مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع: خانگی
  • تحمل وزن: 25 کیلو گرم
  • طول: 45 سانتی متر
  • عرض: 47 سانتی متر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه اینتکس با قیمت ارزان در نمایندگی اینتکس تهران و فروشگاه مبل بادی در ایران و نمایندگی فروش محصولات بادی و صندلی ب

مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه یکی از محصولات جدید و با کیفیت می باشد که طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این کالا می تواند در هنگامی که مشغول به کار های خود هستید از کودکتان محافظت کند. بخش اصلی بدنه آن دارای لایه های بسیار ضخیمی است که فشار وارده را به سادگی تحمل می کند و می توان آن را در شرایط مختلفی همچون منزل، مسافرت های طولانی و کوتاه مدت مورد استفاده قرار داد. بدنه آن نیز به صورت کامل به رنگ آبی می باشد که برای کودکان پسر و دختر مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های برجسته در طراحی این کالا می توان به وجود حفره در قسمت پشتی و نشیمنگاه اشاره کرد که باعث افزایش راحتی و ضد تعریق شدن آن می شود . شما می توانید با مراجعه به سایت اینتکس تهران از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید مبل بادی آبی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه از جدید ترین مبل های بادی طراحی شده و موجود در فروشگاه اینتکس تهران می باشد که به واسطه ساختاری که دارد به عنوان یک مبل بادی ایده آل برای استفاده نوزادان و کودکان سنین پایین نیز می باشد . همچنین این محصولات بادی از ویژگی های بسیار خوبی برخورداره هستند که می توان در کنار انعطاف پذیری و نرم بودنش به سبک بودن نیز اشاره کرد که به سادگی در هر جایی قابل استفاده است . همچنین توجه داشته باشید مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه ضد آب بوده و می توان از آن برای حمام بردن کودکان نیز استفاده کرد . بنابراین می توان گفت که مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه کارایی بسیار زیادی دارد و با طراحی بی نظیر و زیبای خود بسیار مورد توجه کودکان نیز خواهد بود . 

طراحی و تولید مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه

طراحی و تولید مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه همانطور که از نامش مشخص است ، دارای طراحی بادی بوده و دارای محفظه های باد شونده ای می باشد که نیاز است تا قبل از استفاده آن را راه اندازی کنید . نکته قابل توجه این است که مبل های بادی از هیچگونه پایه فلزی یا ... استفاده نشده است و ساختاری کاملا بادی دارد . تصویری از محصول نیز در بالا مشاهده میکنید که گویای طراحی  بی نظیر آن است . توجه داشته باشید که این مبل بادی دارای تکیه گاه بوده که به کمر کودک فشاری وارد نمی شود . 

همچنین توجه داشته باشید که دسته های کناری نیز می تواند به منزله قرار گیری دستان کودک بر روی آن باشد که هیچ فشاری را به کودک وارد نخواهد کرد . توجه داشته باشید که یک بخش استوانه ای در بخش جلوی مبل بادی قرار گرفته است که در واقع به عنوان یک حفاظ عمل کرده و می تواند از افتادن کودکان و نوزادان از جلوی مبل بادی جلوگیری کند . این حفاظ می تواند محلی نیز برای گرفتن کودکان باشد تا تعادل خود را حفظ کنند که برای نوزادان بسیار کارایی دارد . 

جنس استفاده شده در بدنه مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه

برای تولید و ساخت مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه از pvc رنگی استفاده شده است . این پی وی سی دارای طراحی چرمی بوده و رنگ آبی آن باعث شده است تا مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه جذابیت خاصی را داشته و برای کودکان پسر بسیار دوست داشتنی و محبوب باشد . توجه داشته باشید که یکی از دلایل استفاده از لایه های پی وی سی ، انعطاف پذیری بسیار خوب آن است که باعث شده است تا مبل بادی سطحی نرم را برای کودک به همراه داشته باشد که البته طراحی بی نظیر و تولید مبل بادی به صورت رویه مواج نیز به این انعطاف پذیری عالی افزوده است . از سایر ویژگی های محصول می توان به ضد آب بودن لایه های پی وی سی اشاره کرد که همین موضوع باعث شده است تا بتوانید از مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه در داخل حمام نیز استفاده کنید .

چگونگی راه اندازی و استفاده از مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه

برای اینکار مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه را راه اندازی کنید ، از طریق دریچه باد محصول بایستی اقدام کنید . برای اینکه راه اندازی سریع تر انجام شود شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید ، ولی توجه داشته باشید که پمپ های باد بیشتر برای محصولات بادی بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد و برای استفاده و راه اندازی مبل بادی آبی حفاظ دار پسرانه کاملا سلیقه ای بوده و شما می توانید بر اساس نیاز خود آن را انتخاب و خریداری کنید . پمپ های باد را می توانید از فروشگاه اینتکس تهران خریداری کنید .

مراقبت ها و نگهداری از محصول 

نکته ای که بایستی به آن توجه کنید این است که مبل بادی ساختار بادی دارد و حتی درصورت تحمل وزن بالا باز هم ممکن است بر اثر برخورد هر نوع شئ نوک تیز و برنده ای آسیب ببیند ، به همین دلیل نیز بایستی به درستی از محصول استفاده و نگهداری شود ، با این وجود شما می توانید مبل های بادی را در صورت سوراخ شدن با استفاده از برچسب هایی که با عنوان بسته تعمیراتی ارائه می شود ، تعمیرات خود را به بهترین شکل انجام دهید .

نوع
خانگی
تحمل وزن
25 کیلو گرم
طول
45 سانتی متر
عرض
47 سانتی متر
ارتفاع
32 سانتی متر
جنس رویه
PVC طرج چرم
جنس بخش کناری
PVC طرح چرم
جنس کف
PVC دولایه
پمپ
ندارد
نوع پمپ
-
نوع مبل
یک نفره خردسال
سایر ویژگی ها
دارای تکیه گاه مواج
دارای سطح نشیمنگاه مواج
قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
مناسب استفاده برای کودکان
وزن : 1 کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تع

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...