاص می باشد که برای آن هایی که علاقه بسیاری به موسیقی دارند مناسب می باشد البته این قابلیت فقط مخصوص موسیقی نمی باشد و به دلخواه خود می توان از آن استفاده نمود. این مبل بادی با نامی هم که دارد مشخص می باشد که برای بزرگسالان طراحی و تولید شده است. طول این مبل بادی یک نفره 106 سانتی متر ، عرض مبل 71 سانتی متر و ارتفاع آن 94 سانتی متر می باشد. این مبل بادی دارای اسپیکر داخلی با کابل AUX می باشد که از سایر ویژگی های آن بشمار می آید علاوه بر این دارا بودن بدنه ضد آب از دیگر نکات قابل توجه این مبل بادی است . شما می توانید این محصول را با کمترین قیمت در فروشگاه اینتکس تهران خریداری نمایید . 

مبل بادی اسپیکر دار بزرگسال

مبل اسپیکر دار بزرگسال مقاوم ترین محصول در برابر فشار و ضربه می باشد و می تواند وزن افراد را به راحتی تحمل کند. برخی از علاقه مندان به داشتن مبل بادی تصور می کنند که این بدنه با توجه به توخالی بودن و بادی بودن استحکام ندارد و نمی تواند دوام و طول عمر داشته باشد. اما باید گفت که این مبل بادی بدنه ای محکم دارد و از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است. به همین خاطر متقاضیان زیادی دارد و می تواند در طول سال های زیاد برای افراد استفاده شود. این محصول خاص دارای اسپیکر نیز می باشد تا بتوان در هنگام استراحت و مواقع دیگر موزیک نیز گوش داد و یا به گوش دادن مطالب علمی پرداخت. به همین خاطر است که یکی از حرفه ای ترین مبل های بادی محسوب می شود و می تواند بیش ترین کارایی را داشته باشد. خاص بودن مبل بادی سبب می شود تا در مکان های مختلف بتوان از آن استفاده کرد و مزیت های گوناگونی را با آن کسب نمود. از این رو می بایست اطلاعاتی در این باره داشت تا بیش تر و با آگاهی کامل آن را خریداری کرد.


ویژگی های رویه محصول

مبل بادی دارای رویه ای با جنس پی وی سی طرح چرم می باشد. این جنس دارای قابلیت های مختلف است که از جمله آن به زیبایی محصول می توان اشاره کرد. زیبا بودن مبل بادی در نوع استفاده و محل استفاده از آن موثر است و قابل قبول تر می باشد. از این رو دارای براقیت بوده و شفافیتی نیز در ظاهر ایجاد کرده است. زیبایی ظاهری مهم ترین گزینه برای افرادی است که تمایل دارند آن را در محل های مختلف مانند منزل و اتاق خواب به کار ببرند و نیازمند رنگی متناسب با سلیقه خود هستند. از این رو محصول دارای رنگبندی بدنه نیز می باشد و می تواند بر اساس علاقه افرادد تعیین شود. افراد برای خرید می توانند رنگ دلخواه بدنه را انتخاب نمایند و محصول را با داشتن ویژگی براقیت و شفافیت خریداری نمایند. بدنه دارای استحکام می باشد و ضخامت دارد. از این رو در صورت استفاده تمامی افراد می تواند مقاومت داشته باشد. به همین خاطر می تواند افراد بزرگسال و کودکان نیز از این مبل بادی استفاده نمایند و راحتی و آرامش داشته باشند. این محصول خاص دارای طول عمر بالا می باشد و می تواند در سال های زیاد به کار گرفته شود.


دارای محلی برای نگه داری وسایل

این محصول بر روی بدنه خود بخش هایی دارد که می تواند کاربردی و منحصر به فرد باشد. این بخش ها برای نگه داری وسایل جانبی و همراه افراد ساخته شده اند و در این صورت به راحتی وسایل مورد نیاز را در اختیار آن ها قرار می دهد. از این رو یکی از مناسب ترین بخش هایی می باشد که می تواند وسایلی مانند آب و نوشیدنی و یا گوشی موبایل را در داخل آن قرار داد و به استراحت مشغول شد. در زمان استراحت نوشیدنی برای افراد نیاز است و از آن جایی که تمایل دارند تا به راحت ترین صورت بر روی آن زمان بگذارنند این وسایل در اختیار افراد قرار می گیرد و می تواند به آن ها در استراحت کمک بیش تری نماید.


ضد آب بودن بدنه

این مبل بادی در برابر آب غیر قایل نفوذ است و از این رو می تواند در محیط های مرطوب نیز استفاده شود. محیط هایی مانند استخر ها و جکوزی ها در حاشیه خود نیاز به داشتن وسیله ای برای استراحت و استفاده از محیط دارند. به همین خاطر این مبل بادی ضد آب طراحی شده است و دارای اسپیکر می باشد. این وسایل و مزیت ها سبب می شود تا افراد به بیش ترین میزان و در تایم زیاد بر روی مبل بادی باشند و زمان بگذرانند.


خرید

مبل اسپیکر دار بزرگسال با ویژگی های گفته شده در فروشگاه intex تهران وجود دارد و آماده خریداری علاقه مندان به محصولات بادی است.

نوع
خانگی
تحمل وزن
100 کیلو گرم
طول
106 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
94 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرح چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها
دارای نشینگاه و تکیه گاه مواج
دارای محلی برای نگهداری اشیا کوچک
دارای اسپیکر داخلی با کابل AUX
بدنه ضد آب
قابل استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراه
برچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...